רכבת נתקעה!

מצב
הנושא נעול.

אוריפ

New member
רכבת נתקעה!

רכבת נתקעה!
רכבת נתקעה היום פעמיים על המסילה, בדרכה מבאר-שבע לת"א, עד כדי כך שהנוסעים נאלצו למצוא חלופה תחבורתית כדי להגיע למחוז חפצם. כך פורסם היום ב"ידיעות אחרונות".
 

oren*

New member
מטורף לחלוטין, יש תמונה בידיעות

רכבת נתקעה!
רכבת נתקעה היום פעמיים על המסילה, בדרכה מבאר-שבע לת"א, עד כדי כך שהנוסעים נאלצו למצוא חלופה תחבורתית כדי להגיע למחוז חפצם. כך פורסם היום ב"ידיעות אחרונות".
מטורף לחלוטין, יש תמונה בידיעות
אחרונות. באמצע שום מקום הורידו את הנוסעים כי הרכבת נתקעה והם נאלצו להשתמש באמצעי תחבורה אחרים. ולחשוב אם היה תייר על הרכבת, כמה פרימיטיבי זה נראה.
 

fireman

New member
ואם לא היו תיירים אז זה בסדר?

מטורף לחלוטין, יש תמונה בידיעות
אחרונות. באמצע שום מקום הורידו את הנוסעים כי הרכבת נתקעה והם נאלצו להשתמש באמצעי תחבורה אחרים. ולחשוב אם היה תייר על הרכבת, כמה פרימיטיבי זה נראה.
ואם לא היו תיירים אז זה בסדר?
אורן החשיבה שלך לגבי זה לא נכונה אבל אני מגיע למסקנה אחת אחרי שחיברתי הרבה פעמים אחד ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד..... כל התקלות קורות בקו באר שבע תל אביב כל היחס הכי חרא מצד אנשי הרכבת הוא בקו באר שבע תל אביב רוב התאונות הן בקו באר שבע תל אביב שוב כמו תמיד תושבי הדרום מקבלים רכבות סוג ב, יחס סוג ג ובטיחות סוג ד.
 

DrunkGoat

New member
תגיד לי...

ואם לא היו תיירים אז זה בסדר?
אורן החשיבה שלך לגבי זה לא נכונה אבל אני מגיע למסקנה אחת אחרי שחיברתי הרבה פעמים אחד ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד..... כל התקלות קורות בקו באר שבע תל אביב כל היחס הכי חרא מצד אנשי הרכבת הוא בקו באר שבע תל אביב רוב התאונות הן בקו באר שבע תל אביב שוב כמו תמיד תושבי הדרום מקבלים רכבות סוג ב, יחס סוג ג ובטיחות סוג ד.
תגיד לי...
מה נראה לך, שתוקעים לכם את הרכבות בכוונה? שלרכבת יש אינטרס לעשות לך מצברוח רע? שיש שם מישהו במשרדים של רכבת ישראל שמשלמים לו על הרעיונות שהוא מביא כיצד להרוס לכל מי שגר בבאר שבע את היום?
 

פבלוס

New member
אתה חושב שרק לדרום מביאים את

תגיד לי...
מה נראה לך, שתוקעים לכם את הרכבות בכוונה? שלרכבת יש אינטרס לעשות לך מצברוח רע? שיש שם מישהו במשרדים של רכבת ישראל שמשלמים לו על הרעיונות שהוא מביא כיצד להרוס לכל מי שגר בבאר שבע את היום?
אתה חושב שרק לדרום מביאים את
הרכבות הישנות? גם מנהריה יש את הרכבת הישנה הכחולה, ועוד אחת צבע כסף שרועדת כל-הזמן ונשארה מתקופת הבריטים.... או הטורקים
 
