יש גבול סביר ללשרת את כל הציבור
יש גם עיוורים ואפשר להנגיש להם את הרציפים ע"י משטח מחוספס אבל משום שהם מעטים מעדיפים פשוט להצמיד להם עובד מהרכבת.
 
אפשר להנגיש את כל המעברים בין הרציף לרכבת כך שאדם עם כסא גלגלים לא יצטרך את המכשיר שמופעל ידנית על ידי עובדי הרכבת כל פעם שאדם רוצה לעלות או לרדת מהרכבת ועדיין בוחרים שלא לעשות את זה כי יותר זול שעובד רכבת יעשה את זה ידנית.
 
אם נלך לפי הטענה שלך שהרכבת צריכה לשרת את כל הנוסעים אז בוא נשים קרון בית כנסת וקרון מסגד לטובת המתפללים כדי שלא יצטרכו לפספס הרכבת בשביל התפילה.
 
אולי גם נוסיף 2 קרונות עם אוכל כדי שנוסעים נוספים יוכלו לא להישאר רעבים.
 
למעשה למה לעצור בזה, אולי גם נכניס מכשירים של חדר כושר ומקלחות כדי שהנוסעים ירגישו בבית.
יש גבול סביר ללשרת את כל הציבוררכבת ישראל צריכה לשרת את כלל הציבור,לכן צריך לנקות
כולל אנשים שצריכים כל שעה לשירותים. אולי בגלל שלעיתים השירותים לא נקיים רבים מהמזדקקים לשירותים לא עולים על רכבות.
יש גם עיוורים ואפשר להנגיש להם את הרציפים ע"י משטח מחוספס אבל משום שהם מעטים מעדיפים פשוט להצמיד להם עובד מהרכבת.
 
אפשר להנגיש את כל המעברים בין הרציף לרכבת כך שאדם עם כסא גלגלים לא יצטרך את המכשיר שמופעל ידנית על ידי עובדי הרכבת כל פעם שאדם רוצה לעלות או לרדת מהרכבת ועדיין בוחרים שלא לעשות את זה כי יותר זול שעובד רכבת יעשה את זה ידנית.
 
אם נלך לפי הטענה שלך שהרכבת צריכה לשרת את כל הנוסעים אז בוא נשים קרון בית כנסת וקרון מסגד לטובת המתפללים כדי שלא יצטרכו לפספס הרכבת בשביל התפילה.
 
אולי גם נוסיף 2 קרונות עם אוכל כדי שנוסעים נוספים יוכלו לא להישאר רעבים.
 
למעשה למה לעצור בזה, אולי גם נכניס מכשירים של חדר כושר ומקלחות כדי שהנוסעים ירגישו בבית.