blue skies
New member
רוחות רפאים
בההההה....... מירנדה שלי מתה והשאירה את אלייזה ואת גבריאל בודדים היא נשארה אפר בכד בחדר שינה שלהם ועכשיו היא רוח רפאים שמשוטטת בבית אני חייבת לציין שהיא ממש רעה והיא מציקה לבת שלה ולבעלה שיחיו מפריעה להם לישון וכו מה אפשר לעשות כדי להרגיע אותה וכדי שלא תציק? ואיך אפשר לקבור אותה? אם אני מסמנת על הכד שלה האופציה היחידה שעולה לי היא להתאבל מה עושים? אפשר לתקשר איתה? עם הרוח הכוונה
בההההה....... מירנדה שלי מתה והשאירה את אלייזה ואת גבריאל בודדים היא נשארה אפר בכד בחדר שינה שלהם ועכשיו היא רוח רפאים שמשוטטת בבית אני חייבת לציין שהיא ממש רעה והיא מציקה לבת שלה ולבעלה שיחיו מפריעה להם לישון וכו מה אפשר לעשות כדי להרגיע אותה וכדי שלא תציק? ואיך אפשר לקבור אותה? אם אני מסמנת על הכד שלה האופציה היחידה שעולה לי היא להתאבל מה עושים? אפשר לתקשר איתה? עם הרוח הכוונה