רנו סניק

VicVic

New member
רנו סניק

שלום בבעלותי מיצובישי ספייסואגן שאני רוצה להחליף , ואני מתלבט מאוד לגבי רנו סניק אוטומטית , ובעיקר אני חושש מהאמינות של התיבה האוטמטית, הרי ידוע שהיפניות יותר אמינות , רציתי לשאול האם יש כאן מישהו עם ניסיון או ידע לגבי זה , (אין חכם כבעל ניסיון) , כמו כן שמעתי כל מיני שמועות לגבי הרנו , שבסביבות 80000 ק"מ מתחילות בעיות עם המכלולים מסביב לגיר , ראוי לציין שאני נוסע הרבה (בערך 40000 ק"מ בשנה) , אשמח מאוד לשמוע עצות הצעות והערות תודה מראש ויקי
 

Booly

New member
רק ליידיעתך

לאחרונה הלך לחברה שלי הגיר האוטומט באוטו (רנו קליאו, אבל הגיר הלך כי הייתה נזילת שמן שלא התייחסנו אלייה עד שנגמר השמן ונשרף הגיר) ואז התחלתי לדבר עם הבחור ששיפץ לנו את הגיר. מדובר בבעל מקצוע מוכר עם מוניטין, בקיצור דיברתי איתו על אמינות של הגירים החדשים והעליתי את נושא הגירים של רנו והוא ענה לי שאין הבדל ממשי בגירים החדשים של רנו אלא שהשינוי הוא במחשב של הגיר. כמו כן הוא ציין לשבח את הגירים של רנו בכך שלרנו המכלול של קירור שמן הגיר הינו מנירוסטה ואינו מחליד, מה שמונע נזילת מיים לתוך הגיר (דבר זה גורם להרס טוטאלי של הגיר) לעומת רכבים אחרים (והוא ציין את וולקס וואגן) שאותו חלק עשוי מאלומיניום ונוטה להחליד עם השנים ואז הוא דולף לתוך הגיר עצמו. כמו-כן המשכנו לשוחח על חשיבות בדיקה תקופתית לגיר אוטומט ואז הוא הצביע על מיצובישי לאנסר שהגיר שלה הלך וציין שבלאנסר הגירים רגישים ואם לא מבצעים להם בדיקות תקופתיות (הם מופיעיות בספר הרכב) אז צריך להכין את הכסף... באותה לאנסר לא ביצעו בדיקה בטיפול האחרון שלה, 80000, והגיר הלך. אז מבחינת אמינות, גיר אוטומט תמיד יהיה פחות אין מגיר ידני ויותר עדין. ואם הגירים היפאנים יותר טובים?, יכול להיות שבאופן כללי כן אבל גם להם צריך לבצע בדיקות ואין מנוס, אותם בזדיקות גם מופיעות בספר הרכב אך לא כולם מבצעים אותם. רק ליידיעה.
 

© DrorZi

New member
עזוב אותך משמועות

הרכב נפלא. בתור בעלים של ספייס וואגון אתה אפילו תעריך יותר את האוטו (כי אתה בא מרבכ גדול שנותן X ותקבל רכב בגודל קצת יותר גדול אבל שנותן הרבה יותר) אני לא צופה בעיות אמינות אם אתה רגיל לתחזק רכב כמו שצריך. אין חשש מהגיר, אין בו שום דבר רע לפי ידיעתי. על איזה אופציות אחרות חשבת
דרור זי.
 

שי ©

New member
זה כבר יותר משמועות...

