רוג'ר ווטרס קורא לרולינג סטונס לא להופיע בארץ

tzvika321

New member
היכן ילד ישראלי יכל ללמוד למשל על רוק דרומי?

גרייטפול דד?
אמריקנה?
אתה רוצה להשוות את מספר תחנות הרדיו שהיו בארץ למספר התחנות שהיו לחובב מוזיקה ממוצע מארה"ב?
פינק פלוייד לחלוטין לא היו לא אלטרנטיבה ולא שוליים. בשנות ה-70 הם היו המיין סטרים של המיין סטרים. לכן ג'וני רוטן לבש חולצת אני שונא פינק פלויד.
כאן, בארץ, הם נתפסו כאלטרנטיבה לדיסקו ולפופ, כך שאו ששמעת מוזיקת מצעדים, או שאהבת את פינק פלויד.
 

almogi

New member
הפלוידים היו מיינסטרים בשנות ה 70 ? וואלה ???

כנראה שלא חיית בשנות השבעים בישראל.
 
זה כנראה לא בדנ"א שלנו

או שלי לפחות לתת לפינק פלויד ולרוק דרומי שרירותי כלשהו לדור תחת כיפת הטעם שלי במוזיקה, רחבה ככל שתהיה. "אמריקנה" אין לי שום מושג מה זה ומי מחוץ לארה"ב סובל את זה.

גרייטפול דד הם אייקון של שעמום אולטימטיבי עבורי אולי הרבה בגלל שלהקות כמו פלויד כיילו לי את הטעם, של מהן יצירות ארוכות ומשובחות, וזה השרירותי שבי. אגב, בביקורי בסאן פרנסיסקו הרגשתי צורך לעבור ליד הבית המיתולוגי של גרסיה בגלל משהו בי שלא קשור להעדפה מוזיקלית. אגב (2), ידידי פרדי ניגן את הדד ארוכות בתחנת רדיו פירטית כלשהי.

הייתי תמים לחשוב כמוך שישראלים לא ימצאו חיבור לרוק דרומי אבל מכרה מאד נחמדה ניפצה את האשליה הזאת לרסיסים כששלחה לי לינק קשה לצפייה של מופע "מעיף ראש" לשיטתה:
https://www.youtube.com/watch?v=IXJK00r6a-s

ההלם והתדהמה שאחזו בי כמעט והשתוו לרגעיו האחרונים של קולונל קורץ בלב המאפליה:
https://www.youtube.com/watch?v=i7mr9F7kHMM

לא יכולתי שלא לדמיין אותה מאבדת שליטה במופע רודיאו דרומי. כשאמרה לי שגם, באופן לא מפתיע, תומר שלנו המליץ לה על השרץ הבנתי שהתופעה רחבה יותר ואולי כלל לא מדובר על נגע אלא על פלורוליזם מוזיקלי ממש כאן בארץ ישראל. בניגוד לטענתך.
 
אוי, איך ניתן לומר שקלאש יותר משובחים מפלויד!

היו לא יותר מחבורה נחמדה שהובילה תכנים פאנקיסטים מאשר יצירה של מוזיקה עשירה ..
בעיני אין מקום להשוותם עם פלויד שהיו ונשארו לדעתי ולדיעת רבים פלא הפלאים, להם מגיעה ההגדרה ''איכות'' בלי להסס. ולא שפינק פלויד היו נגנים יוצאי דופן כי מבחינה טכנית היו ויש מוזיקאים הרבה יותר מוכשרים אבל הם שמו את כל נישמתם ביצירות שלהם. וכן נפשם של הבחורים הללו הייתה טהורה תמימה יפה רוחנית. לקחו אותנו לטיול בעולם קסום שכולו טוב, הגישו לנו גן עדן של צלילים שמימיים עילאיים ונפלאים, פתחו לנו את הדלת לעולמם הפנימי העשיר והזמינו אותנו להיכנס ולהינות ממוזיקה אינטליגנטית ברמות שנגעה עמוקות בכל אחד ואחת. האווירה ה''פלוידית'' והחוויה הסונית הכה מיוחדת הם בגדר פלא.
אספר לך משהו אישי, נחשפתי לתחום המוזיקה הקלה או המודרנית או איך שמגדירים זאת רק בזכות פינק פלויד. גדלתי בבית בו שמענו רק מוזיקה קלאסית
ועד היום אני מאזינה כל יום ליצירה קלאסית אחת או שתיים כי זה ''הבית'' שלי המוזיקלי. האלבומים הראשוניים שרכשתי היו של פלויד והם סיפקו לי את כל אשר המוזיקה הקלה צריכה לתת ורק מאוחר יותר התחלתי להתעניין בעוד סגנונות ולהקות. והכרתי לא מעט חובבי מוזיקה קלאסית ואספני מוזיקה קלאסית שגם הם החזיקו רק את אלבומי הפלויד בהנאה רבה..
ברור שכל האמירות של ווטרס מרגיזות וכולי תקווה שזה יעבור לו מתישהו...
 

arieltr

New member
פיספסת 2 נקודות קריטיות


הראשונה הינה שצביקה כתב: "על פי המדד שלי".

