רותי פוליטורה

רותי פוליטורה../images/Emo72.gif../images/Emo72.gif

סמי נכשל כניק לאונורה.בגלל זה הוא הועף מיואל.כתב בניק אלומיניום.חזר לניק סמי.עבר לניק מירימשכנתא בגלל קשיי נזילות.משם שאל לעצמו ניק חדש ושאל את עצמו למהלילקחתללב-שאלה טובה למישהו במצבו. עכשיו הוא בניק רותי שניידר באגוטריפ טיפוסי.הוא לא מנהל,לא יהיה מנהל,לקחו לו את צעצוע החיפוש ואילצו אותו לבצע עקיפות מסוכנות בדרכים לא דרכים. קשה לרותי פוליטורה להשאר במקום המושפל הזה.אין יכולת תמרון,אין יוקרה ואפילו התומכים המועטים שהיו נעלמו.יש כמה טמבלולואים שעוד עונים ואולי מאמינים. בקרוב הוא יעבור לניק חדש,לולידוג.
 
אכן: לא לידוג ולא צעצוע.... ../images/Emo72.gif

אז רק למען הסדר הטוב, צריך להבהיר שסמי לא ממש חושד שהאיש מיואל, שעדיין סוחב על גבו כמה קומפלקסים מליאונורה, כמובן גם מסמי, נו טוב: כמובן שאסור לחשוד, ממש לא יפה לחשוד, ששוב התפלק פה למישהו ניק מזוייף חדש, שעוסק רק בסמי, ורק בטראומת המנהל, ושוב יוצאות לו מילים כמו 'לולידוג' ו'צעצוע' באותה הודעה עצמה, זה בטח רק מקרה שקורים כאלה צירופי מקרים, שאותם ביטויים עצמם חוזרים גם בהודעות אחרות של מישהו, שוב ה'לולידוג' ושוב ה'צעצוע'... שוב ה'לולידוג'... ושוב ה'צעצוע'... עובדה: זה בכלל בפורום אחר ובתאריך אחר. אחרי הכל, הרי כולם ברבורים פה. בדיוק כמו הלוגו הידוע על האקונומיקה.
 
תגידו..לא נמאס לכם..

מהקשקשת הזו? לא נמאס לשחק בקקא כל היום ? ממש גן ילדים צריך איזו גננת כאן?????... ומי זה אוקונומיקה??????. מלאנתלפים מתחזים יש כאן.!!! ןעל מה ולמה הויכווח על נהול הפרום,מזל שאתם לא מנהלים את המדינה או שבעצם אולי כן???????. כיי ככה נראית המדינה וככה גם נראה הפרום!!! לא לאמין שמדובר באנשים בוגרים.....
ו
כי צריך להשמר ולשמור יאללה תרגיעו!! יש דברים חשובים יותר
 
למעלה