רידיניג 3

רידיניג 3

לכל מי שהיה בהופעה של שלומי ברידינג... איך הולכת הישיבה שם ? האם המקומות מסומנים או כמו בזאפה שמי שמגיע קודם תופס מקום ? ראיתי שיש אורקסטרה, בר וכל מיני מפלסים. איפה הכי כדאי לשבת ? תודה לכל העונים
 
אולי בכל זאת ???

 

karoleking

New member
קודם כל סליחה שלא התייחסנו אתמול

אין לי מושג איך קרה שלא ראיתי את ההודעה שלך. אבל עכשיו לשאלהן. כל העיניין ברידינג הוא בדיוק כמו בזאפה, חוץ מעיניין הישיבה. מי שיושב באוקסטרה ובמפלסים מסודר. כלומר המקומות מסומנים ואין צורך להגיע שעתיים מראש (כמו בזאפה). בישיבה על הבר, יושבים איפה שרוצים. בסך הכל מדובר על מקום מאוד נחמד ומרווח הרבה יותר מזאפה. הייתי שם בכמה הופעות ומאוד נהנתי בכל פעם.
 
תודה....

אני מת ללכת להופעה שלו ורידינג נשמע לי כמקום סבבה עד שיחזור הקיץ ואיתו קיסריה... רק לא הבנתי באתר של קסטל יש אפשרות להזמין כרטיסים להופעה וכשאני בוחר איזור ישיבה רשום אור' ש 205 ,214,244 וכו וכו מה זה אומר בעצם ?
 
רידינג 3

ברידינג המקומות מסומנים והישיבה מסביב לשולחנות עם אפשרות להזמין אוכל ומשקאות. הכי כדאי לשבת באורקסטרה או שלמעשה לא משנה כי בהופעות של שלומי אחרי כמה שירים מתחיל הבלאגן וכולם עומדים , רוקדים , קופצים....אז אם אתה לא בעניין של לרקוד תשב במפלסים שלא יפריעו לך.
 
למעלה