הגירים של מודלים 96-98 כמעט ולעולם אינם עוברים ה-80K ק"מ. הדור הראשון של ה-AL4 כבר כשל אצל ארטווינגו. מסתובבים בפורומים שני בעלים של מגאנים דנדשות שמספרים על גירים שסיימו את חייהם עקב חדירת מים וקרסו מסרבים לתקן. מה שכן, אם אתה עושה ק"מ גבוה כ"כ, גם אם תהיה בעיה בגיר, סביר להניח שהיא תתוקן באחריות. מה דעת שואל השאלה על הפיאט מולטיפלה? היא מצוידת במנוע דיזל (יתרון אדיר אם אתה עושה 40K לשנה), הגיר שלה אמין מאוד (כי הוא ידני
) והיא מאפשרת להסיע ששה אנשים. ודרור, בחלק מהתחומים הספייס ואגון עולה על הסניק (אפשרות ל-7 נוסעים, מנוע וגיר טובים). שי
 

rtwingo

New member
בעיות (אמיתיות) בגירים של רנו

מתוקנות תמיד ע"ח היבואן.
 

VicVic

New member
אני חייב רכב אוטומטי

קודם כל תודה , וממש תודה לכולם על התשובות , אגב בפורום אחר שאלתי את אותה שאלה ואף אחד לא ידע לענות , אז שוב תודה לכולם לעניננו אני חייב רכב אוטומטי , כך שגיר ידני לא בא בח-ן , רנו סניק יש רק משנת 98 , (תקנו אותי אם אני טועה), ובכל אופן אני מתכוון לרכוש משנה זו ומעלה , האם ידוע משהו לגבי הגירים בשנים הללו ? חגבי העדינות של הגירים והצורך בבדיקה - אני מאשר זאת בפה מלא מניסיון , ישנם מוסכים שלא יודעים איפה לבדוק שמן גיר בספייסוואגון , מה שצריך לבדוק כל טיפול , וככה מצאתי את עצמי מגיע לטיפול במוסך אחר כמעט ללא שמן גיר , וגם מה שהיה היה שחור יותר מדי ,. מספר הנוסעים לא מהווה לי שיקול בכלל , מה שחשוב לי זה שיהיה תא מטען גדול מספיק , חשבתי אולי על הונדה CRV , או קאיה ספורטג´ , או קאיה קרניבל , אבל יש לי קצת חשש מהקוראניות , אולי אני טועה , לא יודע אני ממש מתלבט אשמח לשמוע את דיעותיכם באיי ויק
 

sronis

New member
מה התקציב שלך?

ויש לי הצעה: אם למספר הנוסעים אין חשיבות זה אומר שאתה לא מסיע אנשים מאחור רוב הזמן? כי אז אין קל מזה - קנה משפחתית חמש דלתות כלשהי, ותשכיב את המושבים האחוריים כשאתה צריך מקום. לא הייתי קונה את הקוריאניות - הן פחות טובות בכל מצב. רוני
 

VicVic

New member
תקציב ונוסעים

התקציב שלי נע בין 80 ל- 125 אלף ש"ח , כאשר העדיפות היא להוציא כמה שפחות , (יש דברים אחרים לעשות עם הכסף מכונית זה לא הכל ), בכל אופן אני מסיע כל בוקר את ילדי לגן(2) כך שקיפול המושבים לא אפשרי , אני צריך רכב עם תא מטען שאוכל להכניס בו מסך מחשב חדש בקרטון, זו פחות או יותר האינדיקציה לגודל תא המטען , המיצובישי ספייס ואגן שלי היא מצויינת אבל היא רק 92 והגיע הזמן קצת להתקדם לפני שיתחילו ההוצאות הכבדות עליה , מה דעתך האם כדאי לקנות רכב חדש כמו רנו סניק או להוציא על רכב כמו הונדה CRV עם כמה שנים על הכביש ? או לקנות קאיה ג´וס חדשה ? או בכלל רכב אחר יש אולי בארץ אופל וקטרה סטיישיין היה לי כזה בחו"ל מודל 2001 , דיזל , 2.2 TDI , אבל גיר רגיל , בקיצור פצצה של רכב תודה
 

sronis

New member
אוקיי. קשה מאוד לתת לך המלצות

פשוט כי התקציב כל כך רחב, והדרישות כל כך מצומצמות... זה לא מסתדר לי... מה שאתה יכול לקנות זה סטיישן כלשהי. אם אתה מוכן לקנות ידנית אז תוכל גם לחסוך הרבה כסף. למשל אופל אסטרה סטיישן. יש דיזל ויש בנזין. עולות בערך 110 אלף. סובארו אימפרזה סטיישן - עולה 100 אלף בגרסה ידנית. קסארה סטיישן היא אופציה טובה מאוד - היא לדעתי מאוד יפה בסטיישן. וכמובן הסניק. אל תקנה הונדה CRV או קאיה ג´ויס. לא שווה לדעתי. וקח נסיעת מבחן!! מקווה שעזרתי רוני
 

rtwingo

New member
אפילו אצלי במגאן האצ´בק...

