רומא - כמה כסף לקחת ?

AdiGoren82

New member
רומא - כמה כסף לקחת ?

היי לכולם,
ביום שני אנחנו טסים לרומא, קיבלנו החלטה ספונטנית וסגרנו היום.
נשהה במלון TORINO ליד תחנת TERMINI, הבנו שמדובר במיקום מצוין.
4 לילות, חוזרים ביום החמישי בצהריים.
כמה כסף לקחת ? נדגיש שאנחנו לא נוסעים בכוונה לבזבז על קניות, אלא נטו הוצאות על תחבורה (ככל שנזדקק לה), אוכל במקומות שפויים (פאסט פוד זה בסדר גמור מבחינתנו) וכניסה לאתרי תיירות. קיצר, מחפשים להנות ולבלות בלי להוציא יותר מדי, בהתחשב שמדובר ברומא

נשמח לשמוע ממי שהיה ומכיר וכמובן לקבל טיפים !
תודה
 
רצוי קודם להתיעץ ואז להזמין

איזור תחנת טרמיני איננו מקום נעים לשהות בו. לא בטוח איך הבנתם שזה איזור מצוין.

כדי לדעת כמה כסף לקחת צריך לדעת כמה אנשים אתם. ככלל אצבע הייתי אומר 100-80 אירו ליום לאדם שיכסו תחבורה ציבורית, כניסה לאתר או שניים ואוכל.

ממליץ לעשות חיפוש בפורום על רומא, יש כאן אנשים שמכירים את רומא היטב והצטבר הרבה מידע על העיר הנפלאה הזאת.

אפשר לראות גם כמה תמונות ורשמי מסע שלי מטיול בחודש שעבר. לזכור שהייתי כבר כמה פעמים בעיר וזה לא המסלול האופייני לביקור ראשון.
 

beky1

New member
היי

נסענו במתכונת דומה לרומא לפני כשנתיים גם מראשון עד חמישי.
את רשמי הטיול תוכלו לקרוא החל מרשומה זו:
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2105102
הסיקור כולל 12 רשומות על העיר וסביבותיה (מחירים ועלויות נכונים לזמן רישום הרשומה)
כעקרון נראה לי שכדאי להצטייד בכ-50 יורו לאדם כולל תחבורה וכניסה למוזאונים . אפשר לרכוש בכניסה למטרו כרטיס חופשי יומי למטרו ולחלק מהאוטובוסים הנוסעים בעיר (בהחלט חוסך).
אשמח לענות לשאלות נוספות אם יש.
 
זה סכום נמוך מאד

הכניסה לאתרים עולה 10-20 אירו לאדם. הייתי אומר 60-70 לכל הפחות לאדם ליום.
 

תותי-בת

New member
צ'או עדי
50-70 אירו (יותר לכיוון ה-70) לאדם ליום + כרטיס אשראי בינ"ל לכל מקרה. לא מכירה את מלון טורינו ברומא. תחבורה יש כרטיסים ליותר מיום אחד (אוטובוסים "רגילים" או מיוחדים) ולגבי פאסט פוד - נסו לתת לעצמכם "פינוק" גם של מסעדה איטלקית טובה - לפחות אחת במהלך הטיול. מציעה לך להיכנס גם לאתר התיירות הרשמי של העיר רומא וגם לבקש מידע ומפות במודיעין התיירים במיקומים השונים בעיר. תהנו! ליאת.
 
איזור טרמיני לא מוצלח

אם אפשר להחליף מלון - מומלץ.

פאסט פוד לא חייב להיות גרוע. כמעט בכל מקום ברומא ניתן להשיג פיצה מצויינת. מוכרים בדרך כלל לפי משקל כמו בטוני וספה בארץ אם את מכירה. יוצא משהו כמו 5-6 יורו לאדם לפיסה משביעה בהחלט. כמובן שיש עוד אופציות לא רעות על אותו עיקרון כמו לזניה שמחכה מוכנה בתבנית חמה, כדורי ריזוטו ממולאים בשר או גבינה, וכד'. ברוב המעדניות גם מכינים סנדוויצ'ים במקום ממרכיבים א'-א'. אותו עיקרון, שוקלים הכל ומשלמים על מה ששמו לך בפנים. תקציב יומי גם אני מעריך באיזור השבעים יורו ליום אם חוסכים.
 

Dry Martini

New member
העלויות יהיו כל דבר בין 50 ל- 100 אירו

תלוי כמה תחליטו לבזבז. תרצו קפוצ'ינו פה ושם, ואיזו גלידה טובה. כדאי למצוא את האיזון בין חסכון והנאה.מעבר לזה, יש מוזיאונים זולים ומוזיאונים יקרים. כנ"ל אתרים. תלוי לאן תיכנסו.
 
למעלה