ריאיון עם אבנר ברנהיימר על מקיף מילאנו ובכלל

YossihNew

Well-known member
https://www.haaretz.co.il/gallery/television/.premium.HIGHLIGHT-MAGAZINE-1.9744228

דברים חשובים:

"כל הרעיון של עומר היה להראות סטרייט בארון", מסביר ברנהיימר. "אנחנו אומרים לסטרייטים, אתם לא מבינים איך זה להיות בארון, אז בואו נראה לכם. הסטרייט שלנו נכנס לארון והוא לא יכול להיות עם אהבת ילדותו שחזרה לחייו. הוא לא יכול להיות מי שהוא, הוא משקר לכל החברים שלו ומשלם מחיר חברתי כבד. הוא מאבד את האהובה שלו לחבר הכי טוב שלו. הוא הופך להיות החבר הגיי שלה למרות שהוא מאוהב בה. אנחנו מראים את כל הסבל של הארון דרך דמות סטרייטית".

מעבר לדמותו של עומר, הצבתם בתיכון גם סיפור אהבה הומואי על אמת, בין שני נערים שמתאהבים זה בזה. עם זאת, בניגוד למערכות היחסים בין הבנים והבנות, בין שני הבנים לא נראית נשיקה.

"זו הפאדיחה הגדולה שלנו, שלא היתה נשיקה בסוף. בפרק 29 היתה אמורה להיות נשיקה בין הבנים ולא עשינו את זה ואני ממש מצטער על זה וגם בחינוכית מצטערים על זה. זה כנראה יקרה בעונה הבאה".
 

Roei152

Well-known member
מנהל
בפרק 29 היתה אמורה להיות נשיקה בין הבנים ולא עשינו את זה ואני ממש מצטער על זה וגם בחינוכית מצטערים על זה. זה כנראה יקרה בעונה הבאה".
זה צריך להיות טבעי , אחרי שבניק הייתה נשיקה , שזה ערוץ שמיועד לגילאים יותר צעירים , שתהיה נשיקה גאה...
די . . יצוגים לקהילה צריכים להיות בכל מקום .. אפילו בבאר , אפשר , עם דמותו של יואב ...
 

שיר m

Well-known member
לא יודעת, כל הסיפור של עומר פשוט מוציא אותו מטומטם.
 
זה היה יכול להיות קונספט מגניב של "סטרייט בארון" אם זה לא היה מתחיל משקר לאינטרס אישי. עומר הוא לחלוטין הנבל של הסדרה שמבטא כוח אנטגוניסטי לשאר הדמויות הכנות.
כל מה שעומר עשה הוא הביא על עצמו ומגיע לו לסבול כי הוא שיקר, וגם על חשבון אנשים אחרים. הדבר האחרון החינוכי לעשות זה לרצות שהצופים יתחברו אליו.

אם כבר "סטרייט בארון", למה לא לעשות בחור שחושב שהוא אולי הומו אבל בסופו של דבר יוצא מהארון בפני עצמו כסטרייט? זה משהו שאני אישית למדתי לאהוב בעצמי, ובגלל שאני בחורה לא נשית כל כך עברה אצלי בראש המחשבה שאני יכולה להיות לסבית. בסופו של דבר די יצאתי מהארון כסטרייטית בפני עצמי כשחוויתי את ההתאהבות הראשונה שלי. זה לא כאילו לשקר זו הדרך היחידה לייצג סטרייט בארון, הם פשוט היו עצלנים.
 

YossihNew

Well-known member
בסדר, בסוף מי שלא בסדר זה ההורים שלו שהסכימו לו רק אחרי ש"הוא הפך לגיי".
 
