רוצה לשתף../images/Emo201.gif
מסתובבת בתפוז בשם אחר, והעניין הזה טיפונת חושפני, אז ברשותכן, מעלה כאן סוגיה כאובה בשיר שכתבתי לבעלי. אשמח להארותיכן (כן, ב-א'
) רציתי לבקש 'חיבוק', ויוצא לי 'בקבוק'. רציתי לומר "יקר" ונזפתי "זה קר" רציתי לבקש חמלה והתסכול בלע רציתי לומר "ערגה", ומנעתי מגע. בקשתי למסור "נפגעת" וגם "מתגעגעת" וש נזנחת וזוגיות נלקחת ושאתה אב אמיתי אבל לעזאזל מה איתי? ומניקה ומחליפה ופונקציונלית (עייפה) ואולי הורמונלית מאוד אך גם מוטרדת (הן זה סוד) משינויו של הפורמט מאובדן "אני ואת" מהמשולש פתאום שלו קודקודית בת שבוע ויום. רציתי לשאול "איך היה בעבודה" וסיפרתי על צבע של קקי. רציתי לומר שצרכה אותך אוהב ושוב שתקתי. רציתי לומר שאני אותה אחת רק עם בטן קצת רפויה ובאמת שאני אמא, אבל לא רק רציתי להודות שמזמן לא שאלתי מה אתה (!) צריך ומה נשחק. הלילה בכיתי בדממה במיטה (אלוהים שלי, סליחה) אני באמת כ"כ אוהבת אותה וגם אותך.
מסתובבת בתפוז בשם אחר, והעניין הזה טיפונת חושפני, אז ברשותכן, מעלה כאן סוגיה כאובה בשיר שכתבתי לבעלי. אשמח להארותיכן (כן, ב-א'