רכבת ישירה?!

מצב
הנושא נעול.

יהוושע

New member
הבעייה היא שצריך לרוץ על הכול

יש שיפור כל הזמן...
אבל ככל שהרכבת משתפרת יש לה יותר ביקוש, ואז זה לא מספיק... צריך להיות שיפור בכל הדברים, ודבר אחד לא על חשבון השני... אבל יש אילוצים תקציביים כמו שאתה בטח יודע... אני לא יודע מה הסיפור עם חוף הכרמל... התחנה הזאת צריכה להיות מסוף תחבורה גדול ולא ייתכן שלא יתכננו מגרשי חניה...
הבעייה היא שצריך לרוץ על הכול
במקביל , קרי חנייה + שירות תחבורתי משלים + פיתוח הרכבת - ובכך , לצערי , במירוץ במקביל , אנחנו עדיין חלשים .
 

nitsansh

New member
הבעיה היא, איך שלא תסתכל על זה...

הבעייה היא שצריך לרוץ על הכול
במקביל , קרי חנייה + שירות תחבורתי משלים + פיתוח הרכבת - ובכך , לצערי , במירוץ במקביל , אנחנו עדיין חלשים .
הבעיה היא, איך שלא תסתכל על זה...
שאין מספיק כסף להשקעה בתשתיות. אז משתדלים לחסוך כמה שיותר, ובונים את המינימום הדרוש כדי להפעיל את השירות. אף פעם לא בונים פרויקט בבת אחת עד הסוף.
 

יהוושע

New member
ועדיין עדיף משהו , על לא כלום

הבעיה היא, איך שלא תסתכל על זה...
שאין מספיק כסף להשקעה בתשתיות. אז משתדלים לחסוך כמה שיותר, ובונים את המינימום הדרוש כדי להפעיל את השירות. אף פעם לא בונים פרויקט בבת אחת עד הסוף.
ועדיין עדיף משהו , על לא כלום
 

ashmash

New member
רכבת ישירה צריכה לעלות פחות

רכבת ישירה?!
אחת הבדיחות הכי גדולות של הרכבת שגובלת בחוצפה לא פעם יצא לי להתקל בכרטיסן שעבר בקרונות ודרש תוספת תשלום של 3 שקלים משום שמדובר ברכבת מהירה, בפעמים שעבר כרטיסן לא שילמתי את אותם 3 שקלים בטענה שאין לי אותם, מה הוא כבר יכול לעשות? לעצור את הרכבת ולהוריד אותי? לא יידעתם אותי שזו רכבת ישירה שעלות הנסיעה בה גבוה יותר, אם הייתי יודע לא הייתי עולה ובטיעון זה הוא יכול לקפוץ לי עד מחר בעיה היא כאשר נדרשים לשלם על הכרטיס בתחנה עוד 3 שקלים, לדעתי זו חוצפה ממדרגה ראשונה, זו כפיה של הרכבת על הנוסעים לשלם עוד 3 שקלים בכדי שהיא לא תעצור ב2 או 3 תחנות בדרך, כאילו זה מעניין אותי אם היא עוצרת או לא. עוד יותר חוצפה שהם דורשים גם מחיילים את אותם 3 שקלים כאשר חיילים לא אמורים לשלם בכלל על ניסעה ברכבת או בתחבורה ציבורית בכלל בהתאם לסיכום עם משרד נתחבורה בעניין. אין רואה בזה ניסיון חצוף של הרכבת לסחוט עוד כסף מהנוסעים מה דעתכם?
רכבת ישירה צריכה לעלות פחות
ע"פ ההגיון של השכל הישר, רכבת ישירה עוצרת בפחות תחנות. אי לכך ובהתאם לזאת נדרש פחות דלק זמבוזבז ברגעים בהן הרכבת מאיצה... לכן, אני חושב שצריך לגבות מס´ שקלים פחות על רכבת ישירה, או לחילופין ככל שהרכבת נוסעת פחות תחנות...
 

nitsansh

New member
אבל אם תסתכל מצד אחר...

