למה לא? הכי נוח והכי יפה! יש להם
מראה פרוסטי וזה ממש מדהים, אבל הן צודקות, בחום שבישראל זה לא יראה משהו.. אני ממליצה לך להשתמש בזה ר-ק בערב! תשימי על העפעף התחתון (אני בטח סתם שולחת שמות של חלקים בגוף אבל אני מקוה שאת יודעת על מה אני מדברת) כלומר לא על כל העפעף. ואז תמרחי את זה קצת לכיוון למעלה... תנסי מייבלין ורבלון... גםג ג´ייד בסדר אבל אני לא אוהבת את האיכות- לסופט טאץ´ יש מבחר ענקי עם צבעים ממש יפים ואיכות טובה (וגם לא כלכך יקרים!)