רכבות חצות ???

מצב
הנושא נעול.
רכבות חצות ???

רכבות חצות ???
מי שזוכר, או שקרא בארכיון, אני זוכר שראיתי פרסומות של רכבות חצות בין חיפה לתל-אביב (ובכוון ההפוך גם כן, כמובן). האם הן היו הצלחה והשתמשו בהן נוסעים או לא ? והאם אתם חושבים שיש טעם להחזיר אותן לשרות (בין ת"א וחיפה ובין ת"א לב"ש)?
 
קראו להן "רכבות למאחרים לנשף"..

רכבות חצות ???
מי שזוכר, או שקרא בארכיון, אני זוכר שראיתי פרסומות של רכבות חצות בין חיפה לתל-אביב (ובכוון ההפוך גם כן, כמובן). האם הן היו הצלחה והשתמשו בהן נוסעים או לא ? והאם אתם חושבים שיש טעם להחזיר אותן לשרות (בין ת"א וחיפה ובין ת"א לב"ש)?
קראו להן "רכבות למאחרים לנשף"..
הן היו מאוד צפופות והיו סיפור של הצלחה. אבל, בעת מלחמת ההתשה הן הופסקו כי היו צריכים את הקטרים למשימות אחרות בלילה והרי בשנים 1968 - 1969 היו לרכבת ישראל רק 55 קטרים בדיוק כולל קטר מס' 4239 והיה צורך לוותר על הרכבות הללו למרות שהן היו מוצלחות. בהחלט ראוי ש-"רכבת-ישראל" תפעיל רכבות נוסעים 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה ללא שום הפסקה. המצב על הכבישים קטסטרופלי ועוד ילך ויחמיר כמובן. הממשלה שאימצה את הרכבת בעל כורחה צריכה להזרים לרכבת תקציבי ענק. התקציב הדרוש כיום (תקציב ריאלי) הינו 3 מיליארד ש"ח בשנה ורק אז תיפתרנה הבעיות הרות הגורל. רכבת-ישראל זקוקה כיום לתוספת של 90 עד 110 קטרים ועוד 350 קרונות נוסעים כדי לעמוד בביקוש במהלך 10 השנים הקרובות. אני אף חושב שראוי להניח מסילות ברזל לכל עיר ולכל מועצה אזורית/מקומית במדינת ישראל. קו רכבת לטבריה הינו חיוני מאוד כפי שקו רכבת לקציעות - לחבל ניצנה או לכל אזור אחר חיוני לא פחות. לילה טוב וליל מנוחה מירושלים - העיר הגדולה בארץ.
 
אכן, ד"ר, זו תוכנית מענינת.

קראו להן "רכבות למאחרים לנשף"..
הן היו מאוד צפופות והיו סיפור של הצלחה. אבל, בעת מלחמת ההתשה הן הופסקו כי היו צריכים את הקטרים למשימות אחרות בלילה והרי בשנים 1968 - 1969 היו לרכבת ישראל רק 55 קטרים בדיוק כולל קטר מס' 4239 והיה צורך לוותר על הרכבות הללו למרות שהן היו מוצלחות. בהחלט ראוי ש-"רכבת-ישראל" תפעיל רכבות נוסעים 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה ללא שום הפסקה. המצב על הכבישים קטסטרופלי ועוד ילך ויחמיר כמובן. הממשלה שאימצה את הרכבת בעל כורחה צריכה להזרים לרכבת תקציבי ענק. התקציב הדרוש כיום (תקציב ריאלי) הינו 3 מיליארד ש"ח בשנה ורק אז תיפתרנה הבעיות הרות הגורל. רכבת-ישראל זקוקה כיום לתוספת של 90 עד 110 קטרים ועוד 350 קרונות נוסעים כדי לעמוד בביקוש במהלך 10 השנים הקרובות. אני אף חושב שראוי להניח מסילות ברזל לכל עיר ולכל מועצה אזורית/מקומית במדינת ישראל. קו רכבת לטבריה הינו חיוני מאוד כפי שקו רכבת לקציעות - לחבל ניצנה או לכל אזור אחר חיוני לא פחות. לילה טוב וליל מנוחה מירושלים - העיר הגדולה בארץ.
אכן, ד"ר, זו תוכנית מענינת.
הפעלת רכבת 24 שעות - 364 ימים בשנה. זה ידרוש אמנם ה-מ-ו-ן כח אדם, והמון תקציבים. ההצלחה של זה לא בטוחה. (וקשה לי להאמין שמה שחסר לר"י זה נפילה עם ה"פרויקט" הזה). דווקא היה מענין לצלם איסי3 טס על קו החוף ב3 לפנות בוקר..... ...
 
כבר צילמתי איי.סי.3 ב4 לפנות בוקר..

אכן, ד"ר, זו תוכנית מענינת.
הפעלת רכבת 24 שעות - 364 ימים בשנה. זה ידרוש אמנם ה-מ-ו-ן כח אדם, והמון תקציבים. ההצלחה של זה לא בטוחה. (וקשה לי להאמין שמה שחסר לר"י זה נפילה עם ה"פרויקט" הזה). דווקא היה מענין לצלם איסי3 טס על קו החוף ב3 לפנות בוקר..... ...
כבר צילמתי איי.סי.3 ב4 לפנות בוקר..
כאשר המערך ריק ונוסע דרומה בודד. אני לא בטוח שפרוייקט כזה ידרוש תוספת כח אדם משמעותית. זה רק ידרוש יעול. יש ברכבת מספיק מפעילים אך ברור שתהיינה שעות מתות בהן רכבות לא תהיינה מלאות. שרות הרכבות בשבת בצהריים למשל יהיה עמוס מאוד, במיוחד לאיצטדיונים ולים. גם באנגליה, מופעלות רכבות 365 ימים בשנה, במשך כל שעות היממה אם-כי בשעות הלילה בתדירות נמוכה מטבע הדברים.
 

david80

New member
האם רכבת ישראל חשבה לארגן...

