קשות יותר...
אני יכולה להבין שאני אפס, וכאפס אין לי סיכוי להבין. עד שלא נוצרתי איני קיים, ועכשיו שנוצרתי כאילו לא נוצרתי. לא אכפת לי להיות אפס. לא אכפת לי שאנשים ידאגו לגרום לי להמשיך להרגיש אפס. אבל התחושה הקשה הזו, שיש כזה רוע בסביבה, ואין לי שום דרך להתגונן מפניו, או להגן על היקרים לי מפניו - זה כל כך שובר אותי לפעמים.