רוצה...

שרית 114

New member
רוצה...

"אני רוצה שתקרע אותי" שמעה את עצמה לוחשת... ושוב... "אני רוצה שתקרע אותי" הקול רעד,הלב דפק והקול שלה כאילו נמצא כל כך רחוק ממנה,השמיע שוב ושוב את הלחישות שלא יוצאות מפיה אף פעם... "כן תקרע אותי כנס בי רוצה לצרוח איתך" הלחישה הפכה לאמירה קולית רועדת שהתעצמה והתעצמה ולאט לאט קולות כל כך אחרים שלא הכירה הופיעו מיד אחריי צווחות דקות, קולות עונג, קולות גמירה,היא כבר לא ממש ידעה...עונג...גמירה.... חד כל כך, רועד כל כך... אוי איש אחד כמעט ואמרה... "גמרת לי את הצורה" בתוך תוכה ידעה כי כדי להרשות לעצמה לומר משפט כזה היא צריכה את רמת הפתיחות שלא היתה בה מעולם. אבל כןןןןןןןןןן רוצה לצרוח... "גמרת לי את הצורה" האיש סגר... נשארה רועדת סמוקה לא מבינה,רוצה עודדדדד רוצה חזקקקקק אחרי כל כך הרבה פעמים של גמירה, הגוף חלש רועד ובתוכה עודדדד לא מסתפקת בגוף המסופק נוגעת פנימה עמוק מחדירה עמוק ועוד חזק הגוף מתפתל, מתפתלת מתפתלת מתפתלת, אוייייייייי האנחות הגניחות הקולותתתתתת מתרוממת, נסערת,מנסה להתעשת, מנסה לצעוד,מיישרת את החצאית... מסוחררת כל כך מסוחררת מחפשת מסביב סימנים עולה במעלה המדרגות... מתבוננת... אותו הסלון אותו המטבח אותם הריחות הכל נראה אותו הדבר... ולא באמת דבר לא נשאר אותו הדבר... עולה לחדרה אישה שונה אישה אחרת אישה נסערת אישה משוחררת... תודה היא אומרת...
 

bugbuster

New member
יש מי שאחרי כתיבה כזו, לא ירצה?

ת'גידי, כתבת במיקרה במרפסת? ההיא שהמציל היה מתחרמן ממך לפני כל הברכה? שבנות השש עשרה ראו איך נעמד לו מההיא בקומה שמה? ואם כן, במרפסת, יש לך שם עציצים? אז כדאי שלא תשקי אותם היום כשהם, גם צמחים, אחוזי זיקפהההההההה אה..? לא כתבת במרפסת? פסדר. אז בגן הציבורי.. אל תרדי אליו כדי שעצים לא יתחיל להשפריץ עליך. אווופפסס.. להשפיך. להשפיך.
 
יאמממממממ

תתפתלי תתפתלי אני אפילו לא הייתי אומרת תודה... (אבל זו רק אני את יודעת...
)
 
למעלה