קראו להן "רכבות למאחרים לנשף"..
הן היו מאוד צפופות והיו סיפור של הצלחה. אבל, בעת מלחמת ההתשה הן הופסקו כי היו צריכים את הקטרים למשימות אחרות בלילה והרי בשנים 1968 - 1969 היו לרכבת ישראל רק 55 קטרים בדיוק כולל קטר מס' 4239 והיה צורך לוותר על הרכבות הללו למרות שהן היו מוצלחות. בהחלט ראוי ש-"רכבת-ישראל" תפעיל רכבות נוסעים 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה ללא שום הפסקה. המצב על הכבישים קטסטרופלי ועוד ילך ויחמיר כמובן. הממשלה שאימצה את הרכבת בעל כורחה צריכה להזרים לרכבת תקציבי ענק. התקציב הדרוש כיום (תקציב ריאלי) הינו 3 מיליארד ש"ח בשנה ורק אז תיפתרנה הבעיות הרות הגורל. רכבת-ישראל זקוקה כיום לתוספת של 90 עד 110 קטרים ועוד 350 קרונות נוסעים כדי לעמוד בביקוש במהלך 10 השנים הקרובות. אני אף חושב שראוי להניח מסילות ברזל לכל עיר ולכל מועצה אזורית/מקומית במדינת ישראל. קו רכבת לטבריה הינו חיוני מאוד כפי שקו רכבת לקציעות - לחבל ניצנה או לכל אזור אחר חיוני לא פחות. לילה טוב וליל מנוחה מירושלים - העיר הגדולה בארץ.
האם רכבת ישראל חשבה לארגן...
רכבת מיוחדת מניצנים להחזרת הילדים העייפים הביתה מגמרכוכב נולד?
 

אייל xxx

New member
ד"ר שמעת? ../images/Emo10.gif נער נהרג

קראו להן "רכבות למאחרים לנשף"..
הן היו מאוד צפופות והיו סיפור של הצלחה. אבל, בעת מלחמת ההתשה הן הופסקו כי היו צריכים את הקטרים למשימות אחרות בלילה והרי בשנים 1968 - 1969 היו לרכבת ישראל רק 55 קטרים בדיוק כולל קטר מס' 4239 והיה צורך לוותר על הרכבות הללו למרות שהן היו מוצלחות. בהחלט ראוי ש-"רכבת-ישראל" תפעיל רכבות נוסעים 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה ללא שום הפסקה. המצב על הכבישים קטסטרופלי ועוד ילך ויחמיר כמובן. הממשלה שאימצה את הרכבת בעל כורחה צריכה להזרים לרכבת תקציבי ענק. התקציב הדרוש כיום (תקציב ריאלי) הינו 3 מיליארד ש"ח בשנה ורק אז תיפתרנה הבעיות הרות הגורל. רכבת-ישראל זקוקה כיום לתוספת של 90 עד 110 קטרים ועוד 350 קרונות נוסעים כדי לעמוד בביקוש במהלך 10 השנים הקרובות. אני אף חושב שראוי להניח מסילות ברזל לכל עיר ולכל מועצה אזורית/מקומית במדינת ישראל. קו רכבת לטבריה הינו חיוני מאוד כפי שקו רכבת לקציעות - לחבל ניצנה או לכל אזור אחר חיוני לא פחות. לילה טוב וליל מנוחה מירושלים - העיר הגדולה בארץ.
ד"ר שמעת?
נער נהרג
בלוד יש לך פרטים אתה אמרת לי שכל שבוע בממוצע נהרג בן אדם על המסילה
 

aviy99

New member
זה משהו חדש או מה שהיה אתמול ?

ד"ר שמעת?
נער נהרג
בלוד יש לך פרטים אתה אמרת לי שכל שבוע בממוצע נהרג בן אדם על המסילה
זה משהו חדש או מה שהיה אתמול ?
כי בנוגע למה שקרה אתמול יש כאן שירשור ארוך.
 

omer landau

New member
לדעתי........../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

רכבות חצות ???
מי שזוכר, או שקרא בארכיון, אני זוכר שראיתי פרסומות של רכבות חצות בין חיפה לתל-אביב (ובכוון ההפוך גם כן, כמובן). האם הן היו הצלחה והשתמשו בהן נוסעים או לא ? והאם אתם חושבים שיש טעם להחזיר אותן לשרות (בין ת"א וחיפה ובין ת"א לב"ש)?
לדעתי........

רכבת ישראל צריכה להפעיל בכל הקווים(מספר קטן יחסי)רכבות מאוחרות לדוגמא קו כפר סבא - רכבת אחרונה לכפר סבא מתל אביב ההגנה בשעה 9:24 ולדעתי צריך להפעיל רכבות מאוחרות יותר משהו כמו עד חצות אפילו פעם בשעה או חמישים דקות בטוח יהיה ביקוש גדול לרכבות אלו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה