רכב ב-40,000 ש"ח

  • פותח הנושא nova
  • פורסם בתאריך

nova

New member
רכב ב-40,000 ש"ח

אהלן, אני מעוניין לקנות רכב בסדר גודל של עד 40 אלף ש"ח. העניין הוא שאני בחור גבוה (בערך 2 מטר), ואין מצב שאני אקנה פונטו או משהו כזה. :) אני מחפש רכב נוח, אמין, שלהחזיק אותו לא יעלה לי הרבה. (דלק, טיפולים וכו'). בנוסף אני גם רוצה איבזור בטיחותי. מה שעד עכשיו מצאתי זה רכבים כגון מאזדה לאנטיס, סובארו גראנד לאונה, קוואליר, וכו'. כולם סביבת 1995. הבעיה היא שמדובר במשפחתיות, שאמנם יש לי בהן מקום, אבל גם יש הרבה בזבוז. לרוב אני נוסע לבד, או עם עוד אדם אחד נוסף, ויש שני מושבים לא מנוצלים. אז חשבתי לדוגמה על הונדה סיוויק האצ'בק, שזה אוטו נוח בשבילי, וגם קצר יחסית. יש עוד אופציות לדעתכם? מה עדיף? תודה מראש. :)
 

liorplot

New member
וותר על הסיביק...

לא ישבתי במושב הנהג של כזו, אבל לא נראה לי שבעניין מימד הגובה היא לא תהיה הצלחה. מבחינת אמינות, להונדה מוניטין לא רע, אבל יכול להיות שתיתקל בבעיה רצינית למצוא פרט שלא הפך את שמו מ"הונדה סיביק 3 דלתות", ל"אעונדה אעאצ'בק" אם אתה מבין למה אני מתכוון, ומה הבעיות הכרוכות בכך. עוד סיבה למה לא הייתי ממליץ לך על ההונדה. הביטוחים על ההונדה יקרים יותר, ובתקציב שלך תוכל למצוא סיביק שנת 94-5-6. לא יודע בדיוק, לעומת זאת, באותו התקציב תוכל למצוא רכבים יותר נוחים, יותר צעירים וכפועל יוצא גם יותר אמינים. בהצלחה.
 

liorplot

New member
תיקונון קטן. בשורה הראשונה,

"אבל לא נראה לי שבעניין מימד הגובה היא לא תהיה הצלחה" פשוט תתעלמו מאחד מה"לא".
 

darkstar

New member
ההאצ'בק נשמעת

כבחירה הכי טובה. גם הגראנד ליאונה הוא אוטו מצויין במחיר הנ"ל.
 

itzik93

New member
מדובר בתקציב בעייתי בהנחה שאתה...

מציב את נושא האמינות ומרווח הפנים בראש סדר העדיפויות שלך. נושא הבטיחות הוא סופר בעייתי, אלא אם אתה רוצה לקנות פולו 1400/1600 עם איבזור בטיחותי מצויין אבל עלויות טיפולים יקרות ויבואן בעייתי. הברירות שיש בידך הן דיי ברורות: 1. להתפשר על מכונית גדולה יותר (משפחתית קומפקטית) כגון אלו שציינת. יתרונות: סחירות, אמינות, אחזקה. חסרונות: מקום מיותר, בטיחות פאסיבית. 2. לקנות מכונית אחרת (קופקטית, מרווחת, אירופאית) - עם מוניטין אמינות פחות טוב מאלו שציינת. יתרונות: נוחות, מחיר זול, אחזקה סבירה. חסרונות: יבואן בעייתי, בטיחות פאסיבית, בלאי גבוה מהממוצע. 3. לנסות לחפש מאזדה 121 ולבדוק אם היא מתאימה לצרכיך. אין הרבה והחיפוש עלול להיות מעיק, לכן זו אופציה אחת מתוך 3 שכדאי לנסות. יתרונות: אחזקה, אמינות, סחירות. חסרונות: בטיחות פאסיבית, קשה למצוא. בכוונה תחילה אינני מציין את השרייד והסוויפט כאופציות. לדעתי האישית הן לא נוחות (מבחינת נוחות נסיעה - אם זה קריטריון עבורך) ואינן אופציה ראויה בתקציב של 40K ש"ח. הבחירה בידיך. איציק
 
למעלה