ריאל מדריד כמעט אלופה מובילה

ריאל מדריד כמעט אלופה מובילה

3-1 על אתלטיקו בילבאו...למרות שריאל סוסיאדד מובילה 2-0... אוטוטו מסתיים...
 

רז אמיר

New member
עכשיו זה כבר רשמי..

ריאל"שונא אותם בדם" מדריד זכתה בעוד אליפות... לא נורא.. שנה הבאה זאת השנה של אתלטיקו מדריד! זכרו!! אתלטיקו מדריד אימפריה!!!
 
המלצה שלי..

אל תזלזלי באתלטיקו.. מילה שלי שנה הבאה אתלטיקו אלופה! אהה ומי שלא שם לב..חזרתי!!! (סתם....מי שלא יודע אני גם רז אמיר..אבל בגלל שחסמו אותי בפורום הפועל החזרתי תכינוי הזה כדי להגיד להם מה אני חושב)
 

maccabi tlv

New member
רונאלדו המלך!!!!!!!!!!

עם כל הכוכבים של ריאל השנה,בלי רונאלדו הם פשוט היו אפסים!!!! רונאלדו ללא ספק החלוץ הכי טוב בעולם!!!!!!
 

eliran88

New member
אחחחחח כמה זמן אני אומר את זה

כבר מתחילת השנה אני מסביר לחברים "החכמים" שלי (אוהדי ביתר אז תבינו אותם) שרונאלדו הוא הרכש הטוב ביותר של ריאל והוא רק יעזור לה, הם אמרו שכל פעם שהוא ישחק הוא יפריע לשאר, ולפי מה שרובנו ראינו (או לפחות מי שהתעניין) בכל משחק שרונאלדו שיחק היינו רואים מהלכים נהדרים וכדורגל יפה, אההה וכן גם מלא שערים ועוד כמה בישולים לקינוח. כל הכבוד לו, שחקן ענק, אולי נביא אותו למכבי?
 

maccabi tlv

New member
גם אני מסביר לכל העולם אותו דבר...

פשוט אלו שמדברים שרונאלדו הוא סתם שמן זה סימן שמראה על כך שהם בכלל לא ידעו מי זה רונאלדו לפני הפציעה. הם לא ידעו מי זה רונאלדו שהבקיע בשנתיים באינדהובן מעל 54 שערים! הם לא ידעו מי זה רונאלדו שהבקיע בעונה אחת בבארסה מעל 28 שערים! הם לא ידעו מי זה רונאלדו שהבקיע בעונה הראשונה שלו באינטר 25 שערים וגם בשנייה מעל 20 שערים! הם רק זוכרים את רונאלדו של הפציעה ואחריה!!! הם לא שמו לב שרונאלדו התחיל את הליגה השנה מהמחזור השביעי וסיים עם 23 שערים! תראו לי עוד שחקן שכובש 8 שערים במונדיאל אחרי פציעה שהייתה גורמת להרבה שחקנים לפרוש!!!!!! ד"א אם רונאלדו היה משחק השנה חלוץ יחיד ללא ראול שרק הפריע לו הוא היה מסיים עם הרבה יותר שערים השנה ,בדיוק איך שהוא שיחק מול מנצ'סטר,בדיוק איך שהוא שיחק במונדיאל עם ברזיל,בדיוק איך שהוא שיחק בבארסה,רונאלדו כחלוץ יחיד יותר טוב מאשר עוד חלוץ לידו!!!!! אם אתם רוצים הוכחה ליכולת המדהימה שלו כנסו לפה (תלחצו על התמונה שלו במדי בארסה)!
 

maccabi tlv

New member
מה איתכם אנשים...אתם לא רוצים...

לראות שער מדהים. כנסו לקישור!
 
למעלה