רוצה להתייעץ איתכם בנושא כאוב ורגיש

seeyou

New member
תודה-
רשמתי ביומן

 

lulit

New member
לדעתי, פשוט תגידי לו

גם אם זה יראה כקרצוץ לטווח הארוך. קודם תחגגו יומולדת לאיש. בתום החגיגות, לומר לו שגם את רוצה שיחגוג לך. טפטפי לו תזכורות מדי פעם, וכשיום ההולדת יתקרב, פשוט תאמרי לו שאת רוצה לצאת למסעדה/סרט/whatever ושאת מאמינה שהוא ידע לבחור את המקום המתאים. אולי זה לא יהיה מפתיע, אבל אני מאמינה שהוא יצא מגדרו כדי לשמח אותך.. הוא לא אשם, הם כמעט כולם כאלה..
 

ShirShir

New member
זה נכון, כמעט כולם כאלה../images/Emo8.gif

בשביל זה אנחנו כאן
לטפטף ערכי רומנטיקה והשקעה ליחסים
 

lulit

New member
זה לא סוג של פינוק?

פינוק שלנו, הנשים, אני מתכוונת.. אולי סוג של "פולניות יתר"? גם כשטוב ממש, נחפש מתחת לפני השטח משהו לא תקין? לא מושלם?
 

lulit

New member
אני חושבת שיש לנו נטייה לפולניות

יתר (לנו=הנשים) אני גם רואה את זה בשיחות עם חברות. כל אחת מאיתנו בחרה לה את האיש שלה, ועדיין אנחנו מקטרות. פה הוא לא עוזר מספיק, שם הוא לא תומך מספיק.. הרי יש סיבה שהעדפנו דווקא את אותו אחד על כל היתר, נכון? נראה כאילו אף פעם לא טוב לנו מספיק.. אני עושה פה הכללה מטורפת, אבל את מבינה את הכוונה שלי, כן?
 

ShirShir

New member
אני מבינה את הכוונה שלך

אבל חשוב לציין שבבחירת בן הזוג/חבר/בעל את מנסה לבחור את הפרטנר שיתאים לך בצורה הטובה ביותר [עד כמה שאפשר], אבל מן הסתם לא בצורה מושלמת. הרי אין דבר כזה התאמה מוחלטת של 100%. נכון? אז יש ימים/רגעים/תקופות שהנקודות ה"לא מושלמות" האלה שבחרנו לחיות איתן מציקות לנו. (ואני בטוחה שגם לגברים זה קורה מידי פעם כלפינו, הנשים)... כולנו מנסים לחיות אחד עם השני מבלי לשנות זה את זה, אבל מה לעשות שבטבע האדם לנסות לשפר כל הזמן את המציאות. כאלה אנחנו. ועוד נקודה למחשבה, אולי פשוט חסרים לנו יותר חיזוקים פידבקים ותזכורות למה בחרת בי כבת זוג (או כבן הזוג), אנחנו בסך הכל אנושיים. אנחנו, הנשים, יותר רגישות לחוסר החיזוקים האלה כנראה....
 

ShirShir

New member
לא רציתי לנצח..... (אבל נו טוב../images/Emo6.gif)

רק רציתי להעלות כמה נקודות למחשבה... בשביל זה אנחנו בפורום, לא?
 

lulit

New member
קשה לי לסייע..

בינתיים, קבלי
על הדרך.. בוקר טוב!
 

maybesure

New member
../images/Emo77.gif

אני דווקא מאמינה שיש תקנה. יש לי שני רעיונות: 1. לעשות רשימה שנתית, במהלך שנה שלמה, של פריטים שהיית רוצה לקבל ואת לא מפרגנת לעצמך. לפני יום ההולדת להגיש לו את הרשימה, עם סימון מרקר על הראשונים בסדרי העדיפויות, ושיבחר באיזה מהם הוא רוצה להפתיע אותך (מותר גם את כולם..) כך מצד אחד תקבלי מתנות משמחות, מצד שני יישמר איזשהו אלמנט הפתעה, ומצד שלישי הוא לא יצטרך להתאמץ לחשוב. ממש כמו רשימת מתנות לחתונה. 2. לגבי תזכורת אירועים: בעידן הפלאפונים ממש קל לשלוח אס-אם-אס בנוסח: 14/2 = וולנטיינ'ז דיי ...וכו'. 3. לבקש מחברה טובה שתעלה בפניו את התאריך וכאילו תבקש להיעזר בו להפתיע אותך.. זה עשוי לעורר בו מוטיבציה. לסיום: חגיגת אירועים היא עניין של חינוך. מי שלא התחנך לכך זקוק לאימון (אילוף?). בבית של בעלי מעולם לא חגגו ימי הולדת ולא חילקו מתנות. עד היום הוא לא עומד בקצב שלי של הפקות ימי הולדת לילדים וגם לא תמיד מבין למה חשוב לי כל כך. לי כן חגגו תמיד בבית הורי, וכן השקיעו והחוויה שנשארה לי מביאה אותי לרצות להוריש לילדי את התחושה. אבל! את ימי ההולדת ותאריכים בכלל הוא לא שוכח, ודואג לצ'פר אותי בפרחים ומתנות לפי האירוע. וכשאני רוצה משהו שהוא מעבר לדמיון שלו-אני פשוט אומרת! הכי כייף זה הפתעות-אבל זה בא אחרי אימון. העובדה שתחגגי לו הפקה לא תעשה אותו יותר מבין ומתחשב, לעומת זאת-הבהרה חד-משמעית לגבי השינוי הרצוי לך-בהחלט היא חלק מהאימון. שתדעו רק שמחות! מייבי.
 
אני קצת בהלם ../images/Emo24.gif

כל אחד רוצה יום אחד לעצמו להתפנק, להיות מחוזר ולקבל מתנות. לפני שאת תפתיעי אותו כדאי לכם לדבר על זה ולתאר את המצב החדש. מתי היומולדת שלך אם אפשר לשאול? (אני אשלח לך מתנה)
 
למעלה