רעות תני לי טיפ

הדרומית

New member
רעות תני לי טיפ

איך להתאפר היום לחג.. אני לובשת ג´ינס כחול משופשף עם חגורה חומה וחולצה שחורה עם נצנצים כסף. איך להתאפר ואל תבלבלי לי ת´מוח עם הקונסילר וזה כי את יודעת שאין לי בעייה התפתחותית בתחום האיפור, אני צריכה עצות רק בנוגע לצבעים בצלליות
 

הדרומית

New member
ואיך שאני נראית

את כבר יודעת
כאילו... את אוהבת אותי יותר מדיי בשביל לא להפגש איתי
חיחיחיח אז אני לא צריכה לפרט לך.
 
את רוצה צבעים????? קבלי צבעים!!

לכי על גוונים כחולים תשלבי תכלת עם כחול כהה ולבן. ומסקרה שחורה
 

הדרומית

New member
יופי סתומה אחת ../images/Emo9.gif

אחריי שאני חוזרת מהחג אני מקבלת את הטיפ הנחמד שלך
טוב לא חשוב הלכתי על גוונים לא קשורים, יצא דווקא פצצתי ביותר. שמתי צללית בסיס בז´-צהוב על עצם הגבה שמתי צללית לבנה מבריקה, טישטשתי אותה כלפיי מטה (התחילתי לדבר כמוך, זה מפחיד) קצת מעל העפעף העליון שמתי כחול כהה וטשטשתי אותו כלפיי מעלה, ובעזרת צללית לבנה עדינה טישטשתי את הכהות של הכחול הכהה. בעפעף התחתון שמתי צללית כסף וטישטשתי אותה יחד עם הצללית הכחול שבעפעף העליון. קיצר יצא לא קשור אבל יצא מהמממממםםםםםםםםם וכולם החמיאו לי עליו! בתוך העין שמתי עיפרון טורקיז של קרליין בלוז. ומסקרה שחורה (הריסים שלי גם ככה באורך קילומטר...) ו...זהו קיצר אני יפייפיה... גם בלעדייך
חייחיחיחיח חולה עלייך אהובתי
 
למעלה