בסדר, בסוף מי שלא בסדר זה ההורים שלו שהסכימו לו רק אחרי ש"הוא הפך לגיי".
בכל מקרה אף בנאדם שפוי בדעתו לא ישקר על דבר כזה. יש הרבה סיפורים טובים בסדרה הזאת שיכלו להיות המרכז, אבל במקום זה הם בחרו להציג ילד מפונק ושקרן שאוהב להרוס לאחרים.
אני כל כך אוהבת את הסיפור של רועי, באמת הייתי רוצה לראות יותר איך הוא מתמודד עם מחשבות על המוות. אהבתי גם שלא עשו אותו ילד מסכן, יש לו גם צדדים פחות טובים כמו כל אחד אחר. למשל, אפשר לומר שהוא אידיוט שטחי, אבל בסופו של דבר כמה זמן ישאר לו כדי לשתות אלכוהול? להתאהב? להגשים את החלומות שלו בלהיות נינג'ה? חבל שלא נתנו לסיפור הזה יותר תשומת לב. אפשר לראות גם את ההתמודדות של פלג, בתור החבר הכי טוב שלו. הסצנה הכי טובה בסדרה הייתה כשהם דיברו ובכו, זה באמת היה רציני ותואם.
כשאני מסתכלת על מקיף מילאנו אני באמת מנסה להסתכל על מה שאני כן אוהבת בסדרה ועל חצי הכוס המלאה, וכל פעם שאני רואה את הסיפור על עומר זה פשוט קרינג' טהור.
 

YossihNew

Well-known member
עומר הוא לא הסיפור כאן בעיניי. הוא סוג של משל.

בתכל'ס מה ההבדל בין זה לבין גיי שנשאר בארון?

עוד פעם, זאת גם אשמת ההורים שלו ש"דחפו" אותו לשם. ואני משער שהשקר יתפוצץ בפרק 15 והוא יצטרך לעבוד כדי שיסלחו לו וכו'.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
מתי אי פעם , לא בזיגי , הנער עם הבעיה הפיזלוגית היה המרכז? ..
זה בס"הכ עהולך עם הפורמט של סדרות תיכון , כמו ראש גדול , פלאשבק , להתבגר .. הסיפור המרכזי הוא סיפור אהבה , הגיבורים הם אלו שמעורבים באהבה הזו...
 

YossihNew

Well-known member
הסיפור המרכזי הוא בן אדם שמשקר לעצמו. ואגב זה קיים בכל סדרה בעיניי.

וגם זה שהוא פסיבי.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
נכון .. עומר מאוד פסיבי .. אבל זה לא שהוא מפונק , זה פשוט שנוח לו עם מצבים .. נוח לו להעמיד פנים שהוא גיי , כדי לקבל את המלגה ...
הסיפור של גיא ומבורך , לא מושלם , לדעתי הם חמודים ביחד .. רק שמבורך מפחדת שגיא ישנה את דעתו עליה , בעקבות גילוי של ההתאהבות
 

YossihNew

Well-known member
ברור, אבל הגיבור צריך בשלב זה בעלילה בעיקר להגיב. ב"עונה השנייה" הוא ישתנה.
 

שיר m

Well-known member
את צודקת לגמרי.

ומה שמעצבן אותי שהוא אפילו לא משקר. הוא פשוט זורם עם כל מה שמחליטים בשבילו.
חוץ מפעם אחת שהוא אמר לחברים שלו "אתם לא באמת חושבים ש" הוא לא אומר כלום. פשוט שותק ונותן לאחרים לדבר בשמו ולהחליט בשבילו.
חוץ מרגעים של קנאה בגיא לא מרגישים כלום בדמות הזאת.
 

YossihNew

Well-known member
והוא גם נפרד משירן!!!!!!!!!!!!!!!

כאילו, שירן!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני... שירן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Roei152

Well-known member
מנהל
טוב , הוא נפרד משירן , מאותה סיבה שתום נפרד מגפן, .. הוא התאהב אהבת דיסני בנורי ..
 

YossihNew

Well-known member
לא, הוא התאהב בה אהבת לי בירן (כי היא "אקסית" שחוזרת).
 

Roei152

Well-known member
מנהל
רק שפה , מכוונים לכך שנורי ועומר זו האהבה הנכונה ...
 
למעלה