רחוק?? האומנם??

TheHock

New member
רחוק?? האומנם??

למרות שלא מדובר על עניין דחוף כמו הבעיות הבטחוניות הרבות בישראל, בימים האחרונים אני נתקל בידיעות על מאבק משפטי בהונגריה הרחוקה... לא מדובר על מאבק בטרור או קיומי מדיני קיומי אחר. המאבק עליו אני מדבר הינו מאבק של שר הרווחה והמשפחה של הונגריה באב המעוניין לאמץ ילד, החלטתו של השר לשקול מחדש את עניין האימוץ הינה בניגוד לדעות של הרשות ההונגרית לשלום הילד, שאינה רואה כל פסול באימוץ זה. להחלטת השר נימוק פשוט: הוא אינו אוהב את אורך חייו ומקצעו של האב המאמץ, שכן הוא האב הינו הומו מוצהר העובד כדראג קווין. ידיעות אלו העלו אצלי הרהורים רבים, בניהם: האם דבר כזה יכול לקרות בארצנו. האם גם בישראל לא יוכל אדם לאמץ ילד רק בשל נטיותיו המניות או בשל מקצועו. אשמח לקבל את דעתכם בנושא, האם העניין יכול לקרות בארצנו, האם בכלל צריך נטיותיהם המניות של המאמצים צריכים להיות חלק מההחלטה לתת אישור אימוץ TheHock
 

*maayan*

New member
אני לא חושבת......

שנטיות מיניות צריכות לקחת חלק בהחלטה לתת אישור אימוץ. לצערי, יש מקומות בעולם שזה קורה. האם זה יכול לקרות בישראל? - אני חושבת שלא ולא בגלל שאנחנו נאורים יותר כי בכל מקום עדיין יש אנשים שיתנגדו להומואים ולסביות, אלא בגלל שאנחנו מדינה מתוקשרת שמאוד איכפת לה מה חושבים עליה ואם נדחה בקשת אימוץ בגלל נטיות מיניות אז יעשו מזה סיפור גדול וזה לא היחסי ציבור שאנחנו רוצים.
 

ש@לתי

New member
תגובה

ללא ספק זה יכול לקרות בארצנו ולך תדע, יכול להיות שזה קרה ופשוט התקשורת בחרה להתעלם כמו שהיא מתעלמת כמעט לחלוטין ממעשי רצח שלא על רקע פוליטי או מדיני. אני חושב שאין שום פסול שאדם הומוסקסואל יאמץ ילד. האיש עובד ומסוגל לפרנס את הילד בכבוד ולהעניק לו חום ואהבה ואת שאר הדברים הבסיסיים כדי שהילד יגדל כמו שילד צריך לגדול- כמו ילד! אני מקווה שבסוף האימוץ יצא לפועל! ש@לתי
 

אריאל1

New member
אני לא רוצה להיכנס לעצם היותו

הומו. ממש אין לי כוח לזה בשעה הזו. אני רוצה רק להזכיר דבר אחד. עדיין לא נחקרו ההשפעות הפסיכולוגיות על ילדים במשפחות חד מיניים. מישהו רוצה לנדב ילד לניסוי?
 

TheHock

New member
אבל כן נחקרו

ההשפעות של בתי יתומים, והן אינן מזהירות... בנוסף מדובר באדם שעמד בכל קרטריון לאימוץ, קיבל ילד ועכשיו רוצה השר לקחת את הילד ממנו. ובכלל איזה השפעות כבר יכולות לצוץ, הילד חס וחלילה ילמד לא לשנוא הומואים. המקסימום - יגדל להיות הומו - שאין דבר פסול בזאת (למרות שלא נמצא עד היום קשר בין הסביבה שבה גדל הילד לבן נטיותיו).
 

אריאל1

New member
סליחה שאני מתנגד

אבל נחקרה ההשפעה של המצאות הילד במשפחה חד הורית. ננדמהלי שגם זה לא מזהיר וזה חלק מהבעיה כשיש זוג חד מיני
 
אין קשר

כנראה שהרוב המוחלט של הומואים ולסביות בעולם גדלו במשפחות "נורמליות". היה להם אבא והייתה להם אמא והם בחרו להיות חד-מיניים. אין שום סיבה להניח שבמשפחות חד-מיניות הילד יגדל להיות גם חד-מיני. מה גם שאין כל רע בכך.
 
