רוג'ר ווטרס קורא לרולינג סטונס לא להופיע בארץ

oren29at

New member
please no


 
ושימותו הקנאים

אנחנו אוהבים את פינק פלויד ואת המדינה שלנו. ואפילו מאד!
 
מסכים איתך לגבי הכל, חוץ מ

שבפינק פלויד אין אף גאון. יש כמה מוזיקאיים לא מאוד מבריקים, שעשו מוזיקה משעממת ברובה, וחלק לא קטן מעמישראל אוהב אותם, לא ברור בדיוק למה. זה לא פחות גרוע מהכיבוש, לדעתי
 
ידעתי שהודעת נאצה שלך תגיע פה מתישהו

אני אצטרף אליך ואשאל - תשמיעו לי בבקשה שיר רוקנרול אחד של פינק פלויד. אחד!
למי יש כוח לשמוע את כל ה"יצירות" היומרניות שלהם?

בקיצור, חרא להקה




למען הגילוי הנאות, אני לא שונא את הפלוידים, אבל באמתחתי רק 2 אלבומים שלהם (שמעתי את החומה, אנימלז, אטום הארט ואחרים) ואני לא ממש ממהר להשלים את הדיסקוגרפיה. סתם אף פעם לא עשו לי את זה מי יודע מה. אני מניח שבארץ אוהבים אותם בעיקר בגלל ההשפעה התרבותית-היסטורית של העליות ממזרח אירופה. קשה להם עם מוסיקה משוחררת "סווינגית" של המערב.
 

Feanor75

New member
טוב

זה נכון שמישהו מתוסכל עם בעיות כמו ווטרס מנסה באמצעות שנאה למשוך תשומת לב, אבל לשקרים ולמילים יש השפעה מאגית על אנשים אפילו אם מקורם באנשים טיפשים, ולכן התעלמות היא לא תמיד הגישה הנכונה שיש לנקוט, במיוחד שעדיין יש הרבה אוזניים ששומעות אותו (ואת צליליו..)..אנשים תמימים וכאלה שלא מבינים שומעים את השקרים האלה ובהעדר הכחשה הם גם מאמינים להם.
אז צריך להבין שווטרס בעצם תומך בטרור, הוא שונא את ישראל וזה כל הסיפור שלו, זה מה שנשאר ממנו.
 
אני לא בטוח

גם אני חולק נחרצות על דעותיה אבל השפעה מאגית? היום בנוף הפוליטי מדיני בישראל? דעתה היא מהאזוטריות וחסרות ההשפעה בפועל ודווקא מעידה על הגדולה של ישראל שמאפשרת קשת כה רחבה של דעות. לבטח ביחס למרחב הלאומים האדיר ממזרח, דרום, צפון ודרום-מערב לנו.
 

IORR

New member
זה הדבר הטבעי לחשוב

והדיון פה חורג הרבה מעבר לגבולות הפוליטיקה, אבל בכ"ז - במחשבה המערבית בארבעת העשורים האחרונים (העשור ומשהו האחרון בישראל) ישנה מין גישה הגורסת כי ה"יחיד" משנה משהו. מחשבה (ילדותית) הבאה להאדיר את היחיד במדינות המערב (ובמיוחד אם הוא מין הסוג של הליבראלים המזוייפים הנפוצים עד כאב) ולתת לו הרגשה שמעשיו "משנים משהו". אם זה תלוי באנשים אלו הרי שאפילו אלוהים אם הוא קיים מקשיב להם. חומת ברלין/הטיראניות של מזרח אירופה/משטר האפרטהייד בדרא"פ ומלחמת ויאטנם כולם הסתיימו משום שהם קמו ועשו מעשה (חתמו על עצומה או הלכו לקונצרט רוק למען.... זיבי). בפועל היחיד במדינות החופשיות לא משנה דבר מעבר לכל יחיד אחד בין שמונת מיליארד תושבי הכדור הזה. לא הוא - לא עולם החומר הגשמי שלו - שבתקופה האחרונה כולל מין אמונה דתית בכוחה של המוסיקה הפופולארית.

ובמילים פשוטות - ווטרס לא ממש משנה. הוא יושב על נישה שיווקית של שנאת ישראל שיש לה עליות ומורדות במחזוריות קבועה. אם לא היה ווטרס - היא אחד אחר. לטעמי ככל הנראה יותר מוכשר. הוא לא "מרעיל דעת המונים" יותר מאחרים משום שהוא ווטרס. בריטניה של מעמד המשכילים עתירת רפי שכל פוליטיים (וגאונים, לפעמים, בכל דבר אחר) מסוגו. מונטי פייתון טענו כנגד הציונות שהיא סוג של נאו נאציזם כבר בשנות השבעים - תראה את הקטעים שנחתכו מ"בריאן כוכב עליון"). אגב - לא מפריע לרוב חבריהם לבקר בישראל פה ושם - והפייתונים היו באמת - אחד אחד - בני מעמד בריטי משכיל ופוליטי מאוד (לחלקם רקע משפחתי דומה לזה של ווטרס). ישנה השפעה מאוד מוגבלת לאנשים הללו - והחלק הארי של השפעתם ניתן להם משום ש"אתה" (בהכללה) מתרגש מהם ונותן להם משקל מעבר למה שיש להם - זה של יוצרים בנישה מסויימת. אם תנבור בהיסטוריה של המאה העשרים תגלה שאנשי רוח לא משנים דבר. האמת היא שהם מהמתגייסים השוטים ביותר לצד על אידאולוגיה הזויה תורנית. בראיה כזו "של המשך הארוך" (ראיה היסטורית שזרה לישראליות האתנוצנטרית - וחבל!) אפשר לראות ש"אנשי הרוח" של דורינו דווקא השתפרו פלאים. ווטרס היה נראה נורמטיבי בדשנות השלושים/ארבעים.

עדר המאמינים והסימפטייזרים דל ווטרס אינו יכול לגדול מעבר לרמה מסוימת - ובו זמנית ישנם רבים שאומרים לעצמם "אם נגדם יש קואליציה של מוסלמים - רדיקלים שמאלנים ממוצא יהודי - ורוג'ר ווטרס וקן לואץ' - אז כנראה שהישראלים בסדר". אני לא ממציא את זה, ואני בוודאי לא אדם הוזה. זה המצב כרגע. לפני כחמש שנים זה לא היה המצב, ואז בהחלט לא הייתי זחוח. העדר ההולך אחרי ווטרס מורכב מבעלי פוזיציה פוליטית ומומחים בעיני עצמם - אנשים שיודעים מעט, מדברים הרבה ותמיד-תמיד יש להם חלון פתוח על וויקיפדיה באנגלית, יוטיוב ועוד כמה מקורות - כדי שיוכלו לשווק את עצמם כ"ה" מומחים. משהו די דומה לכמה כותבים קבועים פה, כשחושבים על זה...
 
למעלה