רופא

רופא

שלום לכם,
אני רק אורחת כאן, אבל חשבתי שאולי תוכלו לעזור לי...
הופניתי לראומטולוג לשם בדיקת אפשרות לפיברומיאלגיה.
הרופאים שיש אצלינו בקופה באיזורי הם דר גרין לסלי ודר רוסנברג אוסקר, האם מישהו מכיר? ממליץ? לא ממליץ?
תודה
 
באיזה אזור את? לאן נוח לך להגיע?

אף אחד מהשמות לא מוכר לי, אבל אם תגידי מאיפה את נוכל לכוון אותך טוב יותר.
 
תודה!

אני מרחובות ובקופת חולים מאוחדת.
לא בטוחה אם להתחיל מרופא קופה או ללכת ישר לפרטי...
 
שלום לעונות המעבר


כרגע לא יכולה לחפש ברשימות שלנו רופא באזורך. אבל יש לנו המלצות באיזור רחובות. רק צריך לחכות שלמישהו יהיה כוח להעלות את זה. בכל מקרה את יכולה גם להסתכל ב"מאמרים" בפורום, בלשונית הכחולה הגדולה למעלה. יש רשימות רופאים עם המלצות / דיסהמלצות של הכותבים בפורום.

מה שרציתי להגיד זה שאני חושבת שכדאי להתחיל מהקופה ובכלל לא בטוח שצריך להגיע פרטי. לצורך האבחון הם שוללים הרבה דברים, ואת אפשר לעשות כבר עם רופא של הקופה. גם אם הוא לא מומחה לפיברו ואז להגיע כבר עם התוצאות של הבדיקות האלה לרופא המומחה יותר. למרות שכמובן עדיף להתחיל ממומחה לפיברו וגם נחמד וגם מקצועי וגם בקופה מהתחלה :)

ברשימת הרופאים האחרונה שנאספה פה זכור לי שהיתה המלצה של ריפנזל (אאל"ט) למישהו מומלץ מאד באזור רחובות / נס ציונה או משהו אחר בסביבה שאני לא זוכרת במדיוק.

בהצלחה בדרך :)
 
תודה

הסתכלתי שם...
כמעט אף אחד לא מקבל דרך מאוחדת...

יש את לסלי גרין שמופיע ברשימה שלכם, אבל אין עליו שום המלצה ויש את אדוארד מילר, שלא מקבל דרך הקופה.
נראה לי שפשוט אתחיל מרופא קופה ואראה לאן זה מתגלגל.
תודה שוב
 
זו ההמלצה שנכתבה באיסוף האחרון

מיד שנייה מריפנזל:

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=672&MessageId=175014254

אני חושבת שהיא כתבה מניסיון שלה על ד"ר אדוארד מילר, אבל הוא באמת לא מקבל מאוחדת.
למרות שתמיד כדאי לברר, כי דברים משתנים לפעמים. ויש גם אפשרות לראות רופא מומחה מחוץ לקופה בהחזר כספי של 70-80 %.

ופה יש עוד משהו שנכתב על תורים לדר' גרין.
זה מלפני די הרבה שנים אז קחי זאת בחשבון.

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=672&MessageId=61425831
 
שוב - תודה רבה!

כבר קיבלתי הפניה לבדיקות למינהן ואני כבר נטלת תרופות למינהן... כלום לא עוזר...
 
למעלה