ריצ'י + לינדזי.....

nogao10

New member
ריצ'י + לינדזי.....

ריצ'י ולינדזי נפגשו פנים מול פנים לפני יום-יומיים ואנחנו כאן עם התמונות הזועתיות קודם כל, תמונה שנראה שזו אכן לינדזי:
 

nogao10

New member
והתמונה עצמה

נכון ריצ'י נראה טוב????????????? נכון לינזי לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *קנאה*קנאה*קנאה*קנאה*קנאה*
 

LIRONSH100

New member
אוי גאד...

כל כך כיוונו שהוא לא יפגוש אותה!!! אבל בסוף הוא פגש אותה.. נוג אני מקווה שכבר טיפלת בו כמו מגיע לו.. ואני מתה לשמוע מה הוא חושב עליה עכשיו...
 

LIRONSH100

New member
בנות..

טוב אז ריצ' לא יצא- הוא יצא רק לערב אחד כי היה להם איזה טקס שהם זכו בפרס על משהו (יופיע בפינה הבאה תמונות לא לדאוג...) אבל הוא יצא השבוע- כמו שהוא אמר.. ששאלו אותו שם.. ונצל"ש קטן- בנות כנסו למייל של הפורום- אני הכנסתי כמה שירים שאני חושבת שיענינו אותכן.. (את כולכן..) והם מאוד מאוד מאוד מאוד נדירים..... (ממה שהבנתי אפשר להשיג את זה בלונדון..) אז נוג מצטערת שרצינו שהוא יצא כבר.. אבל השבוע הוא צריך לצאת.... (בעצם אולי הוא יצא כבר אבל עוד לא פירסמו.. או שאנחנו עוד לא גילינו את זה..) מוסיפה תמונה של ריצ'י... זה משהו שהכנתי לנוגה בזמן שהיא הייתה בפולין... ואני לא מצליחה לשלוח לה.. -כן אני הכנתי את זה.. ויש עוד כאלה... אם נוג מרשה- תשמרו...
 

m o r 1 0 2

New member
איכס,תתירחקי ממנו../images/Emo70.gif../images/Emo190.gif../images/Emo168.gif

אחח,ריצ'י כזה מושלם
 
למעלה