רכב לא מניע בלי סיבה לכאורה

  • פותח הנושא ned73
  • פורסם בתאריך

ned73

New member
נראה שעובד יפה.בסוויץ נפתח ובסגירה נסגר בדקתי פעמיים.

ניסיתי שוב פעמיים להניע גם עם גז ומגמגם.רוצה להניע אבל לא.
 

ned73

New member
נראה שנמצאה הבעיה.פלגים רטובים.2 ו 3

אז ככה המחשבה שלי לבדוק מצתים הוכיחה שוב את עצמה.הרכב הניע לאחר ניקוי הפלגים על ידי כפי שכתבתי בהודעות קודמות.
הניע מספר פעמים באותו יום ובימים לאחר מכן.התנעות קרובות.
אבל זה לא היה המבחן לתקינות המנוע.היום,כעבור 4 ימים מהפעם האחרונה,חמישי בערב,לא הניע כמו פעמים קודמות.
בקשתי מהשכן שוב את מפתח הפלגים.2 ו 3 היו שוב רטובים.לדברי השכן הרינגים דפוקים וצריך מוסך.ניגבתי את שניהם והשכן הציע לשנות שוב את הגובה.שיניתי.
החזרתי את כולם.נתתי סוויץ,חיכיתי מספר שניות והתניע בקלות ללא גז.
יש לציין שנראה לי שחסר מעט שמן.אין עשן כחול או לבן אין סימני שמן באגזוז.
האם השכן צודק? יש להחליף רינגים?
אם זו הבעיה מתמיד אז למה מניע שחם או יום אחרי?
יש תוסף מתאים לסתימת הרינגים?
לפי האינטרנט יש שאילתות בנושא ויש תשובות.
תודה רבה למשיבים.
 

ned73

New member
נראה שנמס לכם ממני.לא נורא.

תודה רבה לכם.במיוחד לך חן11111
 

חן 1111

Active member
לא שנמאס, פשוט נדחקת מהעמוד הראשון ואז רחוק מהעין רחוק מהלב

 

ned73

New member
חן חן על ההודעה.

תוכל בבקשה להתייחס להודעה הקודמת הזו?
אז ככה המחשבה שלי לבדוק מצתים הוכיחה שוב את עצמה.הרכב הניע לאחר ניקוי הפלגים על ידי כפי שכתבתי בהודעות קודמות.
הניע מספר פעמים באותו יום ובימים לאחר מכן.התנעות קרובות.
אבל זה לא היה המבחן לתקינות המנוע.היום,כעבור 4 ימים מהפעם האחרונה,חמישי בערב,לא הניע כמו פעמים קודמות.
בקשתי מהשכן שוב את מפתח הפלגים.2 ו 3 היו שוב רטובים.לדברי השכן הרינגים דפוקים וצריך מוסך.ניגבתי את שניהם והשכן הציע לשנות שוב את הגובה.שיניתי.
החזרתי את כולם.נתתי סוויץ,חיכיתי מספר שניות והתניע בקלות ללא גז.
יש לציין שנראה לי שחסר מעט שמן.אין עשן כחול או לבן אין סימני שמן באגזוז.
האם השכן צודק? יש להחליף רינגים?
אם זו הבעיה מתמיד אז למה מניע שחם או יום אחרי?
יש תוסף מתאים לסתימת הרינגים?
לפי האינטרנט יש שאילתות בנושא ויש תשובות.
תודה רבה למשיבים.

לא ראיתי שהתייחסת :)
גובה של הניצוץ בפלג.בפלגים יש שמן.ניגוב טוב ומתניע.השמן מפריע לניצוץ.
מה לעשות בקשר לשסתומים?
נ.ב מאז מניע בקלות ברוב הפעמים.
 

חן 1111

Active member
שמן לא יכול להיכנס דרך הרינגים כשהמנוע כבוי, אז רינגים זה לא

האם אתה בטוח שזה שמן ולא נוזל קירור? (אפשר לזהות לפי הריח). כי זה שהתופעה בשני צילינדרים סמוכים מתאימה יותר לחדירת נוזל קירור דרך אטם ראש לא תקין. והוא יכול להמשיך לחדור כי נשאר לחץ במערכת גם כשהמנוע כבוי. למעשה ייתכן שהאטם סוגר טוב כשהוא חם ונפתח קצת כשמתקרר, ולכן התופעה דווקא אחרי איזה זמן.
וגם אם זה שמן, סביר יותר שהוא נכנס דרך גומיות השסתומים.
הייתי בודק את אטימות מערכת הקירור. המוסך יכול לחבר מד לחץ ולבדוק את ירידת הלחץ. צריך לעשות את זה גם במנוע חם וגם במנוע קר.
את שתי התופעות יש תוספים שיכולים להקטין במידה כלשהי.
 

enigo

New member
ואני חוזר שוב על מה שאמרתי כבר בתחילת השרשור - שחרר את הרכב

עבר זמנו, בטל קורבנו והוא מתחנן שתיתן לו ללכת אל שדות הגז הניצחיים שבשמיים.
אתה יכול לקנות רכב עובד ומודרני הרבה יותר - בדגש על בטוח הרבה יותר - בסכום דומה למה שהוצאת כבר ומה שעוד תוציא על לתקן את התקלה הזו ברכב הזה, ואחרות יגיעו בוודאות תוך זמן קצר.
 

חן 1111

Active member
לא סביר שזה הרינגים. שמן לא יכול להיכנס דרך הרינגים

כשהמנוע לא פועל, אז אם זה מחמיר אחרי עמידה ממושכת, זה לא רינגים. צריך לאבחן ממה בדיוק הפלגים רטובים. אולי זה נוזל קירור? נוזל קירור יכול להמשיך לחדור דרך אטם ראש פגום, כי במערכת נשאר לחץ. ואם כבר שמן, אז יותר סביר שהוא נכנס דרך גומיות השסתומים, אבל גם זה פחות סביר כשהמנוע לא עובד.
לא הבנתי איזה גובה שינית.
&nbsp
 
למעלה