רכבות ישנות

אתה חושב שרק לדרום מביאים את
הרכבות הישנות? גם מנהריה יש את הרכבת הישנה הכחולה, ועוד אחת צבע כסף שרועדת כל-הזמן ונשארה מתקופת הבריטים.... או הטורקים
רכבות ישנות
פבלוס, למה ללכלך? ולמה לחטוא באי-דיוק ואף בהטעייה? קודם כל, אין היום ´רכבות כחולות´ בשירות רכבת ישראל. כל קרונות (למעט שניים בודדים!) צבועים שאחת משלוש צביעות - אדום-לבן לקומותיים, ללא צבע לקרונות ה-אל-חלד (מה שכינית ´צבע כסף´) וכחול-תכלת-לבן-אדום לכל שאר הקרונות, כולל הקרונועים, משנות הייצור 2002-1955! כך שקשה להבדיל בין סוגי הקרונות ללא היכרות מעמיקה יותר איתם (שניתן, כמובן, לעשות באתר ´חדשות הרכבת´). דבר שני - אותם קרונות ישנים שכל-כך מטרידים אותך - ובצדק - מופעלים מאז תחילת לוח הזמנים האחרון כמעט-אך-ורק בקו חיפה-תל אביב ובפרברית חיפה-קרית מוצקין, מתוך מדיניות רשמית של הרכבת. נכון, בערך פעמיים ביום כן מגיעות, לפי לוח הזמנים, רכבות המורכבות מקרונות ישנים לנהריה, אבל זהו. כל השאר רכבות בנות 10 שנים ומטה, מהדגמים IC3, מו-דו ו-קומותיים. ודבר אחרון - קרונות ה-אל חלד (´צבע כסף´, זוכרים?) הם אכן סיוטו של הנוסע הממוצע, כולל את עבדכם הנאמן. מזל באמת שיש רק שמונה כאלו, שערוכים תמיד כרכבת אחת בלבד. אבל מפה ועד לשיוכם למורשת הבריטית ואף התורכית בארץ, המרחק גדול ורחוק. מדובר בשמונה קרונות שנבנו בשנים 1959 ו-1965 עבור הרכבת הצרפתית, כקרונות מחלקה ראשונה, הוסבו בהמשך למחלקה שנייה (בגלל זה הכסאות לא מתאימים לחלונות) ונמכרו ב-1994 ל-´הארגז´, ישראל. ב-1995 הם הגיעו לארץ ובסופו של דבר נכנסו לשירות ברכבת ישראל. כך שהקרון הזקן ביותר מבין אלו נבנה יותר מעשור אחרי שהמנדט הסתיים, והם הגיעו לארץ כ-35 שנים לאחר מכן. תורכים?? המנדט?? תעשו לי טובה.
 

פבלוס

New member
טוב אני מצטער... הרכבת הכחולה,

רכבות ישנות
פבלוס, למה ללכלך? ולמה לחטוא באי-דיוק ואף בהטעייה? קודם כל, אין היום ´רכבות כחולות´ בשירות רכבת ישראל. כל קרונות (למעט שניים בודדים!) צבועים שאחת משלוש צביעות - אדום-לבן לקומותיים, ללא צבע לקרונות ה-אל-חלד (מה שכינית ´צבע כסף´) וכחול-תכלת-לבן-אדום לכל שאר הקרונות, כולל הקרונועים, משנות הייצור 2002-1955! כך שקשה להבדיל בין סוגי הקרונות ללא היכרות מעמיקה יותר איתם (שניתן, כמובן, לעשות באתר ´חדשות הרכבת´). דבר שני - אותם קרונות ישנים שכל-כך מטרידים אותך - ובצדק - מופעלים מאז תחילת לוח הזמנים האחרון כמעט-אך-ורק בקו חיפה-תל אביב ובפרברית חיפה-קרית מוצקין, מתוך מדיניות רשמית של הרכבת. נכון, בערך פעמיים ביום כן מגיעות, לפי לוח הזמנים, רכבות המורכבות מקרונות ישנים לנהריה, אבל זהו. כל השאר רכבות בנות 10 שנים ומטה, מהדגמים IC3, מו-דו ו-קומותיים. ודבר אחרון - קרונות ה-אל חלד (´צבע כסף´, זוכרים?) הם אכן סיוטו של הנוסע הממוצע, כולל את עבדכם הנאמן. מזל באמת שיש רק שמונה כאלו, שערוכים תמיד כרכבת אחת בלבד. אבל מפה ועד לשיוכם למורשת הבריטית ואף התורכית בארץ, המרחק גדול ורחוק. מדובר בשמונה קרונות שנבנו בשנים 1959 ו-1965 עבור הרכבת הצרפתית, כקרונות מחלקה ראשונה, הוסבו בהמשך למחלקה שנייה (בגלל זה הכסאות לא מתאימים לחלונות) ונמכרו ב-1994 ל-´הארגז´, ישראל. ב-1995 הם הגיעו לארץ ובסופו של דבר נכנסו לשירות ברכבת ישראל. כך שהקרון הזקן ביותר מבין אלו נבנה יותר מעשור אחרי שהמנדט הסתיים, והם הגיעו לארץ כ-35 שנים לאחר מכן. תורכים?? המנדט?? תעשו לי טובה.
טוב אני מצטער... הרכבת הכחולה,
התכוונתי לרכבת כחולה-לבנה נדמה לי שנאד ישנה ומתמלאת עד אפס מקום. על מי לכלכתי? ואם כן אז סליחה, אני לא מבין כל-כך ברכבות.... לגבי הטורקים, זו הייתה בדיחה
 

