רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת

מצב
הנושא נעול.

מיכה ס

New member
רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
 

מיכה ס

New member
ועוד מבט

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
ועוד מבט
 

מיכה ס

New member
והכיוון צפונה. המספר בפינה העליונה מציין את

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
והכיוון צפונה. המספר בפינה העליונה מציין את
הרכבת.
 

easylivin

New member
הכישרון האמריקאי בעיצוב קרונות ואוטובוסים

והכיוון צפונה. המספר בפינה העליונה מציין את
הרכבת.
הכישרון האמריקאי בעיצוב קרונות ואוטובוסים
מדהים אותי בכל פעם מחדש...
 

itamo

New member
מה הסיפור שלהם עם פח גלי בתח"צ ?

הכישרון האמריקאי בעיצוב קרונות ואוטובוסים
מדהים אותי בכל פעם מחדש...
מה הסיפור שלהם עם פח גלי בתח"צ ?
בכל האוטובוסים והרכבות בארה"ב יש שימוש בפח גלי ולא חלק כמו באירופה.
 

מיכה ס

New member
משך הנסיעה כשעה וחצי (כ-65 ק"מ). יש מספר

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
משך הנסיעה כשעה וחצי (כ-65 ק"מ). יש מספר
רכבות מהירות בשעות השיא. הקטר המשמש אותן נקרא בייבי בולט. כאן בתמונה
 

traiNir

New member
זה נראה לי כמו F59PHI של חברת EMD

משך הנסיעה כשעה וחצי (כ-65 ק"מ). יש מספר
רכבות מהירות בשעות השיא. הקטר המשמש אותן נקרא בייבי בולט. כאן בתמונה
זה נראה לי כמו F59PHI של חברת EMD
קטר נוסעים מאוד פופולרי בהרבה ממדינות ארצות הברית, תוצרת EMD
 
CalTrain Baby Bullet

משך הנסיעה כשעה וחצי (כ-65 ק"מ). יש מספר
רכבות מהירות בשעות השיא. הקטר המשמש אותן נקרא בייבי בולט. כאן בתמונה
CalTrain Baby Bullet
השם 'בייבי בולט' מתייחס לשירות בו מופעלים הקטרים והקרונות האלו. אלו קטרים וקרונות רגילים, אבל השירות מהיר יותר בגלל דילוג על חלק מתחנות הביניים.

דרך אגב, הקטר המצולם, מס' 926, הוא מדגם MP36PH-3C מתוצרת חברת MPI
 

מיכה ס

New member
קרון האופניים.

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
קרון האופניים.
 

מיכה ס

New member
וההייטקיסטים המאחלסים את הרכבת

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
וההייטקיסטים המאחלסים את הרכבת
 

מיכה ס

New member
מבט צידי על קרון ה"דאבל דק" שימו לב בתמונות

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
מבט צידי על קרון ה"דאבל דק" שימו לב בתמונות
הקודמות שהקטר בגובה הקרונות
 

מיכה ס

New member
TRAIN WASH

רכבות בעמק הסיליקון קליפורניה. את קו הרכבת
מסן חוזה לקליפורניה משרתת חברת CALTRAIN. הקטר תמיד מוצב במצב נסיעה דרומה דהיינו סן פרנציסקו- סן חוזה. קרון הניהוג בכיוון ההפוך צפונה.
התמונה המובאת כאן צולמה בתחנת סן פרנציסקו וממחישה את הנאמר כאן.
TRAIN WASH
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה