בסתיו ובאביב
New member
רופא
שלום לכם,
אני רק אורחת כאן, אבל חשבתי שאולי תוכלו לעזור לי...
הופניתי לראומטולוג לשם בדיקת אפשרות לפיברומיאלגיה.
הרופאים שיש אצלינו בקופה באיזורי הם דר גרין לסלי ודר רוסנברג אוסקר, האם מישהו מכיר? ממליץ? לא ממליץ?
תודה
שלום לכם,
אני רק אורחת כאן, אבל חשבתי שאולי תוכלו לעזור לי...
הופניתי לראומטולוג לשם בדיקת אפשרות לפיברומיאלגיה.
הרופאים שיש אצלינו בקופה באיזורי הם דר גרין לסלי ודר רוסנברג אוסקר, האם מישהו מכיר? ממליץ? לא ממליץ?
תודה