רוצה מעט עדוד!!!!

yyanus

New member
רוצה מעט עדוד!!!!

תותי 11 אני מציע לך לעבור לחצי משרה,את השאר תשלימי בקצבת נכות!!!
 

Navva

New member
שירשור שמעת על המושג

yyanus כאשר יש לך תגובה אנא הוסף אותה בשרשרת הרלונטית. כדי לשרשר פשוט לחץ בהודעה הרלונטית על הוספת תגובה . בעמוד פורום יש מס´ מוגבל של הודעות ללא קשר למס´ התגובות. אנחנו לא רוצים סתם עמודים חדשים. באשר לעמדתך לאופן השלמת ההכנסה, לא לכל אחד היא מתאימה.
 

bebo

New member
יש בינינו אנשים

שעדיין לא מקבלים קצבת נכות.
 

תותי11

New member
ואני אחת כזו...

אומנם יש לי טרפצת, אבל אני מתפקדת 100% תודה לאל (טפו...טפו...)
 
למעלה