רוחות רפאים

blue skies

New member
רוחות רפאים

בההההה....... מירנדה שלי מתה והשאירה את אלייזה ואת גבריאל בודדים היא נשארה אפר בכד בחדר שינה שלהם ועכשיו היא רוח רפאים שמשוטטת בבית אני חייבת לציין שהיא ממש רעה והיא מציקה לבת שלה ולבעלה שיחיו מפריעה להם לישון וכו מה אפשר לעשות כדי להרגיע אותה וכדי שלא תציק? ואיך אפשר לקבור אותה? אם אני מסמנת על הכד שלה האופציה היחידה שעולה לי היא להתאבל מה עושים? אפשר לתקשר איתה? עם הרוח הכוונה
 
כנסי.....

אם אפשר לתקשר איתה אני לא יודעת... אבל את יכולה לקבור אותה רק אם את שמה את הכד בחוץ וזה ישר עושה קבר....
 

Cat Woman 2005

New member
אם את רוצה קבר תשימי אותו בגינה אם

את רוצה להיפטר ממנה תמכרי את המצבה/כד
 

blue skies

New member
אבל אם אני לוחצת על הכד

האפשרות היחידה שמופיעה לי היא של MOURAN יאני להתאבל אז איך אני יכולה לקבור אותה?
 

bananapop

New member
תשובה על הרוחות

את יכולה לשים אותה החוץ אבל הרוח בכל מקרא תבוא וניראה לי שיש כזאתי מכונה אפשר להגיד "משחק" שאפשר לתקשר אם הרוחות אם אני לא טועה או שפשוט תמחרי אותה ככה לא יהיו לך רוחות ותרביחי כסף (גם אם זה קצת-זה לאע ממש שווה) אני למשל מעדיפה שיהיו רוחות זה הרבה יותר כיף!!!!
 

blue skies

New member
הבנתי שאני יכולה לשים אותה

בחוץ אבל עדין לא הבנתי איך אני יכולה לשים אותה בחוץ מישהו יכול להסביר לי בבקשה
 

Cat Woman 2005

New member
במצב קנייה את לוחצת על המצבה ופשוט

מעבירה אותה החוצה כמו כל רהיט אחר...
 
למעלה