למישהו יש רעיון לכותרת?

אני חושב שלהיות הומוסקסואל או הטרוסקסואל היא לא בחירה של אף אחד. כמילות השיר - "לא בחרתי לבוא לעולם, לא בחרתי בשמי הפרטי". לדעתי אין שום קשר בין גדילה בבית חד מיני לבין קבלת נטיות הומוסקסואליות - אנשים לא בוחרים להיות הומואים\לסביות, הם נולדים ככה, ומאוד חבל שלא מאפשרים להם לחיות כמו כל אדם רגיל. זה לא חריג, זה שונה. ושונה זה טוב.
 

TheHock

New member
זו לא בחירה...

נטיות המניות של אדם אינם עניין של בחירה, אמנם כיימת הבחירה של האם ללכת לפי לבך או להתכחש לזהותך... אבל היותך הומו\בי\לסבי\סטרייט וכו´ אינו עניין של בחירה, כמו שאינך בחור במי להתאהב, אינך בוחר באיזה מין הוא\היא יהיו.
 

ש@לתי

New member
אני אישית חושב

שזה גם לא הגיוני שמישהו יבחר להיות הומו או לסבית. הרי למרות הגאווה, לפניה עדיין הם צריכים לצאת מהארון ולפגוש תגובות נוראיות כמו הורים שמעיפים את הבנים שלהם מהבית בגלל שהם הומואים... הם סובלים בלי קשר ליציאה מהארון גם את נוכחותם של ההומופובים שלא נראה לי שמקלה על חייהם. אם זאת הייתה החלטה, זאת לא הייתה נטייה, כי לא נראה לי שמישו(חוץ מכמה אנשים לא ברורים) היה רוצה לסטות בכוונה מהנורמל של החברה, אלא אם כן הוא ממש ממש רוצה צומי. ש@לתי
 

אריאל1

New member
ש@לתי

הרבה אנשים עושים דברים שמקשים עליהם גם בלי להאמין בזה. לפעמים זה נובע ממרדנות לפעמים משכנוע עצמי. אני לא אומר שזה המקרה אצל כולם אבל אתה לא יכול להכחיש את הקיום של זה.
 

kit k@t

New member
נאורים ... כמובן ...

מישו רשם שמדינת ישראל היא נאורה מידי בשביל לעשות דבר כזה . אמממ , נחשו שוב . ממש לא . מדינת ישראל עושה דברים כאלו שוב ושוב ושוב . במדינת הישראל הנאורה בכלל נורא קשה לאמץ ילד . עד שלקחו ילד מבית היתומים ושמו אותו במשפחה והוא קצת התרגל למסגרת כלשהי בה אין עוד 50 ילדים אחרים שצריכים לדאוג להם ובה באמת יש לו אבא שדואג לו ואוהב אותו אז מוציאים אותו משם . אני בטוחה שזה נורא בריא לילד . בואו נעשה את זה לכל הילדים בארץ . זה יכול להיות כיף . קאט
 

מיכל@ל

New member
אימוץ בישראל ע"י הומוסקסואלים

לאחרונה אימצו שני גברים [כל אחד לחוד] דרך השרות למען הילד בישראל,אינני יודעת מה היו נטיותיהם המיניות,אך הם אושרו וקיבלו ילדים. נכון שהעדיפות הראשונה של השרות היא לתת תינוקות למשפחות ,אבל אדם שמעונין ונמצא מתאים לאמץ ילד שעבר את גיל שנתים,יוכל לעשות זאת. אגב ,אני מכירה חד הורי שאימץ בויאטנם ולדעתי הרבה אבות יכולים ללמוד ממנו מהי הורות טובה. מיכל@ל פורום אימוץ
 

שחף -בת

New member
נכון ש

העדפה מינית היא דבר שלא ניתן לבחירה, והזהות המינית של הילד לא תושפע מזה אבל בכל זאת לגדול עם אמא ואבא זה לא כמו עם אבא ואבא או אמא ואמא.
 

מיכל@ל

New member
גם אני חושבת כך,אבל...

היות ויש ילדים מעל גיל שנתיים שממתינים למשפחות שיאמצו אותם ולא תמיד יש כאלו בנמצא,עדיף שהילד יגיע למשפחה אוהבת גם אם היא מורכבת משני אבות או אב אחד ,שם יספקו לו אהבה ואת כל צרכיו.
 

אורית ג.

New member
בפורום ברית מילה בעד ונגד (202)

יש משפחה עם 2 אבות (הומוסקסואלים) ולה (כמעט ) 3 ילדים: בת ביולוגית של אחד מהם (שאמה נפטרה) בת מאומצת בן העומד להוולד בימים אלה מפונדקאית נכון שהם לא משפחה רגילה - אבל הם משפחה. ואני מסכימה עם מיכל@ל מפורום אימוץ שעדיף משפחה חד-מינית מאשר בית יתומים. בטח תסכימו גם אתם. ולפי הידוע לי יש חוק בארץ שהשירות למען הילד מקיים אותו באדיקות ולפיו בעל נטיה חד-מינית לא יכול כלל לאמץ! מהבחינה הזו עדיף להשאר בארון - או לאמץ בחו"ל - או ´סתם´ להאבק על השוואת הזכויות. אורית ג. מפורום ברית מילה
 

TheHock

New member
מישהו יודע איפה

אפשר למצוא את חוקי האימוץ של ישראל?? את היום האחרון בילתי בחיפוש באחרים שונים, בניהם אתר הכנסת, ואתרי חוק ומשפט אחר חוקי האימוץ על מנת לבדוק האם קיים סעיף כזה, ואני חייב לציין שלהפתעתי לא מצאתי חוקים אלו בשום מקום. אשמח אם מישהו יוכל להביא קישור בו ניתן למצוא חוקים אלו, על מנת שנגלה האם באמת נמנע מהורים בעלי נטייה חד-מינית לאמץ ילדים.
 

אורית ג.

New member
חוקי האימוץ של מדינת ישראל - בבקשה

מצאתי אותם באתר "הורים" (יש הפניה מהקישורים של פורום אימוץ) ומשם יש גם קישור לאתר של "השרות למען הילד". ובסעיף "למי מותר לאמץ" כתוב בפירוש שלהומוסקסואלים ולסביות אסור לאמץ בכלל בארץ. מבחינת המדינה (וסליחה על שאני מנצלת את זה להבעת דעה נחרצת) - עדיף שהילד יגדל בבתי יתומים. מזל שבעל נטיה חד-מינית יכול לאמץ בחו"ל אחרת היה נגזר על חלק מהאוכלוסיה שלא יכול להתרבות באופן ביולוגי - להשאר ערירי. אורית ג. (שמנהלת דווקא את פורום ברית מילה ולא את אימוץ או גאוה)
 

yellow cheese

New member
אוקיי אז ככה....

אני לומדת בבית ספר בדרום הארץ, בבית ספרי מלמדת מורה לסבית. לפני כשנתיים אימצה מורה זו ילדה כבת שנתיים וחצי.. המורה מחוץ לארון, כולם יודעים על הנטיות שלה ומכבדים אותה. היא הלכה לאימוץ עם בת הזוג שלה ואימצה.. מן הסתם אני חושבת שהן הצהירו על נטיותיהן.. ובכל זאת! אחרי שנתיים הן עדיין מחזיקות בילדה ומגדלות אותה! אנחנו מדינה דמוקרטית וחופש הביטויי פה הוא הדבר שהכי טורחים לדבר עליו.. אז עם כזו דמוקרטיה אני מאמינה שהנטיות המיניות של האדם לא צריכות להשפיע על אימוץ! ילד הוא שמחה. ואם היא לסבית או אם הוא הומו זה סימן שהם לא צריכים שמחה?! אני בספק!! שלכם, שירלי
 
למעלה