רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
אכן. מורשת קרב במובן המילולי...


העלית תזכורת לחלק ממורשת הקרב של הפרויקט
אכן. מורשת קרב במובן המילולי...
 

romcd

New member
אין שום עיכוב , המחלף נמצא דרומית לתחנה

לא תמיד זאת הסיבה.
יש גם עיכובים שנובעים למשל מהליכי התכנון המסורבלים במדינה, שכוללים אינספור התנגדויות מוצדקות ובלתי-מוצדקות (בתי המשפט נוטים להוציא קודם צווי מניעה נגד העבודות ורק אחר כך לברר, האם ההתנגדות מוצדקת או לא). יש גם עיכובים מכיוונים בלתי-צפויים לחלוטין. לדוגמה, עיין ערך מחלף יבנה הסמוך... לא נראה לי שיש קשר לחניון הזה, אבל בכל זאת. הדוגמה ממחישה את גודל הבעיות שנתקלים בהן מדי פעם. כך שאני רוצה לקוות שגם הפעם מדובר בעיכוב מסיבות מוצדקות מצד הרכבת.
אין שום עיכוב , המחלף נמצא דרומית לתחנה
כל האישורים ניתנו לפני 4 שנים ,התוואי של המסילה היה מוכן ב 2010 ,כמעט 8 חודשים לקח להם לפרוס 6 ק"מ מסילה מצומת חולות עד יבנה ,בשיא האטיות , ככל הנראה בגלל שנקבע תאריך יעד מראש ,אז היו ימים שלא היו בכלל עובדים על הקו הנחת מסילה ובתחנה עצמה בקושי 5 פועלים . הופ נזכרו ל הוציא מכרז לחנייה שבוע לפני הפתיחה של התחנה . עבודה על חנייה לא לוקחת יותר משבועיים ,כי המקום כבר מוכן לסלילה והנחת עמודי תאורה .
 

romcd

New member
הסיבה הגדולה היא שיש תחנה ביבנה וגם לא רצו לפ

אין שום עיכוב , המחלף נמצא דרומית לתחנה
כל האישורים ניתנו לפני 4 שנים ,התוואי של המסילה היה מוכן ב 2010 ,כמעט 8 חודשים לקח להם לפרוס 6 ק"מ מסילה מצומת חולות עד יבנה ,בשיא האטיות , ככל הנראה בגלל שנקבע תאריך יעד מראש ,אז היו ימים שלא היו בכלל עובדים על הקו הנחת מסילה ובתחנה עצמה בקושי 5 פועלים . הופ נזכרו ל הוציא מכרז לחנייה שבוע לפני הפתיחה של התחנה . עבודה על חנייה לא לוקחת יותר משבועיים ,כי המקום כבר מוכן לסלילה והנחת עמודי תאורה .
הסיבה הגדולה היא שיש תחנה ביבנה וגם לא רצו לפ
לפתוח עוד תחנה לעיר קטנה עד לחיבור לאשדוד , בסוף התפשרו על מרץ 2012 . תשימו לב בעוד בתחנה המזרחית משתמשים כל המושבים + גדרה . בתחנת מערב היא לגמרי עבור תושבי יבנה ומעט חיילים מהבסיס של חיל האוויר בפלמחים.
 

בועז ל

New member
לא אתפלא לגלות שהקמת התחנה מתבצעת בהליך

דווקא באמת שהייתי רוצה להבין מה הייתה הבעיה.
אולי יש סיבה רצינית לעיכוב? מי יודע. לא חסרות סיבות אמיתיות לעיכובים בפרוייקטים, שאינם תמיד באשמת הרכבת. אבל יש גם לא מעט דוגמאות הפוכות...
לא אתפלא לגלות שהקמת התחנה מתבצעת בהליך
של היתר בנייה ולא הליך ות"ל - שורש הרע והסבר אפשרי לעיכוב בהקמת החניון.
 

amit1270

New member
מה לעשות, חניון זה לא תשתית לאומית...

לא אתפלא לגלות שהקמת התחנה מתבצעת בהליך
של היתר בנייה ולא הליך ות"ל - שורש הרע והסבר אפשרי לעיכוב בהקמת החניון.
מה לעשות, חניון זה לא תשתית לאומית...
 

luckydude

Active member
למיטב זכרוני כל הפרוייקט הזה הוא בתמ"א

החניון נכלל במסגרת הפרויקט וזה כבר בהחלט
ות"לי.
למיטב זכרוני כל הפרוייקט הזה הוא בתמ"א
ולא אושר במסגרת תת"ל. בכלל, אני לא בטוח שהיתה ות"ל מתי שהפרוייקט הזה (שנמרח על שנים רבות) התחיל.
 

