עמוד השדרה
New member
התדירות לא קטנה
בשעות השיא מספר הרכבות שיעצרו בקרית חיים נשאר 3 - שתיים פרבריות ואחת בינעירונית.
בשעות השפל מספר הרכבות גדל מ-1 ל-2 - במקום אחת בינעירונית, 2 פרבריות.
כמה השינוי בשעות השפל ישפיע?
אבל דבר אחר שיגדיל את העומס ברכבות הפרבריות זה הארכת המסלול שלהם לעכו ולנהריה (שתיים בשעה - אחת תתחיל בנהריה ואחת בעכו).
התדירות לא קטנהזה יקטין את התדירות ויגרום לאנשים לעבור למוצק
למוצקין
הפרבריות בבוקר מלאות עד 0 מקום בניגוד לבין עירוניות שמגיעות יחסית ריקות.
הפרבריות ריקות כי אחרי בת גלים הרכבת נוסעת יחסית ריקה.
רוב הנוסעים הם לחיפה מרכז (קריית הממשלה ובתי המשפט) ובת גלים (בית חולים רמב"ם, נמל חיפה, בתי ספר, וחיל הים).
ביטול רכבות בין עירוניות יקטין את האטרקטיביות ואנשים ייסעו עם הרכב לתחנת מוצקין
כי אין תחבורה ציבורית בין קריית חיים למוצקין
והתחנה שלא מותאמת לכמות הנוסעים שמשתמשים בה תיאלץ לשאת העומס נוסף.
בשעות השיא מספר הרכבות שיעצרו בקרית חיים נשאר 3 - שתיים פרבריות ואחת בינעירונית.
בשעות השפל מספר הרכבות גדל מ-1 ל-2 - במקום אחת בינעירונית, 2 פרבריות.
כמה השינוי בשעות השפל ישפיע?
אבל דבר אחר שיגדיל את העומס ברכבות הפרבריות זה הארכת המסלול שלהם לעכו ולנהריה (שתיים בשעה - אחת תתחיל בנהריה ואחת בעכו).