רן דנקר ב'דני הוליווד'.

ילד רע 16

New member
רן דנקר ב'דני הוליווד'.

כולכם כבר יודעים שרן דנקר, שלקח חלק נרחב מאוד בפרויקט "השיר שלנו" בתפקיד ראשי של 4 עונות - המוכר לנו בתור זוהר להט (עונות ראשונה ושנייה) ורני אביב (עונות שלישית ורביעית) - ייקח גם חלק וישתתף ב"דני הוליווד" שתחל בינואר 2008, בקרוב. מה דעתכם על המשחק של רן ב"השיר שלנו" באופן כללי? באיזו עונה לדעתכם הוא בלט יותר והשתפר? מה אתם מצפים ממנו ברמת המשחק - ב"דני הוליווד"? האם לדעתכם הוא השתפר, הבין יותר את חוקי המשחק (תרתי משמע) ובאמת נכנס לדמות? אתם יכולים לענות לא לפי הסדר, אפילו לא על כל השאלות, וגם לא בסדר של שאלות. וכמובן שאפשר להוסיף. היה חשוב לי להעלות את הנושא לדיון, משום שהוא שחק תפקיד ראשי ב"השיר שלנו" (משך 3 שנים) - ותהיתי אם הוא השתפר ועד כמה, ואיך נראה את זה - יחד עם השחקנים החדשים, והאווירה החדשה על הסט, שמקווה מאוד שתהייה כמו ב"השיר שלנו", על כל עונותייה - בעיקר השנייה והשלישית.
 

ילד רע 16

New member
השאלה האחרונה מתייחסת כמובן ל"דני הוליווד",

רן בתפקיד דני, וזה טרום צפייה.
 

ילד רע 16

New member
סבבה. ../images/Emo45.gif אז יש המון זמן לפרסם ובכלל

לתת אפשרות להמון נוכחות כאן
 
עונה

מה דעתכם על המשחק של רן ב"השיר שלנו" באופן כללי? לא משו האמת. באיזו עונה לדעתכם הוא בלט יותר והשתפר? לא חל שיפור רציני.. מה אתם מצפים ממנו ברמת המשחק - ב"דני הוליווד"? האמת לא הרבה. בכלל מאכזב אותי שהוא בחר לקחת את המשחק בדני הוליווד ואני מאמין שבגלל כסף, מאכזב שהוא לא בחר להמשיך ולהתקדם במוסיקה.. אבל אולי דני הוליווד דווקא יקדם לו ת'מוסיקה ויחזיר אותו ל"מרכז" שהשיר שלנו שמה אותו. האם לדעתכם הוא השתפר, הבין יותר את חוקי המשחק (תרתי משמע) ובאמת נכנס לדמות? צריך לראות את דני הוליווד. לדעתי לא בכל מקרה.
 
אממ אוקיי לדעתי

לא ראיתי ברן משהו מיוחד,קטונתי מלהחליט אם הוא שחקן טוב או רע... אני עדיין לא ממש מבינה במשחק ואני לא חושבת שאצלו אני יכולה באמת לשפוט אם הוא טוב או לא. מה שכן אני יכולה להגיד שהוא בסדר....מממ לא משהו מיוחד...לא ממש ראיתי הבדל בין זוהר לרני... וגם שאמרו "בעונה הרבעית דמותו של רן תשתנה בלה בלה" לא הרגשתי בשום שינוי. אני חוששת שגם בדני הוליווד בנו מסביבו דמות של "אליל חתיך וטוב לב"...שזה קצת נדוש. והאמת אני לא מאשימה את רן...אלא את התסריטאים שמתאימים לו את הדמות ולא מתאימים את רן לדמות.
 

bar4554

New member
אני מאוד אוהבת את רן

בשיר שלנו הוא שיחק טוב השתפר מאוד בעונות השלישית והרבעית. כן הוא נכנ לדמות מעולה במיוחד בפרקים עם תמרה בבית חולים וכשירו בה. אני מקווה שב"דני הוליווד" נראה פן אחר של יכולות המשחק של רן. אני מקווה שהוא ישר הרבה ואולי גם שירים שךו מהדיסק ומהמגירה.
 

gal255

New member
אממ

בעונה הראשונה הוא היה נוראי. וכל עונה עם הניסיון שהוא צבר הוא השתפר. חוץ מהעונה הרביעית שכולם נראו כאילו נמאס להם והם רוצים לעוף משם. אני חושבת שכמו שאמרו פה כבר מתארים פה את הדמות דני הוליווד כ"אליל יפה תואר ורגיש", בדיוק כמו זוהר להט ורני אביב. דבר שיחסום את רן מלהציג לקהל פנים אחרים שלו. חוץ מזה שאני חושבת שזו טעות לקחת את התפקיד הזה. הוא צריך לעשות דברים יותר איכותיים כדי שבעתיד יתחסו אליו ברצינות. לגבי השאלה האחרונה אני אוכל לענות רק אחרי שהסדרה תתחיל.
 

ילד רע 16

New member
מסכים איתך בנוגע לשאלה האחרונה. ../images/Emo45.gif

זו שאלה של יותר - מה אתם חושבים שיקרה, סבירות, השערה, הנחה. אבל מסכים איתך - צריך לראות ולשפוט.
 

אניxD

New member
../images/Emo85.gifאווקי ..

מה דעתכם על המשחק של רן ב"השיר שלנו" באופן כללי? בסדר, לא מדהים ..נחמד [?] באיזו עונה לדעתכם הוא בלט יותר והשתפר?בעוונה השלישית ..המשחק שלוו השתפר לדעתי .. מה אתם מצפים ממנו ברמת המשחק - ב"דני הוליווד"? לא מצצפה לכלוום><נראה את הסדרה ונחליט .. האם לדעתכם הוא השתפר, הבין יותר את חוקי המשחק (תרתי משמע) ובאמת נכנס לדמות? אככן כתתבתי את זה קצר לעניין [נראה לי ..] לא העמקתי יותר מידיי
 
למעלה