רוצה חוות דעת על

  • פותח הנושא st1
  • פורסם בתאריך

st1

New member
רוצה חוות דעת על

הסטיקים שמשמשים כצללית לעניים, האם הם שווים, ואם כן איזה חברות? ואיך שמים אותם שיצא יפה על העין?
 
אני אישית חושבת שהרבה יותר נוח

להשתמש עם צלליות רגילות או צלליות אבקה וכאלה... אני לא אוהבת להשתמש עם הצלליות סטיק האלו כי הם יוצרות גושים על העפעף. רעות
 

Springy

New member
התשובה בגוף השאלה

"איך שמים אותם שיצא יפה..." לדעתי קשה מדי למרוח את הצללית בצורה הזו ואני לא רואה בה שום יתרון, חוץ מאולי הקומפקטיות... אני אישית לא ממליצה...
 
ST

תראי, הם מאוד יפים... אבל בלחות של הארץ שלנו, אחרי חצי שעה זה נראה כמו בוץ על העין!! הצורה הכי טובה למרוח אותם זה עם האצבע!
 

st1

New member
טוב, לא עשיתם לי חשק אפילו להתקרב

אליהם.
 

plomphy

New member
למה לא? הכי נוח והכי יפה! יש להם

מראה פרוסטי וזה ממש מדהים, אבל הן צודקות, בחום שבישראל זה לא יראה משהו.. אני ממליצה לך להשתמש בזה ר-ק בערב! תשימי על העפעף התחתון (אני בטח סתם שולחת שמות של חלקים בגוף אבל אני מקוה שאת יודעת על מה אני מדברת) כלומר לא על כל העפעף. ואז תמרחי את זה קצת לכיוון למעלה... תנסי מייבלין ורבלון... גםג ג´ייד בסדר אבל אני לא אוהבת את האיכות- לסופט טאץ´ יש מבחר ענקי עם צבעים ממש יפים ואיכות טובה (וגם לא כלכך יקרים!)
 
למעלה