רוצה להיות אמא

רוצה להיות אמא

היי אני בת 40 ובעלי בן 31. שנינו הכי רוצים בעולם - ילד ניסינו כבר הפריה ,השבחה , הזרעות וכו' .מה אתן יודעות לספר לי על פנדקאות וכמובן על עלות הפונדקאות (ואל תגידו לי שהמחיר שווה , כי אני בטוחה בכך ...........)
 

מירבי*

New member
ברוכה הבאה לפורום../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

אתחיל מהסוף...המחיר אכן שווה, חלק מהגולשות כאן בפורום יכולות לספר לך עד כמה המחיר שווה אחרי שסיימו את התהליך בהצלחה והן כבר חובקות את ילדיהם. לגבי התהליך, לפני הכל צריך לקבל את האישור העקרוני של הוועדה לנשיאת עוברים. מספר הטלפון של מתאמת הוועדה הוא 02-5681275, שמה אביבה נמרודי. אפשר לספר המון על פונדקאות, אני לא יודעת מה את רוצה לדעת, מה כבר בררת, כתבי יותר בפירוט ואשמח לענות לך. אני ממליצה לך לקרוא את דף המאמרים והקישורים של הפורום, יש שם הרבה מידע בנושא. בהצלחה
 

mondani5

New member
רוצה להיות אמא

בואי אומר לך משהוא מכל הלב כל הזמן אני שומעת שאורים שהליך פונדקטת יקר ,אני הוצאתי הרבה יותר כסף!!! על רופאים וטיפולים במהלך חיי!!! והייתי יכולה ללכלת לפחות 5 פעמים על הליך פונדקות אם היה אפשר בכסך שזרקתי על גופי שרק נחלש וחלה. הליך הפונדקאות היה ההליך הכי זול ממה שהשקעתי !!!כדי להביא ילדים לעולם,וגם בהליך הזה קיבלתי פירות והצדקה לכסף!!!. לכן חבל על הזמן והכסף שאת משקיעה בטיפולים אם הסיכויים קלושים ,לכי על פונדקאות,דווקא הפרוצידורה עיצבנה אותי וכל המתח עד אישור הוועדה,אח"כ הכל זרם ונולדו לי בנות מדהימות ומקסימות בחודש התשיעי ובטוח שאם אני הייתי נושאת אותן או שהיו נופלות כרגיל,או שהיו מושכות עד שבוע 25 ונולדות פגות עם צרות מפה ועד אני לא יודעת להגיד לאן. לכן אני מאושרת על ההחלטה. בידידות אירית
 
רוצה להיות אמא

בתור אחת שיש לה 3 ילדים באמצעות פונדקאות מאחלת לך בהצלחה ,בשביל לקבל את המדע הכי טוב תפני לועדה של משרד הבריאות בנושא הפונדקאות ואז ישלחו לך את כל החומר והתהליך ותבקשי לשוחח עם אנשים שעברו את זה ואולי ניפגש מחזיקה לך אצבעות וזה שווה כל דבר שבעולם
 

מירבי*

New member
ברוכה הבאה לפורום תהל../images/Emo20.gif

הסיפור שלך הוא בהחלט סיפור הצלחה, את מוזמנת לשתף אותנו.
 
למעלה