רוצה לטוס למשחק בקפריסין

קישוא

New member
רוצה לטוס למשחק בקפריסין

למישהו ידוע על חבילה של טיסה+לינה+הסעה למשחק בקפריסין ב-17/11/2004? איך ניתן לרכוש אותה? תודה מראש!
 
אם אינך מתכוון לטייל בקפריסין

מומלץ לך להגיע לפני המשחק ולעזוב מיד בסיומו, בהפלגה שזה יותר זול אבל זה מחיפה (שאל בחברת "מנו ספנות"), או בטיסה (פנה לסוכן נסיעות וברר על מחירים של "אל-על" ו"סייפרס איירוייס" ללרנקה בטיסות סדירות); הטיסות הסדירות תתמלאנה מהר וצ'רטרים בלי הזמנת מלון זה לא כ"כ שווה.
 

yossi alef

New member
המלצה חמה - לא !!!!!

בפעמים הקודמות של נבחרת ישראל באי קפריסין לא יצאנו משם עם יותר מנקודה וגם זה היה לאחר משחק הגנתי בקמפיין הקודם. חבל שיצאו עוד פעם אלפי ישראלים רק כדי לראות את הקפריסאים חוגגים הכנסה גדולה וניצחון על הישראלים. והלוואי שאני אטעה (אגב צדקתי הפעם שהימרתי תיקו..רק חשבתי יותר על 0-0)
 

Michael23Jordan

New member
תשמע אחי אם רק תאמין תצליח

ולמה שישראלים לא יצאו לראות תנבחרת זה יותר מענין מלראות משחק מעפן בארץ.... זה אירופה אין מה לעשות הנבחרת השתפרה אין מה לעשות תוציא ניצחון על אירלנד בבית ותיקו בחוץ מול שוויץ ואולי אולי ניצחון על צרפת אז אתה בתמונה זה לא בשמיים קיבלנו בית קשה אבל הכל אפשרי
 
תלוי בתוצאה של קפריסין.

נגד צרפת יום רביעי.. אם הם שוב יפסידו. הסיפור שלהם ניגמר. והם יישחקו רק על הכבוד שלהם
 
עיצה ממני..

לפני חודש הייתי בקפריסין. (איה נאפה) ולא שווה לסגור דרך חבילות למינהם. תבדוק על טיסה רגילה.. ושם בלרנקה תמצא מלונות ברמה סבבה.. ב12 פאונד ללילה שזה 110 שקל. ותחזור גם בטיסה או סאפרס אייר או אלעל. יצא לך הרבה פחות..
 
למעלה