הנקודה השנייה אפילו יותר קריטית לצידקת הטיעון שלו: "עוד לא שתיתי קפה".
בהתחשב בכך שהנ"ל נכתב שהשעון עמד על 7:50 לבוקר זה, לטעמי יש לו טיעון מנצח
 
רגע


אני חייב לאזכר כאן את כבודה האבוד של ממפיס.
אלביס פרסלי? חשוב לרוק יותר מהוורודים, או סתם שיגעון של אמריקאים שלא מבינים מהחיים שלהם?
מה לגבי ג'וני קאש?
עוד אמן אבוד בין שלל ההודעות.
 

Feanor75

New member
אה?

מה הקשר בין כיבוש לישראל? כדאי שתדעי את ההיסטוריה
ומה הקשר של אפרטהייד לישראל? צאי מההזיה.
נראה שאת מדקלמת בדיוק את שטיפת המוח של התקשורת, זה לא טוב. האמת שגם במוזיקה אני לא חושב שאת מבינה מספיק.

אני לא אוהב את מדינת ישראל מסיבות אחרות, אבל מה שאת עושה זה להפיץ שקרים וזה די מקומם לקרוא את זה
 

oren29at

New member
גם שטופת מח וגם לא מבינה במוזיקה?

אני מודה שהפתעת אותי. שנים שציףציף כותבת בפורום, ומעולם לא חשדתי בה בשני הדברים האלה. אם כי, במבט לאחור, היו כמה רמזים, כמו השיר ההוא, והדעה ההיא. אבל בסך הכל היא ידעה להסוות יפה יפה את האני האמיתי שלה.

זה מקרה די חמור, ובתור מנהל אני חייב לעשות משהו בנידון. לכן אני אחשוב על העניין בימים הקרובים, אתייעץ עם כמה מומחים, ואשחרר הודעה מסודרת בקרוב.

תודה על הפנית תשומת הלב שלי. הנה שיר שחשבתי עליו ממש במקרה

http://youtu.be/Furq2vP4h3A
 

Feanor75

New member
היא כתבה שיש אפרטהייד בישראל

זאת הכפשה שלא אמורה לעבור בשקט.
מה משנה זהותה האמיתית? קראתי מה כתבה פה ובכמה מקומות אחרים והבנתי שאין לה הבנה עמוקה במוזיקה, אפילו אם היא מוזיקאית מסוג כלשהו זו עדיין לא ערובה להבנה עמוקה, יש נגנים מצוינים שלא מבינים במוזיקה, שלא לדבר על מבקרים, קוטנר גם לא מבין הרבה במוזיקה. ויש אנשים אפילו שלא מנגנים אבל מבינים המון.
לא הבנתי את הערותיך אליי ואם כבר, המשתמשת הזאת התבטאה בצורה לא הולמת כבר יותר מפעם אחת.
 

oren29at

New member
אני אנסה לעשות את זה פשוט ומובן

1) השרשור שאתה פתחת לא היה קשור למוזיקה, אלא לפוליטיקה, ואתה יודע את זה. הצלחנו, שאר הגולשים ואני, להטות את הדיון/ים לאיזורים מוזיקליים שונים. אתה מוזמן להשתתף בחלקים האלה של השרשור, ובהם בלבד, משום שכל השאר, כאמור, לא קשור למוזיקה.

בקטנה: "יש אפרטהייד בישראל" היא דעה, כשם ש"אפס מאופס בתור אדם" על רוג'ר ווטרס היא דעה. שיעור קטן בסובלנות: כשם שאתה מצפה שאנשים אחרים יכילו את הדעות שלך, כך עליך להכיל את הדעות של אנשים אחרים, גם אם הם מנוגדות להשקפת עולמך. קשה לך? תתמודד.

