רוצה לקבל תשובה אחת מסודרת

סמיילי22

New member
רוצה לקבל תשובה אחת מסודרת

כדי לרזות ולהתחטב (יחד!) על מה צריך לעבוד? אירובי או אירובי ומסת שריר? אותו מספר פעמים? כל אחד אומר לי משהו אחר!
 
חיטוב

חיטוב כולל בתוכו לרדת במסת שומן ולעלות במסת שריר ! צריך: לבצע פעילות אירובית + עבודה על שרירים כנגד התנגדות + תזונה נכונה
 

gah

New member
אממ

שכיבות שמיכה נקרא עבודה -לא- נגד התנגדות? ומה עם מתח? מתח נחשב נגד התנגדות?
 

LIN TEAM

New member
אמממ- כן!

זה אימון כנגד התנגדות > כנגד המשקל העצמי של הגוף. העניין הוא שבכדי להשפיע על חתך רוחב השריר (לראות עיבוי של סיבי השריר), שישפיע על קצב חילוף החומרים של הגוף וכך על שריפת הקלוריות של האדם, על המתאמנ/ת לבצע אימון התנגדות לכשלון בביצוע בטווח חזרות של עד 15 חזרות (ופה ושם עד 20 חזרות). אם מתאמן יכול לבצע יותר ממספר זה של חזרות כנגד משקל הגוף יהיה עליו לבצע שינוי: 1. להעמיס משקל נוסף על גופו. 2. לשנות תרגילים ולעבוד במנחי גוף אחרים ו/או כנגד התנגדות שונה (מכשירים, משקולות חופשיים...) *הנ"ל נכון, כמובן, גם לגבר וגם לאשה, בהבדל פיזיולוגי אחד- יכולתה של אשה לפתח מסה שרירית נמוכה מאוד. עדיין- חשיבות האימון ההתנגדות בטווחי החזרות הנ"ל (לכשלון) גבוהה מאוד אם המטרה היא ירידה באחוזי השומן.
 

gah

New member
אז מה שזה בעצם אומר זה

שאם אני עובר את ה-15 שכיבות שמיכה לסט, אני בעצם עובד על סיבולת שריר ולא על חיטוב\חוזק, הבנתי נכון? ואם ככה, X סטים של 15 חזרות יעבוד כן על חיטוב\חיזוק? ושאלה אחרונה שכבר שאלתי: האם ניתן לעבוד גם על זה וגם על זה? כלומר, 6 סטים כאלו: 15-30-15-30-15-30 של שכיבות שמיכה ואז אני משתפר בשני התחומים או שבעצם אחד מבטל את השני?
 

סמיילי22

New member
רמי, בהמשך לשאלתי

אמרה לי מישהי לא מוסמכת שלטענתה שמעה זאת ממישהי מוסמכת, שאם עובדים על מסת שריר לא בלבד שלא יורדים במשקל, אלא גם אם נבצר מאיתנו להמשיך להתאמן, מוסיף הגוף אוטומטית עוד ק"ג (עוד מסת שומן) ובכך בעצם משמינים. טענה זאת נשמעת לי קצת לא הגיונית, אבל רציתי לשמוע בכל זאת דעה.
 

ששמרית

New member
חיטוב - מה עדיף קודם

אירובי או אנארובי ולמה, והאם טוב לאכול מעדן סויה ופרוסת לחם לפני הפעילות הגופנית ? או עדיף את המעדן לאחר מכן?
 

s h a r o n 04

New member
אפשר לדעת מה זה בדיוק אנאירובי?

ז"א... איך עושים כזו סוג של פעילות... אולי אני עושה אותה ואפילו לא יודעת נעמה
 
למעלה