רכבת ישירה צריכה לעלות פחות
ע"פ ההגיון של השכל הישר, רכבת ישירה עוצרת בפחות תחנות. אי לכך ובהתאם לזאת נדרש פחות דלק זמבוזבז ברגעים בהן הרכבת מאיצה... לכן, אני חושב שצריך לגבות מס´ שקלים פחות על רכבת ישירה, או לחילופין ככל שהרכבת נוסעת פחות תחנות...
אבל אם תסתכל מצד אחר...
רכבת מהירה היא שרות יותר טוב שהנוסע מקבל, ועל שרות יותר טוב נהוג לדרוש תוספת תשלום. מה שנראה לי מוזר זה שביטול של עצירה אחת מקצר את הנסיעה ב-9 דקות, והייתי מצפה שהאטה, עצירה והאצה יקחו 3-4 דקות לכל היותר. יש למישהו הסבר לזה? או שהמסקנה היא שהרכבות הרגילות, שעוצרות בבנימינה, לא נוסעות במהירות המירבית שלהן. אגב, באיזה קטע נמדדה מהירות של 126 קמ"ש?
 
רכבות ישירות ומהירות

אבל אם תסתכל מצד אחר...
רכבת מהירה היא שרות יותר טוב שהנוסע מקבל, ועל שרות יותר טוב נהוג לדרוש תוספת תשלום. מה שנראה לי מוזר זה שביטול של עצירה אחת מקצר את הנסיעה ב-9 דקות, והייתי מצפה שהאטה, עצירה והאצה יקחו 3-4 דקות לכל היותר. יש למישהו הסבר לזה? או שהמסקנה היא שהרכבות הרגילות, שעוצרות בבנימינה, לא נוסעות במהירות המירבית שלהן. אגב, באיזה קטע נמדדה מהירות של 126 קמ"ש?
רכבות ישירות ומהירות
העמירה בבנימינה עצמה לוקחת לעיתים 4-3 דקות, וההאטה לקראתה והתאוצה אחריה לפחות עוד 3-2 דקות. תוסיפו לזה ´ריפוד´ זמנים המיועד למנוע איחורים... 126 קמ"ש כמהירות ממוצעת (התחלה-סוף) ברכבות הישירות בין חיפה לתל אביב (אני לא יודע לפי אילו תחנות).
 

nitsansh

New member
"הריפוד" - זה מה שהתכוונתי...

רכבות ישירות ומהירות
העמירה בבנימינה עצמה לוקחת לעיתים 4-3 דקות, וההאטה לקראתה והתאוצה אחריה לפחות עוד 3-2 דקות. תוסיפו לזה ´ריפוד´ זמנים המיועד למנוע איחורים... 126 קמ"ש כמהירות ממוצעת (התחלה-סוף) ברכבות הישירות בין חיפה לתל אביב (אני לא יודע לפי אילו תחנות).
"הריפוד" - זה מה שהתכוונתי...
מאחר שהרכבת מפרסמת זמני הגעה רק בתחנות הראשיות או תחנות הקצה (ב"ש, ת"א-מרכז, בנימינה, חיפה-בת-גלים, נהריה) קשה לדעת אם היא מגיעה בזמן... לפי הלו"ז, הרכבת המהירה עוברת את הקטע חוף-הכרמל - אוניברסיטה ב-37 דקות. אני מניח שהמהירות של 126 קמ"ש מתיחסת לקטע הזה. כדי להגיע לתוצאה הזו, המרחק צריך להיות 78 ק"מ... בטבלת מרחקי דרך המרחק ת"א-חיפה הוא 95 ק"מ, ואם מודדים את זה ממרכז הערים זה די מתאים... צא ולמד... אם הרכבת היתה נוסעת במהירות הזו מת"א לב"ש זה היה לוקח 54 דקות... ואם היתה רכבת מהירה מנהריה לב"ש זה היה לוקח פחות משעתיים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה