רכבת בגני אביב....

  • פותח הנושא mbrv
  • פורסם בתאריך

mbrv

New member
רכבת בגני אביב....

אני בטח לא הראשון ששואל את זה :) אבל ... משהו מתקדם שם ? יש מצב שיום אחד באמת תהיה רכבת ? ואם כן אז מתי ??
 
להלן חדשות אחרונות על הפרסום באתר

הרכבת, כפי שפירסמתי בעיתון גל 7 בשבוע הקודם.
 
למעלה