בטראוויאן לדוגמא-אורך כל שרת("עולם")
הוא מוגבל בזמן.אין שרת שנמשך יותר מחצי שנה. אולי אם תחשוב על דרך שניתן "לסיים" בה את המשחק זה יעזור. לא חושב שיש בעיה לפתוח עולמות חדשים .מה גם שניתן להריץ מספר עולמות מקבילים.אני אישית שיחקתי בטראוויאן ב 5 שרתים במקביל!! אולי לא כדאי לשלול ולפסול.גם מבחינת רווחיות אתה יכול לראות את טראוויאן כמודל.הקניה של זהב משולה לקניית תומכים.תאר לך כמה קונים יהיו לתומך לחצי שנה כשאורך המשחק הוא חצי שנה גם כן.מבחינתי זה מאוד היה משתלם לשלם 50 ש"ח ולגעת שלמשתמש שלי יש תומך לאורךכל המשחק. אגב-זה גם נותן אופציה לגיוס שחקנים חדשים שפה במשחק הם מגיעים ורואים את הכוחות השולטים במשחק ומייד מתייאשים כי הם אומרים לעצמם-"איך אני אגיע ל5 טריליון"?? בשרת שהוא זמני מצב כזה לא יכול לקרות מאחר וכל שחקן יודע שניתן להשלים את הפער. מה אכפת לך לנסות רון?עולם מקביל-מוגבל בשחקנים(נניח עד 10 אלף מדינות),ומי שישחק -שישחק.אם תראה היענות-אתה תרוויח והשחקנים ירוויחו.אני לא חושב שיש לכם מה להפסיד פה.כולם מרוויחים.