כמה הערות רעות מנהלת את הפורום יופי לדעתי () והצורה החדשה שלו ממש יפה. רק דבר אחד מוזר: למה אין מאמרים ויש רק תקנון? לא חסר חומר תיאורטי על איפור ומאמרים לפרסם בנושא - אז קחי לתשומת ליבך.