מישהו כבר נסע בקו החדש?רכבת בכפר סבא
שמתי לב שגם ברחוב סוקולוב התחילו בעבודות להקמת תחנה. האם ידוע פה למישהו מתי עלול להסתיים הפרוייקט?
קו 8 ו9 של אגדמישהו כבר נסע בקו החדש?
שאלה נוספת: איזה קו אוטובוס מגיע לתחנת נורדאו בכפר-סבא? בעבר לא עבר במקום ולו קו אחד. ואיזה קו מגיע לראש-העין צפון?
הפרוספקט שתושבי הוד-השרון וכפ"סרכבת בכפר סבא
שמתי לב שגם ברחוב סוקולוב התחילו בעבודות להקמת תחנה. האם ידוע פה למישהו מתי עלול להסתיים הפרוייקט?
ומידעון שחולק באוטובוס, לצערי עודהפרוספקט שתושבי הוד-השרון וכפ"ס
קיבלו בדואר לכבוד הרכבת החדשה
מוזר: איפה הקו השני?ומידעון שחולק באוטובוס, לצערי עוד
אין פרטים על קווי אוטובוס בתוך הוד-השרון לתחנת הרכב, אלא רק בכפר סבא.
קו 9מוזר: איפה הקו השני?
סביר להניח שהקו השני הוא בין המסוף בשיכון קפלן לתחנה, אבל הייתי רוצה עוד פרטים.
למה אגדי?קו 9
כנראה שהיה מידעון נפרד לנוסעים משיכון קפלן... קו 9 הוא הקו שיצא מקפלן דרך איזור התעשייה ועד לתחנת הרכבת ובחזרה. למי שמכיר את קו 2 הכפר סבאי, פשוט חילקו אותו לשני חלקים, קו 8 מעלייה וקו 9 מקפלן. כנראה שגם התדירות של קו 2 תפגע בהתאם, אבל זה לא אסון. רוב הנוסעים בקו 2 אינם נוסעים משיכון עלייה עד לקפלן, וקו 8 יוכל לשרת את רוב התחנות הדרושות לנוסעים משיכון עלייה. עבור תושבי קפלן כבר מזמן יש אלטרנטיבה טובה למרכז כפר סבא והלאה בדמות קו 029 האגדי, שנוסע בתדירות גבוהה, ומאופיין בעיקר באוטובוסים נמוכי רצפה.
זהו קו שעובר בין שלושה מערי דרוםלמה אגדי?
כולה קו
קו 29זהו קו שעובר בין שלושה מערי דרום
השרון במסלול מפותל ועומס בלתי נסבל, עם תדירות די גבוהה רוב שעות היום. וכל פעם שהייתי בטוח שהוא הגיע לאורך המירבי שלו, הנה האריכו אותו, פעם לשיכון קפלן, פעם למרינה של הרצליה. אבל זה באמת כולה קו. כנראה שעישנתי משהו כשכתבתי אגדי.
השאלה למה אתה קורא מפותלקו 29
כמה הערות בקשר לקו הזה: -פעם היו לו גם חלופות מקוצרות, בדמות קווים 28 (ת"מ כ"ס-ת"מ הרצליה) ו-30 (ת"מ הרצליה-מלון "השרון"). היום, ככל הידוע לי, קווים אלו בוטלו. אגב, בלילה הקו לא פועל ורוב מסלולו (מרכז הרצליה - אזור תעשיה כ"ס) מכוסה ע"י קו 247 של "דן". -רוב רובו של הקו עובר בצירים הראשיים של הערים ודווקא אינו מפותל. כמו כן בקטע העמוס ביותר (צ' רעננה - קניון שבעת הכוכבים) מקביל לקו זה קו 501, כך שלא כל העומס על הקו הזה.
תגובתי...השאלה למה אתה קורא מפותל
כשרוצים להגיע מכ"ס עד לאיזור תעשייה הרצליה ביעילות, קו 029 אינו ממש יעיל, למרות תדירותו המעולה. זאת לא אשמת הקו, אבל יחסית לאוטו שיכול לנסוע דרך מחלף מורשה וגלילות בשליש מהזמן, זה מרגיש מפותל... אם כבר נעמוד על הדיוק, אזי הדרך המהירה (דרך מורשה וכו') היא יותר מפותלת, אך השימוש ב-"מפוטל" היה Poetic License. הקו תמיד היה מאוד עמוס בבקרים, והיה מגיע לצומת רעננה כשהוא עמוס לעייפה. אומנם לא נסעתי בו כמה שנים - אולי המצב השתנה. נדמה לי שישנה עדיין נסיעה אחת של קו 28, וכן יש את קו 12 שחופף לקו 029 עד לכיכר בן-עמי, ומשם הקו נוסע דרך א"ת הרצליה, מלון דן אכדיה ומסיים בכיכר דה-שליט. כמו כן, לא לשכוח את קו 572 שחופף מת"מ כ"ס עד ת"מ הרצליה, וממשיך משם דרומה לאוניברסיטת ת"א דרך רמת השרון, אך עם זאת, קשה לקרוא לו חלופה.
עד איזו שעה עובד הקו בימי חול?קו 29
כמה הערות בקשר לקו הזה: -פעם היו לו גם חלופות מקוצרות, בדמות קווים 28 (ת"מ כ"ס-ת"מ הרצליה) ו-30 (ת"מ הרצליה-מלון "השרון"). היום, ככל הידוע לי, קווים אלו בוטלו. אגב, בלילה הקו לא פועל ורוב מסלולו (מרכז הרצליה - אזור תעשיה כ"ס) מכוסה ע"י קו 247 של "דן". -רוב רובו של הקו עובר בצירים הראשיים של הערים ודווקא אינו מפותל. כמו כן בקטע העמוס ביותר (צ' רעננה - קניון שבעת הכוכבים) מקביל לקו זה קו 501, כך שלא כל העומס על הקו הזה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.