רכבת לנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

lihi t

New member
רכבת לנתב"ג

רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
 

fireman

New member
אהלן ליהי....

רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
אהלן ליהי....
רכבת מאיפה? מה נקודת המוצא? באיזה שעה את צריכה להיות בנתב"ג?
 
תשובות ושאלות.

רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
תשובות ושאלות.
ראשית, מאיזה מקום בארץ את צריכה לנתב"ג. שנית, יש רכבות לנתב"ג רק מנהריה, עכו, קריות, חיפה, עתלית, בנימינה ותל-אביב. שלישית, יש רכבות החל מהשעה 02:00 בלילה מאזור נהריה ועד נתב"ג. רביעית, ברכבות של אמצע הלילה הרכבת לנתב"ג עוצרת גם בחדרה ונתניה. אחרת, אם רוצים מחדרה/נתניה/בית-יהושע/הרצליה רכבת לנתב"ג יש לקחת לת"א רכבת ולהחליף רכבת באחת התחנות התל אביביות לנתב"ג. חמישית, המחיר מת"א לנתב"ג למבוגר/סטודנט 12 ש"ח, פנסיונר 6 ש"ח. ששית, מאזור רחובות או באר-שבע או ראשונים לנתב"ג אין רכבת אחת אלא יש לסע עד ת"א ומשם להחליף לרכבת לנתב"ג. ודבר חשוב, לך ולכל השואלים שאלות איך מגיעים לנקודה X. אנא ציינו מהיכן אתם רוצים לסוע על מנת להגיע ל-X !!! (אנחנו לא קוראים מחשבות...)
 

scooby5

Member
זה תלוי מאיפה את רוצה לנסוע.

רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
זה תלוי מאיפה את רוצה לנסוע.
יש רכבות שיוצאות מנהריה בשעות - 2:02, 3:07, 4:07 - הן עוצרות בעכו, קרית-מוצקין, לב-המפרץ, חוף הכרמל, בנימינה, חדרה מערב, נתניה, תל-אביב מרכז, נתב'ג. בנוסף יש רכבת בשעה 3:53 שיוצאת מלב-המפרץ וממשיכה כמו השאר. הרכבות מגיעות כעבור כשעה ועשרים דקות לנתב'ג. אם תגידי מאיפה את יוצאת - נוכל לעזור ביותר קלות.
 
אה שכחתי עוד משהו

רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
אה שכחתי עוד משהו
בקשר לתדירות. התדירות של הרכבת מנהריה/חיפה דרך בנימינה ותל-אביב לנתב"ג ברוב שעות היום היא אחת לכחצי שעה ולעתים רק פעם בשעה. יותר נכון התדירות היא רכבת ואחרי 23 עוד רכבת ואז רק אחרי 37 דקות עוד רכבת וחוזר חלילה לאורך 80% מהיממה. באמצע הלילה זה פעם בשעה ויש שעתיים הפסקה בין חצות +- לבין 2:00 בלילה +-.
 

lihi t

New member
תודה רבה בחורים

אה שכחתי עוד משהו
בקשר לתדירות. התדירות של הרכבת מנהריה/חיפה דרך בנימינה ותל-אביב לנתב"ג ברוב שעות היום היא אחת לכחצי שעה ולעתים רק פעם בשעה. יותר נכון התדירות היא רכבת ואחרי 23 עוד רכבת ואז רק אחרי 37 דקות עוד רכבת וחוזר חלילה לאורך 80% מהיממה. באמצע הלילה זה פעם בשעה ויש שעתיים הפסקה בין חצות +- לבין 2:00 בלילה +-.
תודה רבה בחורים
אממ, שאלתי בכלליות משום שיש סבירות שאעלה מצפון הארץ,ויש סבירות שאעלה במרכז, אבל פחות או יותר הבנתי את המסלול והשעות. אני מאוד מודה לכם, כל טוב.
 

scooby5

Member
בכיף.../images/Emo6.gif נסיעה טובה.

תודה רבה בחורים
אממ, שאלתי בכלליות משום שיש סבירות שאעלה מצפון הארץ,ויש סבירות שאעלה במרכז, אבל פחות או יותר הבנתי את המסלול והשעות. אני מאוד מודה לכם, כל טוב.
בכיף.
נסיעה טובה.
סעי בזהירות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה