בנות..
טוב אז ריצ' לא יצא- הוא יצא רק לערב אחד כי היה להם איזה טקס שהם זכו בפרס על משהו (יופיע בפינה הבאה תמונות לא לדאוג...) אבל הוא יצא השבוע- כמו שהוא אמר.. ששאלו אותו שם.. ונצל"ש קטן- בנות כנסו למייל של הפורום- אני הכנסתי כמה שירים שאני חושבת שיענינו אותכן.. (את כולכן..) והם מאוד מאוד מאוד מאוד נדירים..... (ממה שהבנתי אפשר להשיג את זה בלונדון..) אז נוג מצטערת שרצינו שהוא יצא כבר.. אבל השבוע הוא צריך לצאת.... (בעצם אולי הוא יצא כבר אבל עוד לא פירסמו.. או שאנחנו עוד לא גילינו את זה..) מוסיפה תמונה של ריצ'י... זה משהו שהכנתי לנוגה בזמן שהיא הייתה בפולין... ואני לא מצליחה לשלוח לה.. -כן אני הכנתי את זה.. ויש עוד כאלה... אם נוג מרשה- תשמרו...