רייקי ופגועי נפש

mayawek

New member
רייקי ופגועי נפש

שלום לכולם, יש לי דודה פגועת נפש בת 57. היא עוסקת ברייקי ודוברת רוסית בעיקר. היא מאוד רוצה לעסוק בטיפול ברייקי. שאלתי היא אם מישהו מכיר מסגרות שבהן היא יכולה לטפל ולהיות בקשר עם אנשים שעוסקים בתחום?
 

jinjetta

New member
קשה לי לענות באופן ספציפי

כי אני לא מכירה את התחום לעומק, אבל יש היום הרבה מאוד מרכזים שעוסקים בתחומים הקשורים לרייקי (מרכזי מודעות, גוף-נפש וכו'). באופן כללי יש הצפה מאוד גדולה של אנשים שעוסקים בתחומים של רפואה משלימה וטיפולים מסוג זה, אבל אולי היא תוכל להשתלב באחד המקומות האלה. יש אפשרות גם לעסוק בכך באופן פרטי, לפרסם מודעות וליצור מאגר לקוחות שמעוניינים בכך. האם היא נמצאת בקשר עם עובדת שיקום/עובדת סוציאלית או במסגרת טיפולית כלשהי? אולי שם יוכלו לסייע לכם למצוא את הדרך..
 

ערגליה

New member
יש גם שאלה כמה היא

מסוגלת לעבוד כמטפלת, עד כמה היא פגועה? האם היא עצמה מטופלת ומוחזקת ? הרעיון של לעזור לאחרים מקסים לדעתי ויוכל גם לחזק את הבטחון ותחושת הערך שלה, מה שבטוח לא יזיק למצבה! לגבי להיות בקשר היא יכולה לנסות כאן דרך הפורומים יש פורומים של רפואה אלטרנטיבית ודומיה והיא יכולה לכתוב ולהתעניין שם. האם היא לוקחת חלק בפעילות של מועדון חברתי שיקומי כלשהו? אולי דרך שם תוכל להעלות את הרעיון אפילו כפעילות של המועדון שבה כל חבר עושה או מפעיל במשהו שהוא טוב בו, ואז היא יכולה לעשות יום הפעלה עם הרייקי, ואז אנשים גם יכירו אותה.
 
למעלה