רכבת ישראל - סיכום שנת 2013

מצב
הנושא נעול.
התדירות לא קטנה

זה יקטין את התדירות ויגרום לאנשים לעבור למוצק
למוצקין
הפרבריות בבוקר מלאות עד 0 מקום בניגוד לבין עירוניות שמגיעות יחסית ריקות.
הפרבריות ריקות כי אחרי בת גלים הרכבת נוסעת יחסית ריקה.
רוב הנוסעים הם לחיפה מרכז (קריית הממשלה ובתי המשפט) ובת גלים (בית חולים רמב"ם, נמל חיפה, בתי ספר, וחיל הים).
ביטול רכבות בין עירוניות יקטין את האטרקטיביות ואנשים ייסעו עם הרכב לתחנת מוצקין
כי אין תחבורה ציבורית בין קריית חיים למוצקין
והתחנה שלא מותאמת לכמות הנוסעים שמשתמשים בה תיאלץ לשאת העומס נוסף.
התדירות לא קטנה
בשעות השיא מספר הרכבות שיעצרו בקרית חיים נשאר 3 - שתיים פרבריות ואחת בינעירונית.
בשעות השפל מספר הרכבות גדל מ-1 ל-2 - במקום אחת בינעירונית, 2 פרבריות.
כמה השינוי בשעות השפל ישפיע?
אבל דבר אחר שיגדיל את העומס ברכבות הפרבריות זה הארכת המסלול שלהם לעכו ולנהריה (שתיים בשעה - אחת תתחיל בנהריה ואחת בעכו).
 

אבישי ק

New member
הבעיה בפרבריות היא רק העומס

התדירות לא קטנה
בשעות השיא מספר הרכבות שיעצרו בקרית חיים נשאר 3 - שתיים פרבריות ואחת בינעירונית.
בשעות השפל מספר הרכבות גדל מ-1 ל-2 - במקום אחת בינעירונית, 2 פרבריות.
כמה השינוי בשעות השפל ישפיע?
אבל דבר אחר שיגדיל את העומס ברכבות הפרבריות זה הארכת המסלול שלהם לעכו ולנהריה (שתיים בשעה - אחת תתחיל בנהריה ואחת בעכו).
הבעיה בפרבריות היא רק העומס
שלא תבין לא נכון
אני בעד שתהיה תחנה אחת מרכזית לקריות
ושאר התחנות יהיו מוזנות ע"י פרבריות.
הייתי בברלין והשיטה הזאת מאד נוחה
אבל המציאות היום היא שהפרבריות מגיעות מלאות ואנשים נשארים ברציף כי אין ברירה.
היציאה מתחנת הרכבת במוצקין לא עומד בכמות האנשים שיורדים שם, גם אין לשם תח"צ ותחנת קריית חיים עוזרת להוריד מהלחץ.

בכל מקרה
אם תהיה רכבת כל 20 דקות ובכל מקרה לא ניתן לעלות עליה אז אנשים יעברו למוצקין כי הרכבות הבין עירוניות תמיד פנויות יותר.
אני חושב שלא מאריכים את הפרבריות כי מבת גלים הרכבת ריקה.
 

Nir5364

New member
כמדומני שהוא צודק

אבל הרכבות הפרבריות עוצרות בקרית חיים
ומסוף מרץ יהיו בכל שעה שתי רכבות פרבריות לכל כיוון.
מי שתחנת קרית חיים יותר נוחה לו יוכל ליסוע ברכבות הפרבריות ולהחליף באחת מתחנות חיפה או בלב המפרץ לרכבת בינעירונית.
בשעות השיא תמשיך לעצור רכבת בינעירונית אחת בקרית חיים (כמו היום) אבל זו תהיה הרכבת לבאר שבע ולא הרכבת לנתב"ג ומודיעין.
בשעות השפל יעצרו רק רכבות פרבריות.
כמדומני שהוא צודק
תחנת ק. חיים צריכה להיות הראשית בקריות ולו רק בגלל הקרבה למטרונית.
 
יכול להיות, אבל כאן כבר נכנסים שיקולים

כמדומני שהוא צודק
תחנת ק. חיים צריכה להיות הראשית בקריות ולו רק בגלל הקרבה למטרונית.
יכול להיות, אבל כאן כבר נכנסים שיקולים
תפעוליים של הרכבת.
בכל מקרה הרכבות הבינעירוניות לא צריכות לעצור בשתיהן ובתצורה סופית לא צריכות לעצור באף אחת מהן.
ומכיוון שהרכבת כנראה לא תבצע שינוי בלו"ז הקרוב, מי שתחנת קרית חיים נוחה לו יותר ונוסע בשעות השפל, יצטרך להתרגל ליסוע ברכבות הפרבריות. ואם היעד נמצא בחיפה לא יהיה צורך בהחלפה. אם היעד דרומית לחיפה יהיה צורך בהחלפה באחת מתחנות חיפה או בלב המפרץ.
 

Nir5364

New member
בדיוק מסיבה זו, מוצקין תמשיך להיות עמוסה.

יכול להיות, אבל כאן כבר נכנסים שיקולים
תפעוליים של הרכבת.
בכל מקרה הרכבות הבינעירוניות לא צריכות לעצור בשתיהן ובתצורה סופית לא צריכות לעצור באף אחת מהן.
ומכיוון שהרכבת כנראה לא תבצע שינוי בלו"ז הקרוב, מי שתחנת קרית חיים נוחה לו יותר ונוסע בשעות השפל, יצטרך להתרגל ליסוע ברכבות הפרבריות. ואם היעד נמצא בחיפה לא יהיה צורך בהחלפה. אם היעד דרומית לחיפה יהיה צורך בהחלפה באחת מתחנות חיפה או בלב המפרץ.
בדיוק מסיבה זו, מוצקין תמשיך להיות עמוסה.
והנוסעים שיכלו לבחור בק. חיים כתחנת הבחירה - ידירו רגליה מהם.
בהנהלת הרכבת ימשיכו לראות שמוצקין פופולארית יותר ולכן ימשיכו במתכונת הנוכחית מבלי לקחת בחשבון שהם אלה שיוצרים את העומס הזה.
 

traiNir

New member
התייחסות לרכבות משא לא היתה בסרט

רכבת ישראל - סיכום שנת 2013
שלום,

היום פרסמה רכבת ישראל את סיכום שנת 2013.
מעל ל-45 מיליון נוסעים, המהווים גידול של כ- 12% לעומת שנת 2012, כאשר מדד הדיוק עמד בממוצע על 93.3%

מצ"ב הודעה לעיתונות.


סרטון סיכום http://www.youtube.com/watch?v=1ARnboKvejw&feature=youtu.be
התייחסות לרכבות משא לא היתה בסרט
 

Rubim88

New member
הראו צביעה של קרון שטוח


התייחסות לרכבות משא לא היתה בסרט
הראו צביעה של קרון שטוח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה