שושנת פלאים 2
New member
רוצה להיות אמא
היי אני בת 40 ובעלי בן 31. שנינו הכי רוצים בעולם - ילד ניסינו כבר הפריה ,השבחה , הזרעות וכו' .מה אתן יודעות לספר לי על פנדקאות וכמובן על עלות הפונדקאות (ואל תגידו לי שהמחיר שווה , כי אני בטוחה בכך ...........)
היי אני בת 40 ובעלי בן 31. שנינו הכי רוצים בעולם - ילד ניסינו כבר הפריה ,השבחה , הזרעות וכו' .מה אתן יודעות לספר לי על פנדקאות וכמובן על עלות הפונדקאות (ואל תגידו לי שהמחיר שווה , כי אני בטוחה בכך ...........)