רופא שיניים

dani7779

New member
רופא שיניים

הייתי בטיפול שיניים לפני יותר מ 7 שנים ובעקבות הטיפול היה לי הפציאליס (שיתוק חצי פנים) ועד היום הפנים שלי לא סימטריים האם אני יכול לתבוע את הרופא ואם כן באיזה סכום אני יכול לתבוע? תודה דניאל
 

mr dish

New member
האם היית קטין בעת קבלת הטיפול? אם לא, חלה על

המיקרה התישנות.
 

mr dish

New member
צר לי אבל...המתנת יותר מדי. על נזק כזה חלה

התישנות מקץ שבע שנים........רק בריאות.
 
מסכימה וגם...

מסכימה עקרונית עם התשובה שניתנה כאן, אלא אם כן היה גילוי מאוחר של רכיב הקשר הסיבתי בין טיפול השיניים לבין הנזק ואז אין התיישנות בכלל. יש לשקול את זה כטיעון (במידה והוא אמתי כמובן), במידה ומדובר בפציאליס קבוע. במידה ומדובר בפציאליס זמני בלבד, העלויות של ההליך המשפטי עשויות להיות גבוהות בהשוואה לתועלת בו.
 
למעלה