2) אין דבר כזה "מבין במוזיקה". יש מי ששומעים מוזיקה, ויש את מה שהם חושבים על המוזיקה הזאת. אין אמת אחת, וגם אם יש- היא בטח לא אצלך בכיס, או במקלדת.

אם תנסה להטריל את הפורום הזה בדעות צרות אופקים משולבות בעלבונות אישיים למשתתפים בפורום הזה- תחסם.
 

Feanor75

New member
יש לך טעות

המטרה של השרשור הייתה האיש רוג'ר ווטרס, מכיוון שהוא מוזיקאי מוערך מאוד גם בפורום הזה וגם על ידי, זה מעניינו של הפורום לדון בהתבטאויותיו האנטישמיות, גם אם הציבור בישראל שכח מזמן מהכבוד הלאומי שלו. חוץ מזה כבר כמה שנים שאני מנסה להימנע מדיונים פוליטיים כי צריך הרבה אנרגיה להילחם נגד שקרים שמופצים בתקשורת, זאת הרגשה מזוהמת, האמן לי שלא זה הכיוון שרציתי לגרור אליו את הדיון הזה. אנשים שחיים בישראל אמורים לדעת מה קורה פה במקום לחיות בעיוורון, לכן לא ציפיתי בכלל להתנגדות מבחינה פוליטית. מילא בריטי שניזון משקרים של התקשורת, אבל אנשים שחיים פה? זאת כבר מחלה.
מנין לך הביטחון שאין אמת אחת? ועוד איך יש גם אם היא לא נמצאת אצלי, כל אחד יכול לחוש בה בהתאם לרמה שלו, כבר ניסיתי להסביר את זה.
 

Faria

New member
אנטישמיות לא - אפרטהייד כן

אין בהתבטאויותיו של רוג'ר ווטרס אנטישמיות. רק שינאה לכיבוש - שינאה שגם אנשים בישראל (אמנם מיעוט יחסי) חשים.

וכן, יש אפרטהייד בשטחים הכבושים. יש חוק אחד ליהודים וחוק אחר לערבים. זה אפרטהייד.
 
יש לי תחושה נהדרת שדעתך זניחה שבזניחות

לא יכול להסביר את זה. פשוט מרכין את ראשי ואומר תודה לאלוהים על שאנחנו בעלי הבית ושחוק השבות בידיינו. לא מתעסקים יותר עם יהודים.
 

Barmelai

New member
על כך אמרו חז"ל

הגמל לא רואה את דבשתו. למרות שאני לא בטוח בזה בכלל, כבר נצפו גמלים שהצליחו להפנות את ראשם לאחור ולבהות באימה בדבשת המוזרה שהתנוססה מעל גבם, שלא לדבר על הבדווי שהתנוסס מעליה. בקיצור, עזוב, טול קורה מבין עיניך.
 

Feanor75

New member
כן?

אתה חושב שאתה דווקא יודע, אני מכיר את הטיפוס שלך, התנשאות במסווה של ענווה.
אם אתה מצטט את ישוע כדי שתדע מי הוא היה באמת ומה הוא רצה, הוא היה מוכיח אותך על דבריך
 

Feanor75

New member
*כדאי שתדע

כי אני חושב שכבר בנית פרגולה שלמה בין העיניים...
 

giloni

New member
לצערנו הרב הקשר הולך ומתהדק

שלטון צבאי הוא שלטון כיבוש על פי החוק הבינלאומי, ואת גורלה של ישראל יקבע החוק הבינלאומי ולא הדעות שלך או שלי, או של ראש ממשלה כזה או אחר. מעבר לכך - גם אם ננפנף בספר הספרים לכל עבר, אלה שבכל עבר ינפנפו אותנו לכל הרוחות כי באמת כבר עלינו על העצבים לכל העולם, וגם לזוגתו שתחייה...

ובאשר לאפרטהייד -- זו ודאי לא דרום אפריקה, אבל מדינת ישראל בדרך הסלולה והבטוחה למשטר די קרוב לצער שניים וחצי אחוז מתושבי המדינה.. מדינה דו לאומית עם לאום אחד בעל זכויות ואחר בלי היא בהכרח מדינת אפרטהייד, והממשלה שבחרת בה מובילה לשם בעיניים פקוחות ובראש מורם. יכול להיות שנפתלי בנט מאד אוהב את פינק פלויד, לכן הוא עושה כל שביכולתו לחזק את ידי הבסיסט הטיפש של הלהקה הזו ולהוכיח לעולם כמה צייד השועלים הזה צודק!!!
 
למעלה