רופא נשים

רופא נשים

היי בנות , רציתי להתייעץ איתכן, חזרתי מהרופא נשים שלי קצת מזועזעת .. יש לי שחלות פוליציסטיות ואני יודעת שיש טיפול ושאפשר לטפל , המחזור שלי הגיע אחרי 46 יום שאפעם לא היה לי מקרה שכזה המקסימום עמד על 37 יום ואחרי טיפול עצמי של תזונה הוסדר לכמה חודשים טובים על 26 יום! הרופא שלי אמר שלא ניתן לעשות כלום ושהוא לא מתרגש מזה .. פשוט אמר לי לעזוב את זה ככה , אפילו לא נתן טיפ הסביר לי מה התופעה מה ההשלכות של התסמונת . למדתי הכל לבד. רציתי לשאול האם אתן מכירות רופא טוב מקופת חולים מכבי בירושלים . ועוד שאלה , האם למרות שאני מאוד מקפידה על תזונה ופעילות גופנית ואחרי שכבר המחזור סדיר כמה חודשים על 26 יום , הגיוני שהוא מגיע אח"כ אחרי 46 יום משהו שמעולם לא קרה ? אני צריכה להתרגש מזה ? לילה טוב !
 

minimousegi

New member
ככה זה בשחלות פוליצסטיות אם הווסת לא

סדירה אז היא לא סדירה.. כמו שאמרת תזונה פעילות גופנית וכו' עוזרים לשמור על תופעות לוואי נמוכות יותר. גם אצל מי שלא פוליציסטית יכול להיות חודש אחד של איחור או שאין ביוץ...
 
למעלה