ריצה בתקופת טפולי פוריות

heidi

New member
ריצה בתקופת טפולי פוריות

רצות (ורצים)- אמנם בנושא נשים, אך תגובות גבריות יתקבלו בברכה. אני רצה מזה שנים ובחודשים באחרונים התחלתי טפולי פוריות די אינטנסיבים, לאחרונה מלווה אותי תחושה של ´כבדות´ ואני מוצאת שקשה לי להמשיך במרחקים ובקצבים שאני מכירה. כידוע תקופת המרוצים בפתח ואני חוששת שיהיה לי ממש קשה לסיים אפילו 10K איטי במיוחד ...האם משהי מכן עברה משהו דומה? אולי יש לכן הצעות? תודה!
 

tamarklei

New member
איך זה שלא קיבלת הכוונה לפני הטיפול

אני ממליצה לך לקבל חוות דעת מהרופא המטפל בך ומרופא ספורט, סביר להניח שאם אינך רצה ותיקה יאסרו עלייך ריצות ארוכות!
 

heidi

New member
ריצה וטיפולי פוריות - המשך

תמר, האמת היא שהרופאים המטפלים אישרו ואף עודדו את הריצה (אין איסור פיזיולוגי- לפחות לא במקרה שלי, וכן לריצה יש גם ערך נפשי--פורקן וכו´),אבל לא חשבתי לפנות לרופא ספורט. אני רצה בהתמדה כבר כמה שנים טובות, לכן אני גם רגישה לשינויים ביכולת שלי. אם משהי עברה תקופת דומה אשמח לשמוע הצעות. תודה!
 

tamoshklei

New member
היידי יקרה ../images/Emo140.gif

ההבדל המקצועי בין הרופאים- רופא ספורט מטפל ועוסק בכל הקשור לפיזיולוגיה במאמץ. בריצה הגוף סופג זעזועים רבים יותר מאשר בכל פעילות אחרת, ובפעילות עצימה זה עלול להגיע לפגיעה באיברי הרבייה הרגישים. ויש גם את עניין נשיאת המשקל של גופך (שזה בדיוק כמו לשאת משקולות או משא כבד). בשביל השקט הנפשי כדאי לקבל חוות דעת מפיזיולוג במאמץ. ועם זאת, כדאי להימנע מריצות ממושכות- בעיקר אם אינך רצה ותיקה. את פונה כאן, בפורום לנשים במצב דומה, וקשה לי להאמין שתזכי כאן לתגובה מצד אותן נשים, בכל זאת, מדובר בנושא רגיש הראוי לשומרו בצנעה!
תמר.
 
למעלה