רעות!!!

michal18

New member
כמה הערות

רעות מנהלת את הפורום יופי לדעתי (
) והצורה החדשה שלו ממש יפה. רק דבר אחד מוזר: למה אין מאמרים ויש רק תקנון? לא חסר חומר תיאורטי על איפור ומאמרים לפרסם בנושא - אז קחי לתשומת ליבך.
 
אל תדאגי מותק אני עובדת

על הכל... קצת סבלנות, תחשבי שגם אין לי הרבה זמן להיות כל היום מול המחשב יש לי חיים מעבר לזה...
 

katykr

New member
רעות!!!

בהודעת המנהלת עדיין מופיעה ההודעה של אודם שני. לא הגיע הזמן לשנות?
 
למעלה