רוצים לשחק אמת או אמת?

magenta73

New member
רוצים לשחק אמת או אמת?

כן או לא? נראה לי שנעשה את זה ככה, קודם, להתפקד. מי שרוצה לשחק. אחרי שנראה מי משחק.... נא לשרשרשאלות שאתם רוצים לשאול. ואת מי אתם רוצים לשאול. קדימה - אני מסובבת את הבקבוק...
 
יהיה במבה ?

יאללה - תתקילי
 

magenta73

New member
../images/Emo124.gif שרשור שאלות לאמדוד לי

מתחיל פה ועכשיו. ושאלתי אליך - האם מדדת פעם? :)
 

magenta73

New member
../images/Emo124.gif (חברס, להצטרף)

טוב... מה הפנטזיה הכי פרועה שלך, האם ממשת אותה והאם אי פעם תממש אותה? כמה פרטנריות היו לך במהלך חייך... האם "מדדת" גם אותן? היו לך סטוצים? מה היה הקשר הכי ארוך שהיה לך, לכמה זמן ולפני כמה זמן? מה אתה רוצה להיות כשתהייה גדול? ולסיכום... אתה אוהב אותי?
 
הלו הלו הלו -

בפעם האחרונה שנתקלתי בכמות כזו של שאלות זה היה בפסיכומטרי (למזלי למדתי - אז הצלחתי להוציא 200, הפתעתי אפילו את עצמי...) אני מבין שזה סוג של "עליהום".... טוב - א- כמעט - מימשתי את הפנטזיה הכמעט הכי פרועה שלי - את הפרועות יותר - אני אשאיר בגדר פנזטיה - הן לא נועדו למימוש. ב- היו.. היו... ג- סביר להניח שהיתה שם איזה מדידה כזו או אחרת... ד- היו... היו... ה- 7 שנים (זה כאילו ה"לכמה זמן...") ו - שנתיים (זה כאילו ה"לפני כמה זמן"...) ח - (למה גסויות עכשיו ?) - כבאי. ט - יש סיבה שלא ?
ועכשיו - לשאלות שלי : מג'נטה - אותם שאלות בדיוק
(את ביקשת את זה...) שני - הג'וקים.... יש התקדמות ? (כנסו לאתר שלה - מדהים - באמת...) זהו לבנתיים.
 

magenta73

New member
בואו נעשה לזה סדר..

אני פותחת הודעות, לכל מי שהסכים להצטרף עד עכשיו. נא לשרשר שאלות לכל אדם בנפרד, מתחת לשרשור שלו.
 

shaniza

New member
../images/Emo35.gif

1. לא ענית למג'נטה על השאלה "מה הפנטזיה הכי פרועה שלך" אז אני חוזרת על השאלה 2. האם בגדת פעם? האם עברו לך בראש כוונות כאלה שלא התממשו בגלל שהבחורה לא הסכימה?
 
כן כן - אני יודע שזה לא לפי הסדר ..

אני קצת תקוע אם שלב ה"פנטזיה" - נראה לי שכל מה שרציתי לעשות - עשיתי... תגדירי פנטזיה - מינית, אישית, חברתית.... לגבי בגידות - כן בגדתי. כמו איוב - חטאתי בליבי אך לא בפי. כשראיתי שאני פוזל לכיוונים חדשים - הבנתי שיש משהו בצורת מנורה מעל הראש ולכן עשיתי שיקול, לקחתי אויר - וחתכתי אם היה צריך לחתוך - או שטיטאתי את המחשבה מתחת לשטיח עבה של "זה יעבור..." מספק ?
 

shaniza

New member
פנטזיה

הזיה, חלום, שאיפה ערטילאית, יצירה פיוטית המביעה הזיות וכיסופים שלא מן המציאות. לא משנה אם היא מינית חברתית או אישית... משהו שאתה רוצה שלא השגת (כמובן שמינית זה הרבה יותר מעניין...)
 
מתחיל להיות מעניין פה ../images/Emo13.gif

אני ממתינה לתשובה של רגע ...ואחר כך אצטרף גם למשחק
 
יש לי שאלה לך רגע עם דילדו ...

אני שמתי לב שאתה הראשון לענות על שאלות בפורום ודי מעורבב פה - שאלתי היא במה אתה עוסק ? ( אם בכלל
)
 
תשובות למבצר אפולוניה

שבו ביקר חמורבי בדרכו למלחמה בצלבנים - ואולי, אם יתמזל מזלנו - נוכל לראות את צמח הדורדור המצוי - כל עוד נדבר חלש.... אפשר לקרוא למה שאני עושה "עוסק".... אני מגיע בבוקר לעבודה, נכנס לישיבת הנהלה בכירה - (סיגריה וקפה) בודק מיילים (לא תאמינו כמה פורנו עובר ברשת....) הולך לארוחת צהרים נח מארוחת צהריים בודק מיילים (לא תאמינו כמה מיילים יכולים להצטבר מהבוקר...) ישיבת הנהלה בכירה (קפה וסיגריה) תכנון לעזיבת המקום לכיוון הבית נסיעה הבייתה ולחשוב שמשלמים לי על זה.....
 
למעלה