בועז ל

New member
צודק! בדקתי והפרויקט אינו ות"לי.

למיטב זכרוני כל הפרוייקט הזה הוא בתמ"א
ולא אושר במסגרת תת"ל. בכלל, אני לא בטוח שהיתה ות"ל מתי שהפרוייקט הזה (שנמרח על שנים רבות) התחיל.
צודק! בדקתי והפרויקט אינו ות"לי.
 

connex

Active member
נצל"ש: ויאוליה הודיעה על שינוי בקווי יבנה

רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב
אתמול בערב ראיתי לראשונה רכבת (עם קרונות משא) במסלול שבין ראשון מערב ליבנה מערב. הפנס של הקטר מאוד מסנוור בשעות הערב, כי המסילה ממש קרובה לכביש. היום בבוקר ראיתי שהיא חונה בתחנת יבנה מערב..
נצל"ש: ויאוליה הודיעה על שינוי בקווי יבנה
נסיעות הקווים העירונים יתואמו עם הרכבת קו 3 נשאר באותו מסלול (מתחיל/מסיים במסוף רכבת מזרח) קווים 1,2,4,5 יעברו בתחנת רכבת מערב http://www.veoliat.co.il/index.asp?page=news&index=377
 
גם אני מדווח מהשטח...

רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב
אתמול בערב ראיתי לראשונה רכבת (עם קרונות משא) במסלול שבין ראשון מערב ליבנה מערב. הפנס של הקטר מאוד מסנוור בשעות הערב, כי המסילה ממש קרובה לכביש. היום בבוקר ראיתי שהיא חונה בתחנת יבנה מערב..
גם אני מדווח מהשטח...
הבוקר נסענו עם התינוקת לת"א כדי לעשות לה דרכון אמריקני (315 ש"ח כולל מע"מ...) ובדרכנו בכביש 4 ראינו חזיון תעתועים: רכבת של קרונות רבד (אני חושב שאלה היו קרונות רבד אך איני בטוח, הם היו חומים-אדמדמים בצורת מעויין וללא פתחים) בדרכה מהגשר הענק לעבר יבנה מערב. talitalitali התלהבה מכך שבקרוב (רק עוד 9 ימים!) אוכל לנסוע גם אני בתוואי זה בדרך לעבודה, אחרי 12 שנה של תלות במסילה הבריטית והצרפתית.
 

cordyceps

New member
עשית תחשיב כלכלי

גם אני מדווח מהשטח...
הבוקר נסענו עם התינוקת לת"א כדי לעשות לה דרכון אמריקני (315 ש"ח כולל מע"מ...) ובדרכנו בכביש 4 ראינו חזיון תעתועים: רכבת של קרונות רבד (אני חושב שאלה היו קרונות רבד אך איני בטוח, הם היו חומים-אדמדמים בצורת מעויין וללא פתחים) בדרכה מהגשר הענק לעבר יבנה מערב. talitalitali התלהבה מכך שבקרוב (רק עוד 9 ימים!) אוכל לנסוע גם אני בתוואי זה בדרך לעבודה, אחרי 12 שנה של תלות במסילה הבריטית והצרפתית.
עשית תחשיב כלכלי
בין נסיעה ברכב לבין נסיעה ברכבת ? (המחירים עוד לא פורסמו?)
 

easylivin

New member
התמחור אכן תמוה, אבל מה שכתבת לא מדוייק:

יבנה-משה דיין: 17.5. יבנה-ת"א: 16 ש"ח...
ראשון-ת"א: 16 ש"ח. הזוי..
התמחור אכן תמוה, אבל מה שכתבת לא מדוייק:
יבנה מערב - משה דיין = 11 ש"ח, יבנה מערב - תל אביב = 16 ש"ח.
 
זה לא משנה

עשית תחשיב כלכלי
בין נסיעה ברכב לבין נסיעה ברכבת ? (המחירים עוד לא פורסמו?)
זה לא משנה
השביתות בשבוע האחרון, שאילצו אותי לנסוע ברכב פרטי, עלו לי סכומים כה גבוהים בהוצאות דלק, שכמעט אין מחיר של נסיעה ברכבת שיגרום לאופציה זו להיות יקרה יותר מרכב פרטי. ומדובר רק בדלק - לא דיברנו על טיפולים ובלאי לרכב...ולא דיברנו על החוויה ה"נעימה" בפקקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה