אלת השמיים
New member
רוצה לשתף במשהו
היום הייתי בפגישה עם בחור,בליינד דייט. האמת קצת חששתי להופיע לפגישה בגלל חוסר הבטחון שלו, פחדתי את מי אני אפגוש מרוב כל הדייטים הנוראים שהיו לי. והרגשתי בלב שאני לא אתאכזב, לא יודעת למה, הייתה לי הרגשה טובה. ואתם יודעים מה? יצאתי לבליינד דייט ולא האמנתי שהופיע מולי בחור די נאה ומקסים. מאוד נהנתי איתו למרות שנשרפתי קצת ואני מצוננת מהמזגן של האוטו ועיניים די שורפות לי. ובסוף הפגישה די חששתי שלא ידעתי אם מצאתי חן בעיניו כמו שהוא בעיני, ולהפתעתי הוא גילה שאני כן מוצאת חן בעיניו. קשה לי למחוק עכשיו את החיוך.
היום הייתי בפגישה עם בחור,בליינד דייט. האמת קצת חששתי להופיע לפגישה בגלל חוסר הבטחון שלו, פחדתי את מי אני אפגוש מרוב כל הדייטים הנוראים שהיו לי. והרגשתי בלב שאני לא אתאכזב, לא יודעת למה, הייתה לי הרגשה טובה. ואתם יודעים מה? יצאתי לבליינד דייט ולא האמנתי שהופיע מולי בחור די נאה ומקסים. מאוד נהנתי איתו למרות שנשרפתי קצת ואני מצוננת מהמזגן של האוטו ועיניים די שורפות לי. ובסוף הפגישה די חששתי שלא ידעתי אם מצאתי חן בעיניו כמו שהוא בעיני, ולהפתעתי הוא גילה שאני כן מוצאת חן בעיניו. קשה לי למחוק עכשיו את החיוך.