רוצה לספר לך..

זהרי

New member
רוצה לספר לך..

רוצה לספר על תחושות רוצה לספר על כוונות הכוונות שלי כלפייך.. מעולם לא היתה לי אהבה שכזו.. ראי מה גרמת לי.. בכל בוקר אני מתעורר ומרגיש את האור מבעד לחלון וגם כשמחשיך אצלי אור יום האור שלך שמאיר אותי האור שלך שמעורר אותי... ואת מעוררת אותי כל יום מחדש גורמת לי מה שהרגשתי אז איך שידעתי את האישה הראשונה שמה בקיבוץ על הרצפה ובכל פעם שאני שומע אותך הלב שלי מרגיש בך כשאת שותקת אני מרגיש כשאת צוחקת אני מסמיק וכשאני נושם את מחסירה וכשאני נושם יש בך פעימה מביט על הפלאפון רואה את ההודעה אוליי שלך אוליי בהפתעה אבל את מעדיפה להשאיר הודעה ככה בקולך הנפלא ונעים לי לשמוע את האהבה שיוצאת ממך אליי בהנאה.. ואני.. ואני רוצה לומר בקול חלש ומיוחד אהביני כלה..אהביני כלה... זהרי...בוקר נפלא..
 

sweet melon

New member
../images/Emo39.gif זהרי ../images/Emo39.gif

רוצה לדעת מהן תחושותייך רוצה לדעת מהן כוונותייך רוצה לדעת מה אתה מרגיש כלפיי רוצה לדעת כמה אתה אוהב רוצה להתעורר כל בוקר לצידך רוצה להרגיש את חומך לראות את האור בחיוכך לשמוע את ליבך מחסיר פעימה בוקר נפלא זהרי
 
למעלה