אהלן ליהי....רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
תשובות ושאלות.רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
זה תלוי מאיפה את רוצה לנסוע.רכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
אה שכחתי עוד משהורכבת לנתב"ג
כל כמה זמן, והאם יש רכבת באיזור 3 לפנות בוקר. מודה מראש, ומתנצלת מראש גם כן- האתר לא עולה לי.
תודה רבה בחוריםאה שכחתי עוד משהו
בקשר לתדירות. התדירות של הרכבת מנהריה/חיפה דרך בנימינה ותל-אביב לנתב"ג ברוב שעות היום היא אחת לכחצי שעה ולעתים רק פעם בשעה. יותר נכון התדירות היא רכבת ואחרי 23 עוד רכבת ואז רק אחרי 37 דקות עוד רכבת וחוזר חלילה לאורך 80% מהיממה. באמצע הלילה זה פעם בשעה ויש שעתיים הפסקה בין חצות +- לבין 2:00 בלילה +-.
בכיף.תודה רבה בחורים
אממ, שאלתי בכלליות משום שיש סבירות שאעלה מצפון הארץ,ויש סבירות שאעלה במרכז, אבל פחות או יותר הבנתי את המסלול והשעות. אני מאוד מודה לכם, כל טוב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.