נכנס מסך מחשב בקופסתו המקורית...
 

VicVic

New member
תודה , וסיכום דרישות

תודה רבה רוני נתת לי כיוון וידע נוסף אם אסכם : מחפש רכב במחיר שבין 80 ל- 125 שיענה לדרישות הבאות: אוטומטי מס´ מקומות לא חשוב שיהיה לו תא מטען שיכול להכיל מסך מחשב (חדש בקרטון) 17" מספיק שיהיה אמין ויעמוד בעומס של 40K בשנה לא יודע למה אבל נדבקתי ברנו סניק , אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שנוהגים ברכב זה באיי ויק
 

sronis

New member
רגע רגע חכה!! 40 אלף ק"מ בשנה??

הסניק בחירה טובה - אבל קנה אך ורק רכב מונע סולר. אם אתה קונה סניק קנה רק את גרסת הדיזל ב-125 אלף ש"ח, או שתקנה סטיישן כלשהי ב-100-110 אלף - אבל רק עם דיזל. החסכון שיהיה לך ברכב דיזל מאשר ברכב בנזין הוא אדיר אם אתה נוהג 40K בשנה. אמרת בעצמך שאתה רוצה לחסוך בכסף נכון? מניסיון, אם אתה נוהג מעל 25000 ק"מ בשנה בערך, אתה תחסוך הרבה כסף אם תקנה דיזל. הנה חישוב פשוט: עם בנזין אתה נוסע 500 ק"מ למיכל של 50 ליטר שעולה לך 200 שקל, נניח. בשנה 40000 ק"מ שזה 80 מיכלים שזה 16000 שקל. עם דיזל אתה נוסע נניח 800 ק"מ למיכל של 50 ליטר שעולה לך 120 שקל, נניח. בשנה 40000 ק"מ זה 50 מיכלים שזה 6000 שקל. שים לב. אתה חוסך בערך 10000 שקל (וזה בהערכה גסה) כל שנה!! עכשיו תוריד מזה את העלות הנוספת של הרישוי השנתי (רק החל מהשנה השנייה) שזה עוד איזה 2500 ש"ח ועדיין תישאר ברווח של כמה אלפים טובים לשנה. לסיכום - סניק DCI בחירה מעולה, אסטרה סטיישן DTI גם כן, קסארה HDI סטיישן (או אולי פיקאסו?) וזהו בערך. מקווה שעזרתי רוני
 

שי ©

New member
חבורת קשקשני צמרת ../images/Emo8.gif

למה שלא תציעו לא גם קליאו ספורט? הבנאדם ביקש אוטו אוטומטי
בתקציב הזה, חפש אופל אסטרה דיזל סטיישן או סקודה אוקטביה דיזל סטיישן. לשתיהן בגאז´ גדול, מנוע דיזל וגיר אוטומטי. קח נסיעת מבחן על שתיהן ותחליט מי עדיפה עבורך... שי
 

ran levi

New member
מי משווה אופל לסקודה

טוב שלא אמרת לו לקחת טאטא סיירה למרות שסקודה היא של פולסווגן אל תשווה אותה לאופל כי אופל היא אופל ולא כמו הסקודה שהיא מעין גולף בהסוואה כבדה
 

VicVic

New member
תודה והתייחסות

תודה לכולם על הניסיון לעזור , ובמיוחד לרוני תודה מישהו יודע אם יש בארץ אופל וקטרה סטישיין ? והאם מישהו מחזיק רנו סניק דיזל ויכול לתת חוות דעת ? תודה ויקטור
 
למעלה