fireman

New member
העובדות מדברות בעד עצמן

אתה חושב שרק לדרום מביאים את
הרכבות הישנות? גם מנהריה יש את הרכבת הישנה הכחולה, ועוד אחת צבע כסף שרועדת כל-הזמן ונשארה מתקופת הבריטים.... או הטורקים
העובדות מדברות בעד עצמן
70% מהתקלות הן בקו הזה.....נסעתי בקו רכבת הזה אולי 200 פעם בחיים שלי ב70% מהנסיעות היו תקלות כלשהן....מזגנים, דלתות, רעש, תקלות בלדתות של המעברים, שירותים לא תקינים, יחס מסריח של המאבטחים\כרטיסנים רכבות נעצרות סתם בלי סיבה ועוד שאר ירקות. שלחתי מכתבים מפה ועד להודעה חדשה לרכבת וכולם הציגו תלונות על גבי תלונות, אתם חושבים שזה הזיז שם למישהו? הם נימקו את זה שוב באותו משפט אידיוטי "אנחנו עושים כמיטב יכולתנו"....אז תעשו יותר! כי זה לא מספיק! לגבי הקרונות האלה....באמת הגיע הזמן שיעבירו אותם קצת מהקו של באר שבע אחרי שחרשו איתם את הקו הזה הגיע הזמן שיעלו רכבות קצת יותר חדשות אבל כנראה שזה לא משתלם להם כי הקטריסטים סוג ד שלהם דואגים להתנגש בכל דבר שעובר על המסילה....(נקודה נוספת למחשבה) בקו הזה אירעו כל כך הרבה תאונות בין רכבות למכוניות\משאיות\בני אדם.... למה רק לי נראה שמשהו כאן לא בסדר?
 

פבלוס

New member
משהו לא בסדר? במה?

העובדות מדברות בעד עצמן
70% מהתקלות הן בקו הזה.....נסעתי בקו רכבת הזה אולי 200 פעם בחיים שלי ב70% מהנסיעות היו תקלות כלשהן....מזגנים, דלתות, רעש, תקלות בלדתות של המעברים, שירותים לא תקינים, יחס מסריח של המאבטחים\כרטיסנים רכבות נעצרות סתם בלי סיבה ועוד שאר ירקות. שלחתי מכתבים מפה ועד להודעה חדשה לרכבת וכולם הציגו תלונות על גבי תלונות, אתם חושבים שזה הזיז שם למישהו? הם נימקו את זה שוב באותו משפט אידיוטי "אנחנו עושים כמיטב יכולתנו"....אז תעשו יותר! כי זה לא מספיק! לגבי הקרונות האלה....באמת הגיע הזמן שיעבירו אותם קצת מהקו של באר שבע אחרי שחרשו איתם את הקו הזה הגיע הזמן שיעלו רכבות קצת יותר חדשות אבל כנראה שזה לא משתלם להם כי הקטריסטים סוג ד שלהם דואגים להתנגש בכל דבר שעובר על המסילה....(נקודה נוספת למחשבה) בקו הזה אירעו כל כך הרבה תאונות בין רכבות למכוניות\משאיות\בני אדם.... למה רק לי נראה שמשהו כאן לא בסדר?
משהו לא בסדר? במה?
 
בואו נראה את התמונה הגדולה!

אתה חושב שרק לדרום מביאים את
הרכבות הישנות? גם מנהריה יש את הרכבת הישנה הכחולה, ועוד אחת צבע כסף שרועדת כל-הזמן ונשארה מתקופת הבריטים.... או הטורקים
בואו נראה את התמונה הגדולה!
לפני כעשור הרכבת בארץ היתה על סף חידלון מוחלט. ואז התחילו להבין את החשיבות המרכזית של כלי זה בכל משק שצריך לתפקד, ולאט לאט, ובעזרת פטנטים שונים, שוחררו תקציבי פיתוח. נכון להיום חודשו והורחבו מספר שירותים (וחלק נסגר זמנית לצורך שיפוצים), וכמות הנוסעים גדלה פלאים מאז. אבל אנו רק בתחילת הדרך! דרוש לחץ ציבורי חזק ומתמשך כדי להבטיח הגדלה מסיבית של תקציבי הפיתוח וזירוז הפרוייקטים, וגם אז יעברו עוד כמה שנים טובות עד שתושג כאן רמת שירות אירופאית. זכרו: (א) תחבורה מסילתית נורמלית תתפתח כאן בסופו של דבר בלית ברירה, במוקדם או במאוחר. (ב) ככל שהדבר יידחה, כך יגדלו הסבל והמחיר שישולם עד להגשמתו!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה