הלוואי וידעתי!
כל השרשור התחיל בגלל שאלה שאני שאלתי, בדיוק בנושא הזה. הבנתי שהכרזות המקוריות יקרות נורא (בסביבות 1000 ש"ח) והועלתה הסברה שיש להשיג העתקים שלהן במרכז הבאוהאוס בדיזנגוף. הייתי שם בחופש הגדול, ולא ראיתי משהו בסגנון. אולי מאז הם קיבלו.
על ההתעלמות ו
. אם תעלה משהו בחכתך, אני אשמח לדעת גם.