תוכנית מעניינת אבל...רכבת למרכז פ"ת
למי שמעוניין... תוכנית הרכבת לשלוחה לככר המייסדים בפ"ת (כולל תחנה נוספת באורלב). מתוך הGIS של משרד הפנים.
תקון - כדאיותה= אי כדאיותהתוכנית מעניינת אבל...
קשה להאמין שתוכנית כזו תגיע לסדר עדיפות כלשהו קרי סביר. כל עוד עומדת על הפרק הקמת רכבת קלה שהתוואי הראשוני שלה יתחיל בפ"ת לאורך ז'בוטינסקי בואכה תל אביב, אין הצדקה גם לקו רכבת "רגיל" שהתואי שלו ארוך יותר והוא מוגבל מבחית מספר התחנות לאורכו. התוכנית לשלוחת רכבת לפתח תקוה מתבססת על שלוחה ישנה של הרכבת לעיר מתקופת המנדט - מעניין לציין ששלוחה זו כבר מעת הקמתה הוכיחה את כדאיותה בהובלת נוסעים לתל אביב עקב המסלול הארוך ( אז היה צריך לסוע דרך ראש העין ולוד). זה עשוי להיות גורלה של שלוחה חדשה במקום שכנראה לא תעמוד בתחרות עם הרכבת הקלה שתדירותה תהיה גבוהה יותר, יהיו לה יותר עצירות והיא תגיע ללב העיר תל אביב.
לא מדויקתקון - כדאיותה= אי כדאיותה
השלוחהתוכנית מעניינת אבל...
קשה להאמין שתוכנית כזו תגיע לסדר עדיפות כלשהו קרי סביר. כל עוד עומדת על הפרק הקמת רכבת קלה שהתוואי הראשוני שלה יתחיל בפ"ת לאורך ז'בוטינסקי בואכה תל אביב, אין הצדקה גם לקו רכבת "רגיל" שהתואי שלו ארוך יותר והוא מוגבל מבחית מספר התחנות לאורכו. התוכנית לשלוחת רכבת לפתח תקוה מתבססת על שלוחה ישנה של הרכבת לעיר מתקופת המנדט - מעניין לציין ששלוחה זו כבר מעת הקמתה הוכיחה את כדאיותה בהובלת נוסעים לתל אביב עקב המסלול הארוך ( אז היה צריך לסוע דרך ראש העין ולוד). זה עשוי להיות גורלה של שלוחה חדשה במקום שכנראה לא תעמוד בתחרות עם הרכבת הקלה שתדירותה תהיה גבוהה יותר, יהיו לה יותר עצירות והיא תגיע ללב העיר תל אביב.
הערה לגבי "כל רחבי הארץ"השלוחה
השלוחה המתוכננת לא בדיוק מתבססת על השלוחה הישנה. אפשר לראות בברור את השלוחה הישנה בתוכנית (המיועדת לביטול), זה הקו האלכסוני מימין לשמאל. אני חושב שזו לא בהכרח תחרות עם הרכבת הקלה כי השלוחה תאפשר שירות לכל רחבי הארץ. דרך אגב לדעתי מבחינת מהירות בין שתי נקודות מרכזיות, ת"מ אורלב - ת"א מרכז, הרכבת ה"כבדה" תהיה יותר מהירה מהקלה. אני מסכים איתך באופן כללי שקשה לראות את התוכנית מגיעה לסדר עדיפות סביר. אולי בעוד הרבה שנים שהרכבת תגיע להרבה יותר מקומות בארץ ואז לשלוחה תהיה חשיבות יותר גדולה במכלול הבין עירוני.
לא " אורלב " אלא " אורלוב "השלוחה
השלוחה המתוכננת לא בדיוק מתבססת על השלוחה הישנה. אפשר לראות בברור את השלוחה הישנה בתוכנית (המיועדת לביטול), זה הקו האלכסוני מימין לשמאל. אני חושב שזו לא בהכרח תחרות עם הרכבת הקלה כי השלוחה תאפשר שירות לכל רחבי הארץ. דרך אגב לדעתי מבחינת מהירות בין שתי נקודות מרכזיות, ת"מ אורלב - ת"א מרכז, הרכבת ה"כבדה" תהיה יותר מהירה מהקלה. אני מסכים איתך באופן כללי שקשה לראות את התוכנית מגיעה לסדר עדיפות סביר. אולי בעוד הרבה שנים שהרכבת תגיע להרבה יותר מקומות בארץ ואז לשלוחה תהיה חשיבות יותר גדולה במכלול הבין עירוני.
הקובץ לא נפתחרכבת למרכז פ"ת
למי שמעוניין... תוכנית הרכבת לשלוחה לככר המייסדים בפ"ת (כולל תחנה נוספת באורלב). מתוך הGIS של משרד הפנים.
הבעייה היתה אצלי, סליחההקובץ לא נפתח
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.