רוצה לקבל עצה

mmatann

New member
רוצה לקבל עצה

בן 11, שאוהב מאוד מחשבים וכדורגל. לי יש 4 פיפות (משחק כדורגל למחשב)והוציאו את הפיפא החדש: פיפא 2004. הורי לא מסכימים לי לקנות את הפיפא החדש בגלל שהם טוענים שהכל אותו דבר. אני מסביר להם שבפיפא 2004 יש תוספות חדשות שאין בפיפות הקודמות. מה עלי לעשות? אם הורי לא מסכימים לי לקנות פיפא אך אני רוצה לקנות.
 

עמית@

New member
אכן שובר את הלב, אבל בכל זאת.

אם אתה מאוד מאוד רוצה - תחסוך ותקנה לבד.
 

תשורה

New member
רוצה לגלות לכם ש.....

זהו בני מתן
שהעלה את ההודעה הנ"ל. זה כבר שבועיים שהוא שובר לי את הראש שהוא רוצה פיפא חדשה. אני מתנגדת לקנות לו אותה לאחר שהובהר לי שאין הרבה שינויים בין הגירסה החדשה לקודמותיה. ולכן, ביקשתי אותו להעלות את הבעיה בפורום ונשמע/נראה איך יגיבו הורים לילדים וכך עשה. אני לעומת זאת, ציפיתי לקבל את התגובות כפי שנתקבלו.
השאלה שלי כרגע היא: יש לו קופה, הוא מקבל דמי כיס (לא באופן קבוע), האם מותר לי לכוון אותו/להתערב לו ברכישות הפרטיות שלו כשמדובר בכסף ששייך לו או שלא? תודה לכם.
 

חני ב

New member
אז למה לא אמרת????????????

הוא היה מקבל יחס של סליבריטי. אני מסכימה איתך, לא הייתי מוכנה לשלם שוב עבור אותו מוצר. לגבי דמי כיס, דברנו המון פה, רובנו חושבים שהם יכולים לעשות בהם מה שהם רוצים. אבל למה לא לכוון אותו? אם הוא מקשיב לך אז עוד יותר טוב.
 

תשורה

New member
ואני חשבתי שדווקא את תעלי על זה

שזהו מתן שלי.
אני שמחה שקיבל תגובות לענין. בסך הכל הוא ילד ממושמע ומקשיב אבל, כשמדובר בכל מה שמתקשר לכדור, נאטם ועומד על שלו. הוא חולה על כדורגל, לא חשוב איך הוא נראה: אמיתי, משחק או וירטואלי.
 

חני ב

New member
את רחוקה מדי

הוא נהנה עכשיו להכנס לפורום של הארי פוטר. הודעתי לו שאיני מוכנה שישתמש בשם שלי או של מיכאל, לכן בחר לו שם, ססמא והופ, הוא כבר בפנים.
 

חני ב

New member
לא רוצה שיהנה יותר מדי

כי אז הוא תופס לי את המחשב שלי. כבר היו ימים שרבתי איתו על כך. אז הוא רק שיחק, אבל אם יתמכר כמוני לפורומים, אוי לי.
 

תשורה

New member
זה יקרה בבוא הזמן

ברגע שלחבריו יהיה אי.סי.קיו או פורום ששם נפגשים, לא יהיה מנוס שגם הוא ירצה לגלוש. תגידי שאני משוגעת, אבל לנו יש 3 מחשבים ברשת בבית. אני מאמינה שילדים מעתיקים/מחקים את ההורים ולכן לא היה מנוס מלקנות גם בשבילם. ובינינו חני, אם פעם שרצתי רוב הזמן בחנויות צעצועים ובזבזתי הון תועפות עבור משחקים למיניהם, אז היום קניית מחשב היא הוצאה גבוהה מדי אבל חד-פעמית.
 

תשורה

New member
דבר נוסף ולא פחות חשוב

יש מידע רב באינטרנט כך שכשהם צריכים מידע כלשהו לצרכי לימוד, הם מוצאים אותו שם.
 

חוה 1

New member
אפשר היום לחבר כרטיסי רשת למחשבים

ואז גם המחשב שלו מחובר לאינטרנט.
 
למעלה