רוצה לשתף אתכם במשהו...

u r a n i a

New member
רוצה לשתף אתכם במשהו...../images/Emo188.gif

אולי זה נשמע מוגזם, ואולי גם לכם יש מחשבות כאלה... פעם אהבתי חורף והיה לי כיף לשמוע רעמים, ברקים וגשם כשאני מתחת לשמיכה...מי לא מכיר את התענוג הזה... אבל בזמן האחרון, כל פעם שיש גשם חזק, אני מוצאת את עצמי מוטרדת לגבי החתולים שחיים בחוץ (לא חתולים ספציפיים, אלא בכללי) - איך הם מסתדרים, והאם הם מוצאים מחסה ומה עם הגורים וכו'... מחשבות שעושות לי רע... האם גם לכם זה קורה? ואיך מתגברים על מחשבות כאלה?
 

adiba12

New member
כן גם אני ככה

כל פעם שיש גשם אני כמה מיד לחפש את החתול שלי (למרות שהוא חתול בית) לראות שהוא לא במרפסת כי אני מפחדת שיחליק למטה ואז אני חושבת גם על הגור שיש לנו למטה ועל אמא שלו ועל החתולה קטועת הזנב וזה עושה אותי ממש עצובה ואין לי שמץ איך מתגברים על מחשבות כאלה. יהיה נחמד לדעת איך!!
 

g l o r y

New member
כן

חתולים בחורף די מסכנים. הם בדרך כלל מתחבאים תחת סבכי שיחים, קרטונים ופסולת, בחדרי מדרגות ומקלטים, מתחת למכוניות ובתוך מכוניות. לכן חשוב לדפוק על המכסה מנוע בבוקר. אם את רוצה לעשות משהו טוב בשביל החתולים בחורף, קחי קרטון גדול ותניילני אותו, או תסתכלי בטאגליינס תחת "עשה זאת בעצמך" על הכנת אוהל לחתולים לחורף, ותניחי אותו בחוץ, במקום נסתר. רצוי אפילו להסוות אותו בתוך שיחים אם אפשר. זה ייתך לחתולים מקום חמים ויבש בשיא החורף.
 

u r a n i a

New member
תודה! אני מכינה קרטונים

למרות שבסביבה שלי יש לחתולים הרבה מקומות מסתור. הדאגה שלי היא לאלה שאני לא יכולה להגיע אליהם... תמיד יהיו כאלה... לפחות אני רואה שיש מי שמרגישים כמוני, זה קצת מנחם..
 
גם אני ככה

גם לי זה קורה בכל פעם שיורד גשם אני ממש מוטרדת באיך מסתדרים בעלי החיים בחוץ וזה אכן שובר את הלב ומעציב כולנו בסירה אחת
 
למעלה